TYTÖT JA POJAT VASTATKAA

Rakastunuttyttö

Eli mulla on ongelma. Tapasin yhen tosi mukavan pojan kauan sitte.. ja pikku hiljaa oon ruvennut pitämään siitä pojasta enemmän ja enemmän. Mut sillon ku se on mun seurassa (mis on muitakin) en kiinnitä mitään huomioo siihen, en juttele sille ym. mut ku EN oo pojan kans samas porukassa ni kaipaan sitä ihan hirveesti ja haluisin sen luo! Ja ainakun molemmat on kännissä ni päädytää aina nukkuu vierekkäin... mitä pitäis tehä.. outoa.

3

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suloinenkosto

koska en pahemmin jutun taustoja tiedä, minulla tuli ensimmäisenä tämä mieleeni..

Leikit neiti Jääkuningatarta, koska luulet, että miehet kiinnostuvat sinusta sillä tavalla

WRONG! kyllähän se viileys joihinkin kundeihin nappaa, mutta suurimmaksi osaksi pojat ihastuvat just niihin hymyileviin ja vuorovaikutteisiin tyttöihin.. itse tein tämän virheen puoli vuotta sitten, ja päätin sitten "huviksi" kokeilla, mitä lämpö saisi aikaan, ja BAM minun ympärilläni alkoi olla ihastujia..

• wertyuillkjhgfds

vou..kiitos! oon itse miettiny tota kans. aina ollu sellane "salaperäinen" iskutyyli.. eli ollut aika hissukseen ja katsellut silleen salaperäisesti. Mut tätä täytyy yrittää ens kerralla.

• suloinenkosto

ens kertaa varten, menet vaa rohkeasti puhumaan sille kaikkee mukavaa, ja hymyilet ja annat itestäs semmosen mukavan kuvan, nii pitäs lämmetä jos se susta on tykätäkseen.. ei ehkä ihan heti ensi keskustelun aikana kannata sanoa että haluaa lapsia sen kanssa XDD jos alkoholia on bileissä käytettävissä (olettaen että olet sen ikäinen, että bileissänne käytetään alkoholia, mikä ei ole siis mikään pakko-olla! :)) ) niin silloin toki lähestyminen ja viaton flirttailu on helpompaa! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      28
      11123
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      48
      8639
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5405
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3704
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3608
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      35
      3574
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3298
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      57
      2608
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      50
      2165
    10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
      Tunteet
      28
      1826
    Aihe