Lapsiperhe kreikassa, minne mennä

kreikkaanmenijä

Hei, olemme menossa autolla kreikkaan, minne kannattaisi mennä lapsiperheen? etsimme rantakohdetta, jossa kivasti tekemistä, ei liikaa baareja, kohtuulliset hinnat... ei siis turistirysään.

5

348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poros paras

Ehdottaisin Poros saarta. Se on helppo menna autollakin, ja loppumatkalla on vain noin 5 min lautanylitys itse Poros saarelle. Matkalla sinne voi ihailla Korintin Kanaalia ja pysahtya sinne esim. kahville.

Rauhallinen ja kaunis saari, ei kovin kallistakaan, paljon perheita lapsineen. Kreikkalaiset itse vierailevat saarella paljon viikonloppuisin, joten parempi jos menette viikonpaivana. Pikku rantoja loytyy, valinnan varaa on. Esim. Askeli tai heti pienen kanavan ylityksen jalkeen vasemmalle meneva tie johtaa kauniisiin pieniin poukamoihin.

Huoneita/ hotelleja loytyy joka kukkarolla. Myos self-catering huoneita on, joissa oma keittio ja TV, ilmastoinnit Askelissa. Ranta aivan edessa. Kysy aivan satamasta Askeli Beach huoneita heidan toimistoltaan.

Tavernoissa voi istua aivan meren rannalla puiden varjossa. Siella myos kaunis monastiiri, joka avoin turisteille. Baarielamaa ei ole paljon. Purjehtijat kayttavat tata saarta paljon parkkipaikkana, joten siella on kiva kansainvalinen ilmapiiri.

Toinen vaihtoehto voisi olla joko Tolos (en itse ole siella kaynyt).

• adventurer88

Moi!

Ensinäkin käsittämätöntä että joku toinenkin on ehdottanut Porosta! Itse suosittelen juuri tuota saarta. Olen viettänyt omat lapsuuden kesät tuolla saarella! Ei paljon turisteja, jonkun verran paikallisia, jotka tekevät saarelle viikonloppuisin retkiä perheiden kanssa. Satamassa kesäisin paljon purveveneitä. Saarella on syrjässä vain yksi kunnon baari. Rantoja on sopivasti ja itse suosittelen Askeli Beachin rantaa.

• tuttisuut

...ja lapset oli 40 v luokkaa....

• Atlantica

Voi pysyä myös mantereella, ei tarvi mennä saarelle. Peloponnesos on hienoa seutua, sieltä löytyy edullisia majapaikkoja.
      On kokemusta Pyloksesta, ihana kaupunki, kreikkalainen paikka. Pitkin Peloponnesosta löytyy kyliä ja majoituksesta ei ole pulaa.
      Evian saari on iso ja hieno saari, jos pitää olla saari.

• svara på

Siis minkäikäisistä lapsista nyt olikaan kyse? 20v vai 1 vee??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      70
      3550
    2. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      3503
    3. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3322
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      53
      2769
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      32
      2036
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      30
      1962
    7. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      40
      1695
    8. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1676
    9. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      96
      1625
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1390
    Aihe