joo olen miettinyt että kun tulen aikuiseksi(olen 12.v) niin mun unelma oi kiertää mailmaa idea kehittyi madventures sarjasta... ja suurin haave on päästä tonga saari ryhmään osnko kenelläkään mitään kokemusta siitä saaristosta??? ja jos kiinostaa matkustamisen syy on se että saisi ola rauhassa viettää rauhallista elämää!! ps.- rauhaa kaikkille !! oattakaaa rennosti ja chillatcaa
tonga
4
1634
Vastaukset
- Matti Lappalainen
Joo, mee Tongalle ja muista snorklata ryhävalaiden kanssa. Se on kokemus. Mutta mieti 2 x ennen kuin lähdet pääkaupungista lautalla Vavaun saaristoon. Se romu lautta uppos yöllä muutama vuosi sitten ja 200 hukkui, pari turistiakin. Uusi-Seelanti ja aussit lienevät jo lahjoittaneet uuden lautan. www.snoopy.fi
- hippi98
thanks man!!peace
- welcometotonga
moi! olen nyt 13 ja olin 11 kun lähdimme maailmalle perheen kanssa. olipahan hieno kokemus. voisin lähteä tottakai uudellen ja meilläkin innoittajana oli osakseen myös madventures.
kävimme paikat: intia,thaiku,cambodia,malaysia,s-pore,kongkong,macao,australia,n-z,fiji,hawaii,usa.
siis oikeesti tossa on asennetta ja olen miettinyt että kuinka saatanan tyhmiä jengi on kun ne ei tajuu että voi oottaa jonkun lennon vaik fijille, sit olla siel jonkun aikaa ja kierrellä oseaniaa ja tulla ehkä joskus jopa takaisinkin! Olen iloinen sun puolesta!
ps. olen se tyyppi joka kirjoitti koululaiseen joskus - hippi98
kiitos KIITOS tosta welcometotonga kirjotuksesta! rauhaa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2283935Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1381404
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein126925- 77909
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37890Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8747J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61726Mara&Esko gaalassa jälleen
Onkohan expariskunta taas tulossa yhdessä punaiselle matolle etuilemaan?? Heillähän on omasta mielestään oikeus, ovat He187697