Onko tietoa Ghanan sexuaalirikollisuudesta???

Kysyn vaan, koska "lady" on kovasti tulossa Ghanasta. Olen kyllä ainakin kerran kysynyt häneltä ammattia - vastausta ei tullut - toista kertaa en kysynyt.
2 kk olemme kirjoitelleet ja kerran hän kirjoitti, että minulla ei tarvitse maksaa hänen lentoaan Suomeen. Passin olen jo maksanut, mistä hän on ollut innoissaan.
En usko pitkään suhteeseen, mutta ......

9

348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaimo Senegalista

      Oletko tavannut "ladya" kertaakaan?
      Kun otat järjen käteen ja selvität kokonaisuuden, tarinanne jäänee aika lyhyeksi.
      Nainen tarvitsee lentolippujen lisäksi Schengenin viisumin, matkavakuutuksen, terveystodistuksen ( AIDS ) ja käteistä n. 30e aiottua oleskeluvuorokautta kohti.

      Se viisumin saanti on Länsi-Afrikkalaisille kiven takana ja edellyttää sinulta virallista kutsukirjettä, missä vakuutat tarjoavasi täyden ylöspidon vieraallesi. Kutsukirje täytyy vahvistuttaa notaarilla.

      En suosittele.

      • skita

        skit


    • Miss Abi ois pian saamassa jo passin. Viisumista ei ole vähään aikaan puhunut mitään. En ole tiennytkään viisumiasian olevan noin vaikean. Eihän se minulle niin kovin vaikea olisi, koska tuomiokunnat ja poliisilaitokset ovat alta puolen kilometrin.
      Missä se Notaari oikein työskentelee.
      Abi ei ole passin jälkee pyytänyt lähettämään rahaa.

      Jotenkin tuntuu, että he siellä Ghanassa ennenkin ovat olleet "leideille" apuna matkailussa.
      Olen toki kyseenalaistanut asian koko ajan, mutta Abi kuulemma jo pakkaa......

      • Okei sain Abin passikuvan, niharasho(ei hyvä). Aiemmin tullut vain kauniita nuoruuden kuvia.
        Ehkä jollekin muulle o käynyt sama asia, että nykyinen totuus selviää liin myöhään. Ei mulle liian myöhään, koska en ole vielä vastaanottanut Abia!!!

        Hän o lähettänyt hyviä kirjeitä, kuka lie kirjoittanut. Toivottavasti hän voi hyvin. En oo vähään aikaan tiennyt kirjoittaa.


    • n1

      Se on Nigerialainen mies kuka sieltä kirjoittaa.

      • bb

        Joo samaa mieltä. Nigerialaiset miehet tehtailee näitä. Kyl se viel kirjottaa ja pyytää rahaa siihen ja tähän ja vielä johonkin muuhun.


    • ladyjärki

      miksi olette noin vedätettävissä??

    • järkeä saa käyttää

      ehkä olisi parasta jos lähetät suoraan sinne ghanaan 5000 euroa,abilles hyvin pitkälti!

    • Obroni.

      Jummalauta. Menkää itse Ghanaan älkääkä uskoko nettideittivedätystä. Lentoliput saa matkatoimistosta tai netistä ja viisumien hankinta on suomalaiselle läpihuutojuttu.
      Mukaan suomeen hinkuvia hyvän näköisiä naisia kyllä tapaa 100 % varmuudella yökerhoissa ja klubeilla. Tai sanot vaikka tapaamillesi ihmisille etsiväsi naista Suomeen ja jonoa syntyy. Tosin suuren rakkauden sijasta tytöt saattavat etsiä suurta lompakkoa ja lippua Eurooppaan, mutta eipä rahat mene ainakaan nigerialaismiehelle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1991
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1475
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe