Itsemurhan uhalla

EnTöitäTee

Hei!

Olen eronnut iskä joka joutuu maksamaan elatusmaksuja. Nuoprempana tein kovasti töitä ja ahkeroin, mutta ero muutti kaiken.

Enää en yksinkertaisesti halua olal vakituiseen työelämässä, haluan saada tuloaj tekemättä töitä.Siis sossun toimeentulotukea.Kelan asumistukea ja työmarkkinatukea.

Olen niin syväkatkera, mutta fyysisesti ja ulkoisesti loistavassa kunnossa.

En halua palvella muita ihmisiä sekuntiakaan, enkä tehdä töitä alle 4 tonnin nettokuukausipalkalla (= eli sellaista työtä ei löydy mikä kelpais).

Henkisesti olen hieman sairas, olen katkera aikasemmasta elämästäni,valvon öitä,suunnittelen kostoja.

OLENKIN PÄÄTTÄNYT etten kosta kenellekään ihmiselle,mutta minä vietän loppuelämäni ilman töitä !!

Mietin usein itsemurhaa öisin, ja lupaan ja takaan ja vannon että teen mieluummin itsemurhan kuin menen ikinä töihin palvelemaan muita.

Kysynkin siis sinulta, joka varmasti olet hoputtamassa minunlaisia yhteiskunnan loisia töihin, että haluatko sydämestäsi että jatkan elämää ilman mitään aikomusta työllistyä vai haluatko että teen sen itsemurhan ??

Pystyn elämään kohtuullisen onnellista elämää syömällä usein ulkona, käymällä maksullisissa naisissa, urheilemalla ja nauttimalla elämästä.

Ja jos joku uhoaa tai sillai,olen iso mies hyvässä fyysisessä kunnossa enkä masentunut niin että toimintakyky olis heikko, että olen myös aika hyvä katutappelemaan.

Se huono puoli on että olen aika herkkä vittuilulle ja en kyllä ikinä koskaan vittuile kenellekään.

Alkoholia en paljoa juo, mutta baareissa käyn naisten takia. Potenssi toimii erinomaisesti ja olen aika himokas, mutta 100 pakkien jälkeen palkitsen itseni maksullisilla naisilla, koska seksiä on pakko saada usein.

Toki jos saan seuraa raflasta tai netistä, en mene maksullisiin.

ELI KYSYMYKSEEN VIELÄ KERRAN:

Haluatko sinä että toteutan aikeeni tehdä itsemurha (töihin en mene !! ),
vai annatko siunauksesi ja saan vapaasti elää elämääni yhteiskunnan tuilla ja kokea tätä jäljellä olevaa elämääni edes joissakin puiteissa siedettävänä ??

9

279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kiinnosta

tee kuule ihan mite lystäät.

• nii mulatto

Minkä vitun takia niitä kakaroita pitää aina puskee tänne, kun lopputulos on aina sama.
      Ei elämän tarkotus oo lisääntyä.

• jep jpjep

Mikä on elämän tarkoitus sitten? Eroako ihmisen elämän tarkoitus esim. apinan?

• mies 19v

elämän tarkoitus:

ota chillisti ja dokaa villisti.

• just just

EnTöitäTee taitaa olla ammatiltaan Turun työkkärin työvoimaneuvoja. Muilla ei voi olla noin huono olla.

Nimittäin muistuu mieleeni erään sieltä olevan työvoimaneuvojan selitys työttömälle, kun tuli ilmi että hän oli tehnyt pahan virheen työhönosoituksessaan. "Kyllä meilläkin on henkilökohtaisia ongelmia", tokas muija. Johon vastasin, että ei oo työttömien hommana ymmärtää Turun työkkärin työvoimaneuvojien ongelmia, vaan työttömien on saatava hyvää asiallista palvelua työvoimaneuvojan henkilökohtaisista ongelmista huolimatta.

Jos työvoimaneuvoja ei jaksa työssään, niin mars mars työterveyshuoltoon!

• Vittuuntunu tollasii

hankkiudu hoitoon...

• *UNTO*

50v eläkkeelle,sais nuoret töitä.

• Voi yäk

Ihan sama aika monelle... Kun noinkin monta asiaa oot pystyny päättämään, niin ekköhän sä tänkin asian ihan ite ratkase.
      Onnee vaan niihin maksullisiin muuten ;) Toimeentulotuellahan se elämä hymyilee =D ja näillä kirjotuksilla potenssikin vaan paranee.

• Siitä vaan

"Haluatko sinä että toteutan aikeeni tehdä itsemurha (töihin en mene !! )"

Ei tuu kyllä yhtään ikävä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      106
      7492
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      104
      5274
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3526
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      25
      3471
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2544
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1866
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      353
      1515
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1511
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1356
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      57
      1330
    Aihe