Shell huoltamot

shellille menossa

millaista on töissä Shellillä?
olisi mielenkiintoista kuulla aloittelevien kokemuksia..
minkälaista on isossa työyhteisössä.. onko reilu meininki.. yms
palkat maksetaanko ajallaan ja kaikkea mielenkiintoista kiva kuulla..

kiitos etukäteen :)

7

1819

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ^^

      Palkat maksetaan ajallaan, mut jos meinaa Shellille töihin saa kyl olla valmis joustamaan ja toisinaan myös juoksemaan. Vaihtuvuutta on työntekijöissä, saikkuja on. Ja liikaa työvoimaa ei vuoroihin palkata. Omista oikeuksistaan työntekijänä kannattaa pitää kii, ettei joudu pomojen heittopussiks. Hyvänä puolena voisi sanoa et saa olla ihmisten kanssa tekemisissä ja suht monipuolista hommaa verrattuna esim. ruokakaupan kassaan. Itse en ole aloitteleva, muutaman vuoden työkokemus takana.

    • Yleistä Shellillä?

      Onkohan muuten ihan valtakunnallisesta käytännöstä kyse, että porukkaa houkutellaan töihin pitkillä soppareilla, mut pistetään koeajan viimeisenä päivänä pihalle ilman selityksiä? Liiankin selkeästi kyse on vain lyhytaikaisten keikkalaisten tarpeesta, mut jengiä voi olla ilmeisesti aika vaikeaa saada edes lyhyisiin pätkiin, kun moneen paikkaan eivät saa edes yli vuoden pestiin ainoatakaan hakijaa...

    • Ex-shellinäinen

      Vieläkö Shellillä muuten mopataan lattiat, pestään vessat & koko sali ja kauppa yövuoron muiden töiden (kännikalojen passaamisen) ohella?

    • Zirpandeelus

      Ainekin meillä, Shell Helmisimpukassa imuroidaan, mopataan lattiat, pestään paskat pöntöistä... yms mukavata. Ja pestään myös ikkunat! Ja palvelumestari siivoo pihan. Jes jes joo.
      En tiedä tuosta, että palkataan pitkillä soppareilla, meille suostutellaan porukkaa henkilöstöpankin kautta! Ja niitä kusetetaan minkä keretään... Työvuoroja laitetaan listaan kolmeksi viikoksi, vaikka heitlä pitäis kysyy et kelpaako mikään vuoro...
      Vakkarit kuitenki joutuu joustaa aivan V*tusti , tekee 9 päivän putkia mistä joku päivä saattaa olla 12h. Ja toteutuuko x ja v päivät? Ei aineka palkassa näy....
      Ja kun ST1 on mukana kuvioissa, kannattaa miettiä käveleekö niitten veittien kanssa liukuovista.

      Ja iltalisät? Mitä ne on? :D 1,05€/h :D huh huh.
      Mut silti, kohta vuos siellä hinkattu :(
      Auttakaa.... :D

    • ellamo

      itse olin töissä shellillä ja työntekijät vaihtuivat tiuhaan tahtiin, koska työ ilmapiiri oli meillä aivan kamala. palkka aivan surkeaa työhön nähden. Ihmiset masentuneita lähtiessään, itse myös. mutta en yleistä eikä itse paikasta ollut kiinni vaan pomoista ja muista työntekijöistä. ja työsopimuksen sain vasta kuukautta ennen ku lopetin. Muut työntekijät puhuivat minulle että minua on mietitty vakituiseksi mutta koska pomot eivät siitä minulle puhuneet en tosissaan ottanut, ja tästä sai pomo tietää ja se meni sitten siitä. Epäreilua koska, siinä vaiheessa sen olisin vielä halunnut mutta kun ei tulla kysymään suoraan nii mistä tiedän mikä totta mikä ei? paskan puhumista ja uusien kiusaamista. argh saa edelleen tunteet kiehumaan! :D

    • normaaliasellillä

      että porukka pistetään ulos viimesenä koepäivänä... törkeyden huippu, varsinkin kun kyseessä pätevä ja ammattitaitoinen ihminen. saanu olla paskataudissa töissä, koska ei nyt satu saamaan ketään tilalle. saattaa tulla yöllä 3 soitto että pääsetkö aamuvuoroon kuudeksi. näitä tarinoita riittää ja ei ole ainuita mitä ulee olemaan

    • Eienääikinä

      Vanha keskustelu jo mutta... olin itse shellillä töissä vain hetken (onneksi) ja työilmapiiri oli aivan kamala. Pompottelua, tiuskimista, katsotaan vinoon jos et jotain osaa tai kun uutena työntekijänä vahingossa mokaat jotain. Suututaan jos satut sairastumaan. Uutena työntekijänä minut jätettiin muutamia kertoja yksin hoitamaan hommia kun vuorossa oleva kaveri lähti "nopeasti käymään" jossain. Menin häntä sitten hakemaan ja siellä sitä istuskeltiin ja naureskeltiin huoltamopuolen työntekijän kanssa kun itse raadan hiki hatussa. Esimiehenäni toiminut myös tuli nolamaan minua asiakkaiden eteen ja puhui kovaan ääneen että minä nyt taas mokasin ja huokaili perään. Enkä ollut kuulema ainut uusi kenelle näin tehtiin. Muutama mukava työkaveri oli.. juurikin näitä uusimpia työntekijöitä. Nämä huonon työilmapiirin aiheuttajat oliviat juurikin niitä jotka ovat jo vuosia olleet samassa paikassa. En yleistä mutta itselleni jäi niin paskamaku koko paikasta että en enää shellille menisi. Kuulema kyseisellä shellillä vaihtuu työntekijät aika tiuhaan tahtiin... miksiköhän. Työ on työnä muuten ihan ok.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      277
      2943
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1552
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1320
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      261
      1152
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1001
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      951
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      814
    Aihe