erilainen ufo

tähtiverho

olen nähnyt ufon.
siitä on aikaa yli kymmenen vuotta.
olen kertonut tästä vain ja ainoastaan yhdelle ystävälleni.
mua on alkanut vaivaamaan sellainen seikka, että en ole missään kuvahaussa törmännyt vastaavan malliseen tai väriseen ufo-alukseen. en missään scifi-elokuvassa tai -sarjassa. en millään englannin tai suomen kielisillä keskustelufoorumeilla. ei kukaan kuvakäsittelijä ole julkaissut vastaavaa.
enkä ole koskaan törmännyt samanlaiseen tapaan, jolla ufo-alus näyttäytyi minulle.
nyt kun vuosia on kulunut, niin olisin valmis kertomaan kohtaamisen, mutta en netissä, vaan livenä paikan päällä jollekin ufotutkijalle, mutta jokin vielä on esteenä, en vain tiedä mikä?

29

210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puuttuuko fantasia

Koita äkkiä kehitellä millaisen hallusinaation näit.
      Koita keksiä jotain todella fantastista.

• tähtiverho

tätä ei voi keksiä, se olisi keksitty jo.
        olen vuosia odottanut, että törmäisin vastaavaan ufo-kohtaamiseen.

• tähtiverho
        tähtiverho kirjoitti:

tätä ei voi keksiä, se olisi keksitty jo.
        olen vuosia odottanut, että törmäisin vastaavaan ufo-kohtaamiseen.

siis ufo-kohtaamisella tarkotan, että joku muu henkilö olisi nähnyt samanlaisen ufon ja kertonut sen esim. tälle palstalle tai jollekin muulle ufofoorumille.

• tähtiverho

hallusinaatioita en ole koskaan kokenut, en ole nähnyt pikku-ukkoja tai enkeleitä, saati mörköjä.

• tähtiverho

nytkin tämän kertominen on jotenkin vaikeaa ja sydän alkaa rinnassa pamppailemaan vauhdikkaammin.

• vedätyksen huomannut

vedättelyä, selvästi

• tähtiverho

ei, tämä ei ole provo, eikä vedätys.
        olen yli viisikymppinen ja olen vakavissani aiheen kanssa. en haluaisi tätä ufokokemusta viedä hautaan. ehkä sittenkin löytyy vastaavan kokeneita.
        jos ensin kerron tämän jollekin ufotutkijalle ja sen jälkeen jaan kaikkien kanssa, vaikka tällä palstalla. omaa nimeäni en halua missään vaiheessa julkisuuteen.

• pikku-vesku

unoha.

nää boti vaan kyselee sulta.

• tähtiverho

ei onnistu unohdus.
        tää asia vaivaa jo jonkin verran.
        olen tässä vuosien varrella seurannut tätä palstaa ja täällä on ollut fiksuja vastauksia ja hyviä kysymyksiä ja pohdintoja.

• tähtiverho
        tähtiverho kirjoitti:

ei onnistu unohdus.
        tää asia vaivaa jo jonkin verran.
        olen tässä vuosien varrella seurannut tätä palstaa ja täällä on ollut fiksuja vastauksia ja hyviä kysymyksiä ja pohdintoja.

onko ehdotuksia, miten etenen asian suhteen?
        suokaasut voidaan unohtaa, sen verran selkeestä rakennelmasta on nyt kyse. tämä tapahtui kaupunkialueella ja luulin, että joku muukin sen on nähnyt ja on saattanut nähdäkin, mutta on samalla tavalla vaiennut asiasta, kuin minä.

• tähtiverho
        tähtiverho kirjoitti:

onko ehdotuksia, miten etenen asian suhteen?
        suokaasut voidaan unohtaa, sen verran selkeestä rakennelmasta on nyt kyse. tämä tapahtui kaupunkialueella ja luulin, että joku muukin sen on nähnyt ja on saattanut nähdäkin, mutta on samalla tavalla vaiennut asiasta, kuin minä.

tämä ei liity nyt tähän 10-vuotta sitten nähtyyn 'ufoon', vaan mielenkiintoni heräämiseen taivaan tapahtumista.

voisko joku ystävällinen antaa linkin: iridium-sateliittiin, joka on kuvattu lennossa yötaivaalla?

ja sitten linkin niihin merialueita luotaaviin sateliitteihin? punaiset liikkuvat pallukat taivaalla.

