LÄHESTYMISKIELTO

pelkuri1234

Saisinko hankittua lähestymiskiellon eräälle naiselle ja hänen miehelleen kuinka helposti? Oli viikonloppuna kahakka, ja nyt he molemmat uhkailevat minua ja miestäni esim. facebookissa. Luulin ensin, että puhuvat ilmoittamisesta poliisille kahakasta, mikä oli mun ja naisen välillä, ja sanoin että tee vain se rikosilmoitus, ja lopeta toi uhkailu. Nainen kuitenkin vastasi, että ei puhunut mistään rikosilmoituksesta. Hänen miehensä myös uhkailee, ja nyt en uskalla kylällä edes kulkea yksin enkä koiraa käyttää ulkona.

En luota heihin yhtään, enkä heidän kavereihinsa. He ovat molemmat alkoholisoituneita, ja heistä ei ikinä tiedä mitä kännissä keksivät. Mua pelottaa oikeasti.

En vain jaksaisi, mitään kauheaa rumbaa turhaan, niin mietin, että saako näillä perusteilla hankittua kieltoa.

Kiitos vastauksistanne.

7

270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikäviä tämmöset

      Menet poliisilaitokselle ja kerrot just tuon. Kokemukseni perusteella poliisi sanoo että jos asia tästä etenee niin sitten jatkoa. Pääasia että olet tehnyt aloitteen asialle, koska jos jotain sattuu niin sinua uskotaan paremmin.

    • J K

      SAISIT HAETTUA LÄHESTYMSKIELON

    • Rikos-.-

      Tulosta sivut tositteeksi tai ota niistä kopiot. Rikosilmoituksen voi tehdä myös sähköisesti ja laittaa tosisteet liitteeksi.

    • ---

      Jos ne nyt tosissaan sinut haluaa tappaa tai hakata, niin ei se lähestymiskielto paljoo merkkaa...

    • hoppo

      Moi vaan,

      Ikävä kyllä tällaiset tapaukset ovat ikäviä ja tuttujakin :(( Itselle kävi muutama kuukausi siten, että uhkailtiin auton hajoittamisella ja että uhkailijat tulevat asuntooni pistämään sen palasiksi. Lopuksi tuli uhkauksia hengen riistämisellä ja silloin meninkin poliisilaitokselle - kaikki viestit olivat tallessa ja autokin jo pistetty palaksi ja poliisi lukikin viestit, mutta ei tehnyt mitään. Sanoivat että ei tapahdu mitään ennen kuin nostan syytteen.
      ELi sellaista.

    • kokemusta on

      Laiton uhkaus syytettä et voi nostaa (toki voi rikosilmotuksen tehdä, mutta haaskaat vaan poliisin aikaa ja syyttäjä ei nosta syytettä, ellei joku ole aseen kanssa tullut uhkailemaan juuri sinua - poliisi sanoo lähes tuon saman), mutta kotirauhan rikkomisesta rikosilmoitus jos tunnet olevasi turvaton kotonasi ja muutenkin.

    • herakles78

      Ovatko nämä ihmiset,jotka uhkailevat,kavereitanne/hyviä tuttujanne?vai mistä he muuten tietävät Facebook tilinne osoitteen?eikö kannattaisi valita seuransa hieman huolellisemmin,Tai edes vaihtaa tiedot yksityisiksi Facebookissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2663
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1432
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1431
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1189
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1070
    Aihe