0985606273?

Ärsyyntynyt

Soittoja tulee kyseisestä numerosta. Tietääkö kukaan mikä numero tuo on? Kännykkään tulevissa puheluissahan on aina numeron edessä maan suuntanumero (esim. 358) mutta tässä numerossa sitä ei ole. Onko mahdollisesti jotain huijausta?

5

525

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noscam

Puhelinnumero:

358985606273

tai

0985606273

Soittaja on Norvital. Jokin scammi tai mainospuhelu kyseessä ja soittelevat siitä huolimatta, että esim. minulla on puhelimessani salainen numero ja ehdoton kielto kaikkeen mainontaan. ÄLKÄÄ VASTATKO tai jos vastaatte, niin ilmoittakaa, että ei tarvitse soitella uudestaan.

• Ärsyyntynyt

Kiitos! Mullakin on suoramarkkinointiesto päällä mutta eivät ilmeisesti välitä. Täytyy alkaa toimenpiteisiin jos ei soitot lopu. Tänäänkin soittivat 4 kertaa!

• liisel

Minullekin tulee kyseisestä numerosta soittoja melkein päivittäin, myöhäsin ajankohta jolloin on soitettu on illalla 19.24, minusta on liian myöhään soitettu. Eilen viimeksi tuli kyseisestä numerosta soitto 16.08, alkaa tosiaan jo keljuttamaan kun minulla on salainen numero niin siitä huolimatta soitetaan.

• jann66

vuosia toiminut rahankeräys firma, puhelin soi 2-3 signaalia, ja perustuu siihen että vastaaja soittaa takaisin ja maksaa hiukan isompaa puhelinmaksua, nykyisten euro direktiivien mukaan ei puhelun hintaa tarvitse mainita missään.
      Numero on jonkun yrityksen alanumero esim. Dasos capita, Genworth financial,,tai muutemien muiden kymmenien firmojen mihinkä numero viittaa, numerotiedustelu ei pysty tarkasti sanomaan mistä numero on, poliisia ei asia kiinnosta, tele operaattoreista puhumattakaan.
      Jos soitat takaisin, on linja ruuhkainen vaikka koko päivän ja euroja kilisee, eli miljoonaluokan bisnes mikä ei rajoitu pelkästään Suomeen.

• v*****uuntunut

Mullaki suoramarkkinointikielto esto päällä ja puhelin vaan soi tuosta numerosta, nyt kannattaa ilmiantaa tuo firma, eiköhän soittelut lopu kun saa markkinatuomistuimelta varoituksen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      200
      8920
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      5368
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      53
      4631
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      89
      4390
    5. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      58
      3573
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3346
    7. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      58
      3208
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2846
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      44
      2666
    10. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2601
    Aihe