• Rusler

Ei muutaku soitto Koivulan Tapanille tai B.Borgille.

• tähtiverho

kiitos tiedosta, löysinkin heidän yhteystietonsa sutin sivuilta.
        nyt sitten vain alan keräillä rohkeutta yhteydenottoon.

• tähtiverho
        tähtiverho kirjoitti:

kiitos tiedosta, löysinkin heidän yhteystietonsa sutin sivuilta.
        nyt sitten vain alan keräillä rohkeutta yhteydenottoon.

niin, tässä keräilin rohkeutta, olin jo aikeissa soittaa ufotutkijalle, tuli tuo nuorin lapsista työreissulta kotiin (aikamies jo). päätin hänelle kertoa ja kerroin.

hyväntahtoisesti hän kuunteli, silminnähden vaivautuneena, kun ufoaiheet ei niinkään häntä kiinnosta.
        mutta, kun kerroin tavan, jolla 'ufo' poistui paikalta, näin samaisen hämmästyneen silmien suurentumisen, kuin silloin aikoinaan, kun kerroin ystävälleni asiasta.

kysyin myös häneltä, onko hän törmännyt vastaavaan poistumiseen, jossain videopeleissä tai elokuvissa tai onko hän nähnyt vastaavan muotoista valoilmiötä tai avaruusalusta tai jotain vastaavaa? hän ei ainakaan muista nähneensä mitään vastaavaa.

• pöytäkissa

jos et kerro mitä näit ei kukaan täällä voi kommentoida asiaa,, sinun on siis ihan turha höpöttää joutavia ja asian vierestä, nosta kissa pöydälle ja kerro mitä näit

jos kuitenkin pelkäät saavasi asiatonta kommentointia kertomuksestasi, unohda koko asia, sillä täällä ei ole kovinkaan montaa asiallista keskustelijaa

• tähtiverho

sulla on just sopiva nikki, pöytäkissa, tilanteeseen: soitin ufotutkijalle ja olen jo osittain täyttänyt lomakkeen, jonka lähetän sutiin.

olo on huomattavan helpottunut.

en mä pelkää asiatonta kommenttia. kyllä niitä asiallisiakin tulee.
        mun puolesta mun havainto saa olla suokaasua tai hallusinaatio, mutta nyt se on kuitenkin kerrottu.

• fejgvhwjkf

no nythän voit kertoa sen meillekkin

• tähtiverho

ufolomake on viittä vaille valmiina.
        yllättävän vaikeeta on selostaa nähty tapahtuma kirjallisessa muodossa, joten kuten ymmärrettävässä muodossa.

• uteliaisuus__
        tähtiverho kirjoitti:

ufolomake on viittä vaille valmiina.
        yllättävän vaikeeta on selostaa nähty tapahtuma kirjallisessa muodossa, joten kuten ymmärrettävässä muodossa.

Voisitko laittaa sen tännekin kun lomake on valmis? Monia varmasti kiinnostaisi paljon :)

• tähtiverho
        uteliaisuus__ kirjoitti:

Voisitko laittaa sen tännekin kun lomake on valmis? Monia varmasti kiinnostaisi paljon :)

siellä se sitten onpi, kaikkien luettavissa!

http://,www.fufora.fi/ufodb/ufodata.php?u=467&p=1

• jkghwjkgfh

pelkkää vedätystä, minua ei enää kiinnosta

• islanninjäkälä

Niin.
      Se on ihan kamalaa tämä, kun joku kertoo jotain nähneensä
      ja sitten toteaa etten taidakaan voida kertoa
      ja että erikoista se kyllä oli =)

Nyt jää täysin arvoitukseksi, MITÄ tämä oli....

Kerroin tuossa tukikohta-ketjussa yhden tuttavan
      ufohavainnosta
      en kylläkään yksityiskohtia, koskapa en muista niitä kaikkia
      enkä itse (harmi kyllä) ollut paikalla.

Millä seudulla tämä havainto tapahtui?
      Kesto? Ilmansuunta? Sää?

• tähtiverho

havainto löytyy täältä:

• kuus nolla
        tähtiverho kirjoitti:

havainto löytyy täältä:

Ai löytyy vai? 404:n pukkas.

• tähtiverho
        kuus nolla kirjoitti:

Ai löytyy vai? 404:n pukkas.

Havainnon kuvaus: Olin menossa ulos ja avasin kotini ulko-oven. Ulko-ovea sulkiessani katseeni kohdistui itään. Idässä, talon päädyssä leijaili tiheä sumu, noin pari metriä maanpinnasta, korkeus noin neljä metriä, pituus näkyvältä osin ainakin 10 metriä. Sumu näytti jatkuvan, talon päädyn taakse, näkökenttäni ulkopuolelle. Hämmästyneenä etenin porrastasanteella kohti idän puoleista kaidetta, pysähdyin ja hetken tuijotin outoa sumua. Sitten suuntasin katseeni vielä kaikkialle muualle ympäristöön, vaikka ovesta tullessani olin sen jo nähnyt. Missään kohdin muualla ei ollut pienintäkään sumuhaituvaa, pilvetön taivas. Käänsin katseeni takaisin kohti sumua ja aloin laskeutua alas portaita, tarkoituksena edetä tutkimaan tarkemmin, onkohan se sitten savua, jossain lähistöllä palavasta kohteesta, vaikka mitään savun hajua en aistinut. Ehdein edetä kaksi porrasta kahdeksasta, katse tiiviisti sumuun kohdistettuna, kun sumu alkoi liikehtiä, pysähdyin. Tiivis sumu alkoi todella nopeasti ohentua ja vetäytyä poikittaissuunnassa etelästä pohjoista kohti, kohti talon päätyä, joka oli näkökenttäni ulottumattomissa.
        Hälvenneen sumuverhon takaa tuli näkyviin kolmen valopallon muodostelma. Muodostelman keskimmäinen pallo oli suurempi, kuin kaksi identtistä sivuilla edessä olevaa palloa. Muodostelma ei liikkunut, ei huojunut, ei heilunut. Kului hetki, niin pallot alkoivat saman aikaisesti, hitaasti ja rauhallisesti, ikään kuin sulkeutua, kuin pallojen koko korkeuden kattava 'liukuovi' olisi lähtenyt pallojen vasemmilta puolilta liikkumaan oikealle, myötäillen pallon pintaa. Pallojen valopuoli väistyi ja vaihtui liukuvan 'oven' tahdissa, ikään kuin varjopuoleksi ja normaaliin iltamaisemaan.

• Kirk.

Beam me up Scotty.

• tähtiverho

beam me up scotty.

vähän aikaa raksutti. ensin aattelin, että viestit jollekin scotty-nickille sisäpiirijuttuja, kunnes hokasin kuukkeliin laittaa tuon lauseen.

star trek.
        olen katsellut sitä tvstä. olikohan se 70-luvulla? ne oli jännittäviä sarjoja. mutten muistanut tuota sanontaa enää :)

• tähtiverho kirjoitti:

beam me up scotty.

vähän aikaa raksutti. ensin aattelin, että viestit jollekin scotty-nickille sisäpiirijuttuja, kunnes hokasin kuukkeliin laittaa tuon lauseen.

star trek.
        olen katsellut sitä tvstä. olikohan se 70-luvulla? ne oli jännittäviä sarjoja. mutten muistanut tuota sanontaa enää :)

Näiden linkkien kanssa täytyy olla harvinaisen tarkka. Nimimerkki " Tähtiverhon " antamaan linkkiin on jostain syystä tullut ylimääräinen pilkku ja siksi se ei toimi.
        Katsotaan jos tämä nyt toimisi:

http://www.fufora.fi/ufodb/ufodata.php?u=467&p=1

• läski 100

tyhmät botit

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      93
      2225
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      156
      1828
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      175
      1370
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      233
      836
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      764
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      759
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      751
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      623
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      607
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      591
    Aihe