joo olen miettinyt että kun tulen aikuiseksi(olen 12.v) niin mun unelma oi kiertää mailmaa idea kehittyi madventures sarjasta... ja suurin haave on päästä tonga saari ryhmään osnko kenelläkään mitään kokemusta siitä saaristosta??? ja jos kiinostaa matkustamisen syy on se että saisi ola rauhassa viettää rauhallista elämää!! ps.- rauhaa kaikkille !! oattakaaa rennosti ja chillatcaa
tonga
4
1047
Vastaukset
- Matti Lappalainen
Joo, mee Tongalle ja muista snorklata ryhävalaiden kanssa. Se on kokemus. Mutta mieti 2 x ennen kuin lähdet pääkaupungista lautalla Vavaun saaristoon. Se romu lautta uppos yöllä muutama vuosi sitten ja 200 hukkui, pari turistiakin. Uusi-Seelanti ja aussit lienevät jo lahjoittaneet uuden lautan. www.snoopy.fi
- hippi98
thanks man!!peace
- welcometotonga
moi! olen nyt 13 ja olin 11 kun lähdimme maailmalle perheen kanssa. olipahan hieno kokemus. voisin lähteä tottakai uudellen ja meilläkin innoittajana oli osakseen myös madventures.
kävimme paikat: intia,thaiku,cambodia,malaysia,s-pore,kongkong,macao,australia,n-z,fiji,hawaii,usa.
siis oikeesti tossa on asennetta ja olen miettinyt että kuinka saatanan tyhmiä jengi on kun ne ei tajuu että voi oottaa jonkun lennon vaik fijille, sit olla siel jonkun aikaa ja kierrellä oseaniaa ja tulla ehkä joskus jopa takaisinkin! Olen iloinen sun puolesta!
ps. olen se tyyppi joka kirjoitti koululaiseen joskus - hippi98
kiitos KIITOS tosta welcometotonga kirjotuksesta! rauhaa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3472969Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011463En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841292- 1081291
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991275Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591225- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi781037Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24931- 33837