Hei, ostin taannoin tuon kameran ja on pelittanyt hyvin tahan asti. Mutta nyt kun aioin ottaa kuvia ja painoin virran paalle, kamera herjaa:
"card requires formatting" ja avaa "continue"-ruudun. Kun painan continue, se ilmoittaa "card can not be read".
MIKA VIKANA JA MITA TEHDA??
kiitos etukateen jos joku vaivautuu vastaamaan!
terveisin
tytto kanarian saarilta
APUUA! Sanyo VPC E1090 kortti??
2
71
Vastaukset
- 97646767856756785786
voi olla vaan esim. vaikkapa joku kontaktihäiriö. tarkista että ne kortin kontaktipinnat on puhtaat. ja kun kamera on sammutettuna, ota kortti muutaman kerran pois/ laita takas/ ota pois/ laita takas... ja sitten kokeile laittaa kamera päälle, ja tutki mitä se sanoo.
jos ei tuosta tokene voihan se kortti olla rikkikin, osta uusi, mutta älä heitä vanhaa pois.- Tyhma Kanarialla
No nyt sain paikallisilta tietoa, etta tuo on tavanomaista taalla, joutuu sitten viemaan kameran liikkeeseen, joka veloittaa jostain simppelista korjaushommasta sikana...tama tuttu lupasi huomenna korjata, kunhan tuodaan piuhat mukana.
Kylla nama taalla osaa....
Kiitos vastauksestasi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057