poikien orgasmi

mikavikana

mikä on vikana? Olen 13 vuotias poika, ja olen harrastanut itsetyydytystä noin 9 vuotiaasta lähtien. aina olen orgasmin saanut mutta spermaa ei ole ikinä tullut. murrosikä on jo alkanut, eli karvoja ja muuta on.


ASIALLISIA KOMMENTTEJA KIITOS!

26

5488

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8+4

      Tuleeko touhutippoja eli vuotaako sitä limaa tyydytyksen aikana tai laukeamisen jälkeen? Ei tuo nyt vielä mitenkään poikkeuksellista ole. Eivät kaikki 14-vuotiaatkaan saa vielä kunnon siemensyöksyjä.

      • sejokakirjottixD

        ei tule touhutippoja xD mutta hyvä tietää että en oo ainoo


    • diamonddd

      mä oon 15 ja poikaystävä 14 eikä silläkään vielä tule spermaa joten ihan normaalia on =) tosin ei sillä karvoitustakaan ole läheskään yhtä paljoa ku mulla

      • jaahas jaahas jaahas

        Köhöm kortsut eivät ole tarkotettu vain raskautta estämään ne ovat myös sukupuoli tauteja varten, elikkäs kun olet jo 15 v ja etkä tajuu melkeen mistään mitn ja oon sua nuorempi niin veikkaan että olet kyllä aikas tuota hmm vajakki tai sitten olet vaan 8 v


    • 18+8

      Joo ei mitään hätää koska toisilla alkaa murrosikä myöhemmin. Mulla alko siemensyöksyt samoihin aikohi ku täytin 15 ja samaa aikaa karvotus alapäähä, vähä ennen 16 v nii äänenmurros ja kainalokarvat alko kasvaa =) odotusta vaa kyllä se kaikille tulee katos

    • 2+2=?

      Ootappa vaa, eiköhä sitä ala tulemaa riesaksi aste.

    • ujyhnvf

      Jännää kun tuossa iässä on kauheat paineet ja odotus karvojen kasvun suhteen ja sitten kun hyppäät ikään X niin haluat kaikki karvat pois.

    • ujmyhnrvff

      Vinkiksi: ne "touhutipat" ovat spermaa. Vasta siemenneste sperma on sitä valkeankeltaista klönttistä lemmenlientä.

    • erkkilän pena
    • YYYYY

      Mulla tuli ekan kerran 13 v (Y)

    • mmmmmmmmm,

      Itse aloitin joskus 11 tai 12 vee masturboimaan, mutta 13vee tuli ensimmäisen kerran siemensyöksy. Sitä ennen en ollut saanut edes orgasmia.

      Jokainen kuitenkin kehittyy eri tahtiin, mutta luulisi, että viimeistään parin vuoden sisällä aloittajallakin alkaa kivekset tuottamaan spermaa. En ole varma voiko siihen vaikuttaa ravinnolla ja liikunnalla. Oletettavasti voi, koska ravinto ja liikunta vaikuttavat testosteronin ja sperman tuotantoon. Koita syödä riittävästi lihaa, kalaa, kanaa, unohtamatta syödä muutenkin terveellisesti ja monipuolisesti (myös hedelmiä ja kasviksia tarvitaan testosteronin ja sperman tuotantoon), ja harrastaa liikuntaa.

    • 13v :O

      mulla tuli äske :D 13v

    • unjjicjnv

      mulla tulee se on niin suuri nautinto kun olla ja voi

    • bffffljd

      oot vhä jälkee jääny mul tuli eka kerro 10 vuotiaan

    • syöksy

      siemensyöksy tuli jo 10 vuotiaana ja karvoitus

    • 13.

      Mulle tuli orgasmi jo kun olin 8 xD
      .

    • Neitsy

      Olen nyt 20v ja se tule joka päivä :D

    • 35vuotiasmiehenalku

      Heippahei! Tuo on todella outoa, sinun kannattaisi käydä terveydenhoitajalla. Kannattais tyydyttää sen edessä, ja sitten katotte mikä on vikana. Niin minäkin tein -35 vuotias miehenalku

      • tyhmäköolet

        35 vuotiaaksi olet aika jälkeenjäänyt koska tuo ei ole millään tavalla outoa!


      • Anonyymi

        ehdottomasti! Itsekin toimin näin ja terkkari totesi minulla olevan harvinainen ja erittäin vakava sairaus, jonka ainoa hoito oli leikata siitin ja kivekset pois. Kiitos terveydenhoitaja henkeni pelastamisesta!


    • no sulla on syöpä

    • 15wee

      Itellä alko tulemaan laastia vasta 14 vuotiaana.. Ei kannata olla huolissaan joillakin tulee jo 12v:nä ja joillain vasta 15v:nä

    • mikavikana

      kävin terkkarilla sanoi että olen tuhkamuna lopun ikäni

    • Lollolollo

      Omg rupesit itsetyydyttää 9v😳

    • Tohtoritutkii

      Laita kuvaviestiä sun peniksestä!

    • Anonyymi

      Mulla alko tulee 13v:nä. Olin jo pitkään ihmetellyt miks vitus ei tuu ja sitten yhtenä iltana runkkasin oikein lujaa ja jo ennen kunnon laukeemista tuli terskan päälle pieni tippa ja kun laukesin niin lensi läppärinkin päälle. Nykyään oon 16v ja en oo enää edes saanut niin kovaa siemensyöksyä kuin silloin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1691
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1317
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe