Ajattelin kysyä onko kellään kokemusta kissansa synnyttämisestä. Minun kissani sai viime yönä ensimmäiset pentunsa, 4 kappaletta, ja kaikki meni hyvin. Mutta tänään kissa on läähättänyt ja hakenut minua vierelleen koko päivän, ei ole kyllä ponnistellut. Mahtaakohan mahassa olla vielä pentu/(ja). Yritin tunnustella mutta mitään en tunne. Kissa hengittää tosi tiheään, onko syytä huolestua, kellään kokemuksia vastaavasta?
kissa synnytyksen jälkeen (onko vielä tulossa lisää?)
uusi mamma
3
1771
Vastaukset
- kissalleapuapian
Soittaisin ja nopeasti eläinlääkäriin... tiedä mikä on hätänä, voi olla monia syötä, kissalla voi olla kovia kipuja ja voi vaikka menehtyä jos ei saa apua.
- uusi mamma
Kissa siis läähätti ja haki minua luokseen samalla tavalla kuin eilen kun synnytti. Mikäli sama jatkuu huomenna, soitan kyllä. Nyt tuo taas kehrää ja on ihan normaali ja hoitaa pentujaan. Luin että kissa voi pitää jopa 24h tauon synnytyksessä. Jos yön aikana ei pentuja enää näy ja läähätys jatkuu niin taitaapi olla syytä huoleen.
- Anonyymi
Selvisikö emo? Meillä sama tilanne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa593328- 1511728
- 1301467
Nyt katsokaa ihmiset tätä Mattilan showta
Missä näette räkimistä. Katsokaa tarkkaan. Miksi iltapäivälehdet halusivat oikeudelta videon muttei julkaissetkaan sitä.1251377- 931349
- 1111204
- 761021
Farmi-tippuja Kasper Strömman tilittää maatilan olosuhteista - Yllättävä vertaus ihmetyttää: "Me..."
Oho! Kasper Strömman on tuttu podcastista ja YouTubesta, sekä nyt Farmi Suomi -ohjelmasta. Lue lisää: https://www.suom71009Kansalaisaloite etenee
Eduskunta hyväksyi kansalaisaloitteen eheytyshoitojen kieltämiseksi.307989- 45803