No niin arvon raati. Olen yrittänyt configuroida imaciini time capsulen ja airport expressin. Vaan eipä airport työkalu löydä kumpaakaan. Olen buutannut molemmat siten, että olen pitänyt buutausnappia pohjassa ja kytkenyt sen jälkeen härpäkkeen sähköverkkoon. Molemmat vaan vilkuttavat keltaista valoa eikä apuri löydä kumpaakaan.
Koneessani on nettitikku. Time capsulea on tarkoitus käyttää varmuuskopiointiin ja liitän siihen tulostimen. Airpot expressiä käytän musiikin soittamisen. Tähän saakka capsulessa on ollut kiinni adsl-modeemi.
Mitä tehdä?
Configurointi
3
151
Vastaukset
- Configurointi
Ongelma on selvinnyt sen verran, että olen nyt löytänyt molemmat langattomat tukiasemat. Ongelmana on kuitenkin se, että kuinka minun kannattaisi configuroida time machine ja airport express. Käytössäni on nettitikku, mutta ilmeisesti sitä ei pysty käyttämään kummankaan tukiaseman kautta?? Joudun siis ilmeisesti vaihtamaan käyttöpaikkaa, jos haluan vain käyttää time vapsulea varmuuskopiontiin ja vaihtaa taas käyttöpaikkaa, kun haluan mennä nettiin?? Vai kuinka pitäisi toimia?
- Configurointi
Elikkäs samaan aikaan ei voi käyttää airportia ja liikkuvaa laajakaistaa eli nettitikkua. Käyttöpaikkaa pitänee vaihtaa verkkoasetuksista jos haluaa tehdä varmuuskopioinnit time capsuleen. Aika kömpelöä. Mahtaakohan winkkarissa olla yhtä kömpelö systeemi? Muuten mac ok.
- 1stMacFinn
Koetas lisätä sen nettitikun ollessa käytössä sinne Järjestelmäasetuksiin Airport. Se kun taitaa olla oletuksena pois päältä nettitikuilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389