Olemme varanneet heinäkuun loppuun lennot Riikaan tarkoituksena viettää myös pari päivää Jurmalassa. Tänään tietoisuuteni iskeytyi karmea totuus kun yritin varata hotellia / hostellia Jurmalan alueelta ja joka paikassa näytti varatulta.. :( Ko. ajankohtana siellä on musiikkifestivaalit ja sen mukaisesti yöpymishinnat kaksinkertaaiset. Te, joilla on kokemusta Latviasta, kannattaako Jurmala unohtaa ja suunnata muualle ja minne sitten? Kovin kauan emme viitisi junalla matkustaa, kun lomamme on sen verta lyhyt ja mieluiten rannalla tai jossain muualla luonnon helmassa. Tarkoitus kun on viettää pari yötä myös Riikassa.
Kiitokset vastauksista!
Muualle kuin Jurmalaan?
1
96
Vastaukset
- Joku vain
Jūrmalahan on niin lähellä Riikaa ja hyvien julkisen liikenteen yhteyksien päässä (junalla puolisen tuntia suuntaansa), että parina päivänä sinne on varsin helppo ja nopea matkata Riiasta. Teinä ottaisin siis koko ajaksi (vajaaksi viikoksi?) majoituksen Riiasta teille sopivasta hotellista tai hostellista.
Toki Latviassa on monia muitakin kiinnostavia paikkoja. Esim. länsirannikon Liepājassa on kiinnostavan kaupungin lisäksi myös hyvä hiekkaranta. Liepājaan on tosin sen verran matkaa (bussilla kolme - neljä tuntia suuntaansa), että jos sinne Riian-reissulla menee, kannattaa mielestäni ottaa yöksi tai pariksi majapaikka sieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1314635Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033921Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513320
- 443097
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest282539- 232226
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201878Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351755