Terveisiä sinne.
Ilomäki
13
1831
Vastaukset
- nainen:-)
Kiitos,kiitos...täällä mukava asua:-)))
- exilomäki
Juu,niin oli myöskin joskus 70-luvun alussa.
- otsola/sippari raja
Onko tietoa, että muuttaako peltsistä porukkaa sinne, kun rixun eira (vanha peltsi) valmistuu 2017 mennessä?
- fregre
Kaikkea paskaa sinäkin uskot.
- KerroLisää!?
Siis tähhh???
- Peltsi man
Hui apua Ilomäessä asuva näkee peltsiläisen silmästä silmään ekan kerran,tosin samanlaisia asuinalueita molemmat,hyvät ja huonot puolet.
- uioky9kyuui
Ilomäki ja Sipusaari ovat täysin yksityisomistuksessa olevia alueita. Kuvitelma, että niissä olisi vuokra-asuntoja, on täysin mielikuvituksen ja tietämättömyyden tuotosta.
- tyystinköhän
Voihan yksityisillä olla vuokralaisia.
- nainen:-)
Ilomäessä olevat asunnot on kyl ihan vuokra-asuntoja:-))
- vanha ilomäkeläinen
Asustelin joskus 70-luvulla siellä 5-talossa.Silloin siellä oli paljon muksuja,koko mäki täynnä ja elämää riitti.Välillä `sodittiin`Sipusaarelaisia vastaan siellä 6-talon takana olevassa metsässä.Paljon hauskoja muistoja niiltä ajoilta.
- kämppä
Kyllä mulle kaupunki tarjos Ilomäestä vuokrakämppää ja se oli aikas heikossa hapessa.
- Jope 64
Ilomäen korkeat tornitalot ovat osaketaloja, matalammat punatiilitalot ovat kaupungin vuokrataloja. Eli Perjalantien talot ovat lähinnä vuokrataloja ja Ilomäen talot osaketaloja.
Sipusaaren kerrostalot on nykyään myös nykyään osakkeita.
Minäkin muista noi sodat! Olin itse Sipparilainen eli sodin Ilomäkeläisiä vastaan tuolloin! Hauskaa oli, vaikka jotkut vanhemmat ihmiset soitti välillä poliisit paikalle.
Jos jäit vangiksi, sidottiin puuhun ja ''kidutettiin''! :D - Anonyymi
Mitä siel ny tapahtuu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741349Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2401237Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531026- 51755
- 64714
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62707Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39678Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44641- 30597