Nyt tarvitaan kiireesti apua ja neuvoja!
Oon kohta 20-vuotias nainen ja huomasin tänään, että molemmista nänneistä erittyy puristaessa kirkasta nestettä. Oon käynyt tämän vuoden helmikuussa rintojen ultraäänitutkimuksessa, kun huomasin kyhmyjä molemmissa rinnoissa. Gynen mukaan kyhmyjä oli, mutta ne eivät olleet vakavia. Samaa tulosta tuli ultrastakin, kuulemma jotkin mastoplastiset rinnat. Pitää oppia elämään niiden kanssa.
Mulla on aina tuntunut imosolmukkeita ihon läpi. Siinä 12v. mulla tuntu imusolmukkeet vatsan alueella ja -09 kävin näyttämässä kainaloita lekurille, kun tunsin molemmissa patit. Diagnoosi oli, että imosolmukkeet tuntuivat lauhuuden takia niin helposti. Oon alkanut taas hermoilla, kun kainaloissa tuntuu olevan taas jotain. :( Sain PUHELINajan terveyskeskukseen, mikä ei juuri rauhoita, kun ei se puhelimessa pääse niitä kokeilemaan.....
Rinnat ei ole kipeät kuukautisten aikana, mutta jonkin verran arat niiden jälkeen. Olen syönyt n.5kk Yasmin-pillereitä. Niillä hoidettiin mun anoreksian takia lamaantunut hormonitoiminta sekä ehkäisyasiat kuntoon. Elikkäs menkat tuli varmaan parin vuoden tauon jälkeen tän vuoden alussa.
Rinnat on kasvanut jonkin verran pillereiden aloittamisen jälkeen. Menkkojen alkamisen jälkeen huomasin myös ne mastoplastiset kyhmytkin.
Stressaan tosi helposti ja pääsykoerumba ei hirveesti asiaa helpota. Pelottaa aivan tajuttomasti, että mitä jos noi kainaloiden patit ja toi rinnan neste onkin jotain vakavampaa. En edes kuulu rintasyövän riskiryhmään, äiti jaksaa muistuttaa ettei mun ikäsillä sitä ole ja mulla on hormonitoiminta toiminut vasta alle puoli vuotta kunnolla....
E-pillereiden sivuvaikutuslistalla oli rinnoista erittyvä neste. Silti mietityttää, kun syöpäjärjestön sivuilla kerrotaan, että epäilyttävä neste on juuri kirkasta, kuten mulla. Ei sitä nestettä muuten tule kuin puristessa ja silloinkin (ainakin vielä) vähän, en ainakaan ole huomannut läikkiä rintsikoissa. Mietin tässä vaan, että onko sillä vaikutusta asiaan, että poikaystävä tykkää imeskella ja nuolla mun rintoja....?? Nännithän voivat ärtyä ja jopa tulehtua, vai?
Auttakaahan stressaavaa!
Kirkasta nestettä rinnoista
1
194
Vastaukset
- iloveyoga
lisäystä viestiin...
Sitä nestettä taitaakin tulla itsestäänkin. Vasen nänni tuntuu ''nöpöttävän'' enemmän kuin oikea, tosin oon räpeltänyt sitä aika lailla. Kokeilen antaa erittyvän nesteen kuivua, ja siitä tuli kirkas muovinpalan näköinen sirpale. :oo mitä ihmettä tää nyt on??
Huomennalekuri soittaa alkuvuoden ultran tlokuset, pitää kysyä tutkittiinko myös kainalot ja mainita tosta nesteestä. En tyytynyt pelkkään puhelinaikaan, vaan varasin sitten yksityiselle gynelle ajan ylihuomiselle. Luojan kiitos, niin pian.
Kerroin poikkikselle ja se sanoi vaan et ei se oo vakavaa ja kaikki on hyvin. Kumpa oiskin, mä toivon tota sydämeni pohjasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse794578Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093813Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1643583Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.532040Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1281098
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381034- 57953
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27872