Onkohan iso virhe, jos pääsykokeissa ohjeistuksessa sanotaan "ohjaa ylävartaloa/yläraajoja vahvistava liike pareittain" ja itse siinä paniikissa black-outissa ohjaakin sitten vatsalihaksia vahvistavan liikkeen? :D Piti tuo pariki siihen väkisin tunkea mukaan, enkä keksinyt kerrassaan juuri mitään!
Katsotaanko tilanteessa ohjausvalmiuksia, koska ohjeistus kuitenkin meni ihan hyvin, vai pilasinko nyt kaiken säheltämiselläni? :D Harmittaa, jos näin on, sillä kokeet meni muuten ihan hyvin.
Fysioterapia 2011
8
580
Vastaukset
- ft-opiskelija
Moikka!
Luulen, että ohjaustilanteessa katsotaan sekä ohjausvalmiuksia, että sitä miten osaa spontaanisti keksiä liikkeen, joka vaikuttaa ko. lihasryhmiin. Luulen, että kaikista tärkeintä on reipas ote ja hyvät vuorovaikutustaidot :)
Uskon, että jos sussa on ainesta fyssariksi, niin ei se tuohon ns. sähläämiseen kaadu :)
Ihan kiinnostuksesta kyselen, että minkä amk:n pääsykokeissa oli tuollainen liikuntaosuus? Mitä muuta teidän piti tehdä? :) - sählääjä91
minä olin rovaniemen pääsykokeessa ja tuntu kyllä oma suoritus sähläämiseltä.. se harjotuski mikä mulla piti keksiä tuntu niin vaikealta! ei tainnu mennä kovin hyvin, jää nähtäväksi.. :)
- Aloittajaaa
Rovaniemen kokeissa olin minäkin. Siellä piti hyppiä stepperillä, tehdä liikkeitä mitä ohjaaja aluksi näytti ja kävellä eestakas salia ja hyppiä ja kävellä kainalosauvoilla. Sitä en oikein älynnyt, mitähän tällä mahdetaan hakea?
Toivon todella, että koulun ovet aukeaa, eikä kaikki jäisi tuosta salisähläyksestä kiinni. En kyllä aivan rytmissä alussa ollut, mutta toivotaan että opettajat katsoivat juuri silloin, kun sain rytmistä kiinni :D Vähän alussa nimittäin oli askelet hukassa, mutta löytyihän ne sitten sieltä kun vähän lunttasin vierustoverilta :D - toiveikas91
joo en minäkää ymmärrä mitä sillä sauvakävelyllä haettiin.. :D
mullaki meinas olla rytmi hukassa, en oo koskaan ollu kovin hyvä tuommosissa mutta en luovuttanu vaan yritin ja lunttasin kanssa toisilta välillä rytmiä :D
kohtahan ne tulokset tulee, toivon että pääsisin edes varasijalle jos ei muuta, sillonki vois päästä ihan hyvin varmaan sisään :) - Aloittajaa
Tulokset taitaa tulla ensi viikolla. Tai 19.7 viimeistään, mutta uskoisinpa että hyväksytyt saa tiedot aiemmin. Mä kans vaan naureskelin tuskastuneena itelleni ja yritin päässä takas rytmiin :D Tiiä sitte haluaako ne sinne jonku super-rytmissä-pysyjän, toivottavasti ei.
Pidän peukkuja että molemmat päässään! :) - rytmitajuton(ko)91
toivotaan ettei kouluun pääsy jää rytmitajun puuttumiseen.. :D ens viikolla alkaa olla jännät paikat tosiaan..!
toivossa on hyvä elää :) - Aloittajaaa
Miten kävi? Itellä tais jäädä just siitä salihäsellyksestä kiinni, nimittäin ei ole kuin muutamasta pisteestä kiinni :D Dääääm!
- vissii rytmitajuton
kävi niin että en päässy, jäi vähän alle 10 pisteestä kiinni! mutta pääsin toiseen hakuuni, liiketalouteen joten syksyllä rovaniemi kutsuu! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016259
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814839Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1003101Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302932Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262165Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191546Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371111Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?921110Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311036- 48804