Olis tämmönen kysymys että.. Kuvake.net sivustolla kiusaaminen mennyt niinki pitkälle että jotkut ovat tehneet kyseisestä henkilöstä julkista pilaa/nöyryytystä hänen elämästään (tehnyt galluppeja hänestä viittaavia ja siellä gallupeissa jatkaneet pilkkaamista). Kuvakkeen säännöissä lukee että kiusaaminen/haukkuminen jne kiellettyä. Laitoin ylläpitäjälle palautetta että he tiukentaisivat sääntöjään koska minusta tuo kiusaaminen mennyt niin pahaksi. Joten mitä jos kuvake.net ei tee asialle mitään eli tavallaan laiminlyö omia sääntöjään..? Mihin sitä sitte täytyisi ottaa yhteyttä että saisi tilanteen loppumaan tai vähentymään.
Kuvakkeen ylläpitäjän toimintaa
7
96
Vastaukset
- 7+1
Siis ketä kiusataan? Ylläpitäjää? Jos ei ylläpitäjää itseään häiritse että häntä kiusataan, tai hän ei koe tulleensa kiusatuksi, niin onko sillä nyt niin suurta väliä että kiusaajat osoittavat julkisesti olevansa häiriköitä ja typeryksiä?
- aaapeeee
ei kun yhtä käyttäjää kiusataan.. Hänen elämästään tehdään pilkkaa gallupeissa koko ajan. Tein kyl ilmotuksen ylläpitäjälle ja hän poisti kyseiset gallupit missä oli viittavia tietoja tuosta käyttäjästä. Käyttäjä pyytänyt muita lopettamaa mutta eihän ne tietenkää kunnioita jne. Mutta toiveenani olisi että tuota valvontaa tiukennettaisiin ettei se kiusaaminen äidy niin pahaksi ettei poliiseita tartte sotkea. Kumpa nyt ylläpito heräisi ku soitin sinne jotta asia menisi nopeammi perille. Ärsyttää tommonen kiusa kun koko aika saa nähdä ku sen juttuja pilkataa ja vittuilaan siitä.
- moria moria when it
Tota, mikä tää kuvakejuttu on, ja onko sitä sitten pakko käyttää, jos ei kerran ole kivaa?
Jos nettipalstalla kiusataan = älä mene ko. nettipalstalle.
(siis mulla ei ole harmainta hajuakaan, mikä tää kuvanenet oikeen on, enkä kiinnosta selvittääkään)
- 9+19
Jos ylläpitäjä on kertaalleen poistanut asiattomuudet, niin ei muuta kuin uusia ilmoituksia aina kun uusia asiattomuuksia ilmestyy. Jossain vaiheessa ylläpitäjä kypsynee jatkuvaan siivoamiseen ja siivoaa kiusaajat.
- ...ap...
tuskimpa vain.. siel on ne samat heebot mitkä tekevät pilkkaa ja tuskimpa yks ilmianto riittää siihe et ylläpito poistaa niitä. Otin kyseisen sivuston ylläpitäjää yhteyttä puhelimitse ja sanoin että jos ei tuohon kiusaamisee tule radikaalisia muutoksia ni vedän kuvakkeen oikeuteen,koska kuvake on kuitenkin vastuussa siitä mitä siellä tehää/käyttäydytään ja koska ylläpitäjä itse myönsi että heidän talous ei anna myöden palkata lisää valvojia. Siellä on yli 10tuhatta käyttäjää ja 10valvojaa jotka eivät kuitenkaa ole aktiivisesti siellä katselemassa meininkiä. Ja muutenki se kuvakkeen "kuri" on lepsunut. Minustaki tehtii siellä tahallisesti kiusanteko/julkista nöyryyttämistä ja herjaamista mikä meni mun mielestä henk.kohtaseks koska itse yritin heille jankuttaa säännöistä ja siitä että tuommoinen kiusaaminen menee liian pitkälle. Itse siis en missää vaiheessa haukkunut ketää, tai sanonut pahaa. Yritin puolustaa omaani ja toisen henkilön oikeuksia ja kuvakkeen sääntöjä.
Saas nähdä tuleeko niitä muutoksia. - Ttppii
Edelleen, mikä pakko on siellä olla jäsenenä jos siellä noin "kiusataan"? Vielä kun nopealla vilkaisulla näyttää aika yhdentekevältä teinix-sivustolta.
- ap.
joo aika teinimesta on!.. mut kuitenkin itse haluan olla siel (vaik kiusausta on ilmennyt)koska siel on mun kavereita joiden kans juttelen.
Ja silloinkun liityin sinne, siellä oli paljon parempi/kovempi "kuri". Heti tuli noottia jos sääntöjä rikko,mut nykyään siellä on näköjää samantekevää mitä käyttäjät käyttäytyy kun mitään ei tapahdu. Ne teinit ei vaa tajua että sääntöjä ei oo turhaa tehty :) Ja jos joku ei tee asialle mitää niin se voi ajanmyötä pahentua. Ja tässä minä nyt puutun !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862