Hei! olen 18 vuotias poika, ja oon ihastunut yhteen tyttöön, jonka näin kerran laulamassa esityksessä jota menin katsomaan sattumalta.. ihastuin häneen ja jäin katselkemään penkistäni häntä.. tyttö katsoi minuun päin välillä, (ei välttämättä minuun) muttahymyili joka kerta ku kattoi muhun päin, ja kerran sanat unohtu ku se katto ja hymyili kauheesti.. olen selvittäny et meil on 50km´välimatka, mut miten tekisin aloitteen? ku en tiiää et tykkääks se ees musta? olen niin hirveen ujo, siks joskus parisenvuotta sitten tyrin yhden suhteeni :( mutta miten pääsen ujoudesta eroon? että keksisin juttuja enkä ois hiljaa välillä (hiljaiset hetket ovat niin piinallisia) arvin teidän apuanne, auttakaaa pyydän..
kerran nähnyt-mielessä jatkuvasti
ihastuskomistus
1
<50
Vastaukset
- tyttöliini 92
hmm.. mitäs jos ottaisit selvää millo seuraavan kerran typysi esiintyy jossakin ja menisit uudestaan katsomaan sitä? =) sitten menisit illan päätteeksi kehumaan sitä ja juttelemaan niitänäitä.. uuih, teille tulee romanttinen suhteen alku, ONNEA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2410965- 408237
- 1265257
- 1433646
- 693568
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353524- 333157
- 552519
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352021- 281786