Mistä löydän Alanyassa parhaimmat Vuitton, D&G, Dior ym. kopiot? Paljon ootte niistä maksaneet? =)
Joko Alanyasta saa siideriä, muutakin kuin sitä kissajuomaa? :D Paljon maksavat breezerit kaupassa siellä nykyään?
Kannattaako Alanyasta lähteä Pamukkalen reissulle? Matka taitaa olla aikas pitkä...
Alanyan parhaat ja halvimmat laukut?
4
870
Vastaukset
- d&G
laukkuja löytyy joka kojuista ja mä olen pulittanu 12-17e korkeintaan
- s
breezerit makso viikko sitten 4-5 tl . joistakin baareista sai siideriä, mut ei se ihan suomen luokkaa ollu. se oli myös aika kallista 10 tl.
itse en käyny Pamukkalen retkellä, mut opas kerto et retki kestää vajaan vuorokauden eli tosi pitkä. :/- Can't wait!
Kiitos vastauksista! =) pari viikkoa vielä ja pääsee lomaileen..
Onko suosituimmat baarit yhä bellman, james dean, robin hood, janus, havana...? Onko uusia huippis paikkoja tullu? =)
- ss
Pamukkalen retkeen menee tosiaankin koko päivä, mutta on mielestäni käymisen arvoinen. Meillä ainakin ko. retkellä oli tod.hyvä opas, ja osasi kertoa paljon kaikkea Turkkiin liittyviä juttuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse33656SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933579Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1283310Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713281Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202156Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251748- 271456
- 321441
- 861335
- 151293