Suklaanhimo!

fazerin_sininen

Onkohan normaalia, kun mulla on ollu ihan hillitön suklaanhimo vauvan syntymästä asti? Elikkä vauva 2 kk ja joka päivä oon vetänyt (liikaa) suklaata. Useimmiten menee n. kolme patukkaa päivässä, eli reilut 100 g. Paino-ongelmia ei ole, pikemminki päinvastoin nyt, kun imetän. Saako tästä nauttia ilman huonoa omaatuntoa :D ?

7

1340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Normaalia lienee..

      No täälläkin menee... Helposti vaikka levy päivässä. Ongelmiahan on odotettavissa sitten, kun imetys loppuu ja vanha tapa jää :).

    • Itselleni..

      maistui karkki huomattavasti tavallista enemmän esikoisen syntymän jälkeen, normaalisti kun en juurikaan karkkia syö. "Kaikki" aina sanoo, että raskauden loppuvaiheessa on niin kovat herkutteluhimot, mutta itselläni ne tuli sitten vauvan syntymän jälkeen. Ja ajan kanssa meni ohi, ei jäänyt onneksi tavaksi :)

    • Veikkaan...

      Että itse tulen myös ahmimaan suklaata ja jätskiä tautisia määriä synnytyksen jälkeen, kun nyt kaikesta hyvästä on pakko luopua gestaatiodiabeteksen takia...
      3viikkoa jo mennyt ilman suklaata!
      En kyllä ole ikinä ollut mikään suurkuluttaja, mutta juuri se Fazerin sininen silloin tällöin on ollut elämän pieniä iloja....
      No, nyt rv32 3, ei kauaa enää niin saa jo herkutella... =)

    • jgpweo

      Imetys on syyllinen :D Tai oli ainakin minulla. Etenkin ne ensimmäiset kuukaudet teki kaikkea makeaa ihan hillittömästi mieli. Jos ei muuta, niin kaakaota teki mieli purkista syödä :D Ikinä en ole ollut karkkien perään, mutta imetysaikana sitä kyllä kului. Ja samalla sai heittää haaveet imetyksen laihduttamisesta, ylimääräistä ei tullut karkin syömisistä, mutta ei kyllä lähtenytkään. Asia korjaantui, kun maitomäärä alkoi tasaantua n. ½v iässä.

    • 16 + 8

      Syokää proteiinia tarpeeksi, imettäessä sitä kuluu hurjasti. Se pitää makeanhimon hieman enemmän kurissa. Yleensäkin naiset saavat ihan liian vähän proteiinia ruoasta. imettäessä tarve on n. 2 g/ oma rasvaton painokilo.

    • hentoperhonen

      :D mulla on tää sama - raskausaikana en syöny näin - mutta kun imetys alko vauva siis 2 vko 2 pv niiii aiiivan hilliton makean himo! ei oo järkee etttä pitää saada kokoajan karkkia ja suklaata - ajattelinki että onkohan nyt joku vialla mutta onhan täällä muitakin kanssa sisaria :D

    • suklaahimo

      Tosiaan! Raskausaikana en kummoisemmin herkutellut, enkä ole oikeastaan koskaan tykännyt suklaasta... PAITSI NYT! Olisiko ollut viikko sen jälkeen kun poika syntyi alkoi järkky himo suklaaseen. Väillä saatoin syödä 2-3 riviä päivässä... pakko oli lopettaa, kun paino ei lähtenyt laskuun ollenkaan :D nyt 5 kiloa keveämpänä, mutta suklaahimo jäi...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe