Vapaaehtoistyöhön ulkomaille?

nellikka

Hei
Olen tutkinut nyt jo jonkin aikaa erilaisia vapaaehtoistyöpaikkoja ulkomailta ja on aika vaikeaa löytää sellaista missä ei tarvitisisi olla käynyt yliopistotutkintoa yms. ja olla kokemusta työstä.
haluan vapaaehtoistyöhän ja olen kokenut matkailija.
Voisiko joku joka tietää näistä asioista laittaa viestiä.

Kiitos jo etukäteen

2

314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Israelin ystävä

      Shalom!

      Israelissa olisi sinulle vapaaehtoistyötä, jota tarjoaa www.israelinystävät.fi

      Vapaaehtoistyöhön Israeliin!

      Haluatko kohdata Israelin arkiset, todelliset kasvot, jotka jäävät turistilta näkemättä? Israelin työ- ja sosiaaliministeriön alaiset laitokset tarvitsevat apuasi. Työskentelyjakso on tavallisesti 3–12 kuukautta.

      Vapaaehtoistöihin lähtevän tulee toimittaa lääkärintodistus terveydentilasta, hiv-todistus, kaksi suosituskirjettä sekä Israelin Ystävien hakukaavakkeet täytettyinä. Lisäksi Israelin Ystävien jäsenmaksu, joka on 20 euroa, tulee suorittaa. Vapaaehtoisen tulee myös hankkia Suomesta henkilökohtainen terveysvakuutus, työpaikan puolesta saa vakuutuksen työajalle.

      Vapaaehtoinen kustantaa itse lentonsa. Lentokentällä ollaan häntä vastassa ellei toisin ole sovittu ja matkakulut lentokentältä vapaaehtoistyökohteeseen maksaa vapaaehtoistyöpaikka.

      Vapaaehtoistöitä on lasten, nuorten, vanhusten ja vammaisten parissa.

      Jokaiselle etsitään parhaiten sopiva paikka, jossa avuntarve on sillä hetkellä suurin.

      Työaika on 7h/vrk, 35h/vko ja lisäksi vapaaehtoinen saa kaksi extralomapäivää per kuukausi.

      Vapaaehtoinen saa täysihoidon, taskurahan 600 NIS/kk ja oleskeluluvan.

      Vapaaehtoisilla on työpaikan yhteydessä oma asuntonsa, jossa on yhteiset keittiö- kylpy- ja oleskelutilat. Makuuhuoneen jakaa yleensä kaksi vapaaehtoista.

      Vapaaehtoiset, jotka tulevat pidemmäksi ajaksi kuin 6kk, saavat myös heprean kielen kurssin.

      Vapaaehtoisella ei tarvitse olla hoitotyön tai muun sosiaalialan koulutusta, sillä vapaaehtoinen ei koskaan saa korvata työntekijää, vaan hän tulee auttamaan. Auttaminen on yleensä esimerkiksi laatuajan antamista potilaille, heidän ulkoiluttamista, ruokailussa avustamista, harrastuksissa auttamista tms.

      Jos olet ennakkoluuloton, terve 18–65-vuotias ja jos sinulla on tyydyttävä englannin kielen taito sekä jos haluat auttaa tekemällä vapaaehtoistyötä erilaisissa olosuhteissa, pieni taskuraha, ruoka ja vaatimaton majoitus korvauksena uhrautumisestasi Israelin maan ja kansan hyväksi, pyydä hakukaavakkeet ja lisätietoja ottamalla yhteyttä Soile Bar-Yosefiin: [email protected].

      • Israelin ystävä

        Lisäys vielä edelliseen; nettiosoite on tietenkin ILMAN ääkkösiä eli www.israelinystavat.fi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4633
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe