Eli mulla on ongelma. Tapasin yhen tosi mukavan pojan kauan sitte.. ja pikku hiljaa oon ruvennut pitämään siitä pojasta enemmän ja enemmän. Mut sillon ku se on mun seurassa (mis on muitakin) en kiinnitä mitään huomioo siihen, en juttele sille ym. mut ku EN oo pojan kans samas porukassa ni kaipaan sitä ihan hirveesti ja haluisin sen luo! Ja ainakun molemmat on kännissä ni päädytää aina nukkuu vierekkäin... mitä pitäis tehä.. outoa.
TYTÖT JA POJAT VASTATKAA
3
76
Vastaukset
- suloinenkosto
koska en pahemmin jutun taustoja tiedä, minulla tuli ensimmäisenä tämä mieleeni..
Leikit neiti Jääkuningatarta, koska luulet, että miehet kiinnostuvat sinusta sillä tavalla
WRONG! kyllähän se viileys joihinkin kundeihin nappaa, mutta suurimmaksi osaksi pojat ihastuvat just niihin hymyileviin ja vuorovaikutteisiin tyttöihin.. itse tein tämän virheen puoli vuotta sitten, ja päätin sitten "huviksi" kokeilla, mitä lämpö saisi aikaan, ja BAM minun ympärilläni alkoi olla ihastujia..- wertyuillkjhgfds
vou..kiitos! oon itse miettiny tota kans. aina ollu sellane "salaperäinen" iskutyyli.. eli ollut aika hissukseen ja katsellut silleen salaperäisesti. Mut tätä täytyy yrittää ens kerralla.
- suloinenkosto
ens kertaa varten, menet vaa rohkeasti puhumaan sille kaikkee mukavaa, ja hymyilet ja annat itestäs semmosen mukavan kuvan, nii pitäs lämmetä jos se susta on tykätäkseen.. ei ehkä ihan heti ensi keskustelun aikana kannata sanoa että haluaa lapsia sen kanssa XDD jos alkoholia on bileissä käytettävissä (olettaen että olet sen ikäinen, että bileissänne käytetään alkoholia, mikä ei ole siis mikään pakko-olla! :)) ) niin silloin toki lähestyminen ja viaton flirttailu on helpompaa! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2811123- 488639
- 1375405
- 1443704
- 693608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353574- 403298
- 572608
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak502165- 281826