Kysyn vaan, koska "lady" on kovasti tulossa Ghanasta. Olen kyllä ainakin kerran kysynyt häneltä ammattia - vastausta ei tullut - toista kertaa en kysynyt.
2 kk olemme kirjoitelleet ja kerran hän kirjoitti, että minulla ei tarvitse maksaa hänen lentoaan Suomeen. Passin olen jo maksanut, mistä hän on ollut innoissaan.
En usko pitkään suhteeseen, mutta ......
Onko tietoa Ghanan sexuaalirikollisuudesta???
9
402
Vastaukset
- Vaimo Senegalista
Oletko tavannut "ladya" kertaakaan?
Kun otat järjen käteen ja selvität kokonaisuuden, tarinanne jäänee aika lyhyeksi.
Nainen tarvitsee lentolippujen lisäksi Schengenin viisumin, matkavakuutuksen, terveystodistuksen ( AIDS ) ja käteistä n. 30e aiottua oleskeluvuorokautta kohti.
Se viisumin saanti on Länsi-Afrikkalaisille kiven takana ja edellyttää sinulta virallista kutsukirjettä, missä vakuutat tarjoavasi täyden ylöspidon vieraallesi. Kutsukirje täytyy vahvistuttaa notaarilla.
En suosittele.- skita
skit
Miss Abi ois pian saamassa jo passin. Viisumista ei ole vähään aikaan puhunut mitään. En ole tiennytkään viisumiasian olevan noin vaikean. Eihän se minulle niin kovin vaikea olisi, koska tuomiokunnat ja poliisilaitokset ovat alta puolen kilometrin.
Missä se Notaari oikein työskentelee.
Abi ei ole passin jälkee pyytänyt lähettämään rahaa.
Jotenkin tuntuu, että he siellä Ghanassa ennenkin ovat olleet "leideille" apuna matkailussa.
Olen toki kyseenalaistanut asian koko ajan, mutta Abi kuulemma jo pakkaa......Okei sain Abin passikuvan, niharasho(ei hyvä). Aiemmin tullut vain kauniita nuoruuden kuvia.
Ehkä jollekin muulle o käynyt sama asia, että nykyinen totuus selviää liin myöhään. Ei mulle liian myöhään, koska en ole vielä vastaanottanut Abia!!!
Hän o lähettänyt hyviä kirjeitä, kuka lie kirjoittanut. Toivottavasti hän voi hyvin. En oo vähään aikaan tiennyt kirjoittaa.
- n1
Se on Nigerialainen mies kuka sieltä kirjoittaa.
- bb
Joo samaa mieltä. Nigerialaiset miehet tehtailee näitä. Kyl se viel kirjottaa ja pyytää rahaa siihen ja tähän ja vielä johonkin muuhun.
- ladyjärki
miksi olette noin vedätettävissä??
- järkeä saa käyttää
ehkä olisi parasta jos lähetät suoraan sinne ghanaan 5000 euroa,abilles hyvin pitkälti!
- Obroni.
Jummalauta. Menkää itse Ghanaan älkääkä uskoko nettideittivedätystä. Lentoliput saa matkatoimistosta tai netistä ja viisumien hankinta on suomalaiselle läpihuutojuttu.
Mukaan suomeen hinkuvia hyvän näköisiä naisia kyllä tapaa 100 % varmuudella yökerhoissa ja klubeilla. Tai sanot vaikka tapaamillesi ihmisille etsiväsi naista Suomeen ja jonoa syntyy. Tosin suuren rakkauden sijasta tytöt saattavat etsiä suurta lompakkoa ja lippua Eurooppaan, mutta eipä rahat mene ainakaan nigerialaismiehelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397860Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412029Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251970- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822