onko ihan jees ruveta seurustelee 3vuotta vanhemman siskon kanssa? (sisko 14 mä 10) koska mun toinen sisko on vast 6v (neitsyt) ja se ei toimi
Auttakaaaaa
7
391
Vastaukset
- batmantorpeedo
Eiköhän se tosta luonnistu, ensin vaan jätät nuoremman siskosin jonnekkin järven pohjaan. Suomessa varsin helppoa!
- tontsa97
mitä vittuu seurustella siskon kanssa eiks se oo vähä sairast?
- no jo on...
O_o tommone pikku sälli ei tiiä kyllä seurustelusta mitää... ja että siskon kanssa, hohhoijaa! -__-'
- hullua
sairasta alkaa seurustelemaan siskon kanssa ! o.o
- ett voi olla tosissa
mitä vittua? miks ett saman tien nussi jonku naapurin mummon kaa??
- aloittaja on sairas
Oman siskon kanssa seurustelu on suomessa lailla kielletty. (Kaverin mukaan luke pykälissä)
- rinspai
Ei oo ihan jees. Miks sun pitäis siskos kans seurustella? Eikö naapurin tyttö oo tarpeeks sievä?
Voi järki................
Vanhemmat ihmiset on lapselle esimerkkejä ja ihanteita. Syy siihen ettet ala nuoremman siskos kans on että tunnet hänestä vastuuta. Isoveljet ei tee niin pikkusiskoilleen. Miksi isosiskosi tekisi niin sinulle, ajattele nyt vähän; sisarrusten kanssa seurustelu ei ole turhaan kielletty laissa. Voitko kuvitella itsesi naimisissa siskosi kanssa 30 vuoden päästä? Mä voin sanoa jo ihan etukäteen, ettei onnistu.
Vielä yks juttu: ÄLÄ ALA SISKOS KANSSA !!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231853
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001640Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511215Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?491098Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31978Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38797