No niin arvon raati. Olen yrittänyt configuroida imaciini time capsulen ja airport expressin. Vaan eipä airport työkalu löydä kumpaakaan. Olen buutannut molemmat siten, että olen pitänyt buutausnappia pohjassa ja kytkenyt sen jälkeen härpäkkeen sähköverkkoon. Molemmat vaan vilkuttavat keltaista valoa eikä apuri löydä kumpaakaan.
Koneessani on nettitikku. Time capsulea on tarkoitus käyttää varmuuskopiointiin ja liitän siihen tulostimen. Airpot expressiä käytän musiikin soittamisen. Tähän saakka capsulessa on ollut kiinni adsl-modeemi.
Mitä tehdä?
Configurointi
3
153
Vastaukset
- Configurointi
Ongelma on selvinnyt sen verran, että olen nyt löytänyt molemmat langattomat tukiasemat. Ongelmana on kuitenkin se, että kuinka minun kannattaisi configuroida time machine ja airport express. Käytössäni on nettitikku, mutta ilmeisesti sitä ei pysty käyttämään kummankaan tukiaseman kautta?? Joudun siis ilmeisesti vaihtamaan käyttöpaikkaa, jos haluan vain käyttää time vapsulea varmuuskopiontiin ja vaihtaa taas käyttöpaikkaa, kun haluan mennä nettiin?? Vai kuinka pitäisi toimia?
- Configurointi
Elikkäs samaan aikaan ei voi käyttää airportia ja liikkuvaa laajakaistaa eli nettitikkua. Käyttöpaikkaa pitänee vaihtaa verkkoasetuksista jos haluaa tehdä varmuuskopioinnit time capsuleen. Aika kömpelöä. Mahtaakohan winkkarissa olla yhtä kömpelö systeemi? Muuten mac ok.
- 1stMacFinn
Koetas lisätä sen nettitikun ollessa käytössä sinne Järjestelmäasetuksiin Airport. Se kun taitaa olla oletuksena pois päältä nettitikuilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619354Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492910Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja382695- 572571
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971975- 981882
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241836Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501371Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101234- 281221