Ruotsia vastaan.
Vaikka nää pelaajat sun muut uhoovat, että pystymme parempaan, tuskin mikään on muuttunut näitten parin päivän aikana.
SItä samaa sähellystä se tulee olemaan kun maltaakin vastaan. Melkonen ihme pitää tapahtua jos voittavat. Veikkaan ruotsi vie 7-1
TÄNÄÄN TULEE TURPAAN JA KUNNOLLA
2
107
Vastaukset
- Mikä sieltä tulee
Niin tulee tai voi se peli tiukkakin olla mutta kyllä ruotsi sen voittaa.
Tosiaankin naurattaa nuo joidenkin pelaajien puheet että nyt näytetään heh heh. Ruotsi on aivan eritason joukkue kun san marino ja sitäkin vastaan olimme kusessa.
Ruotsilla huono päivä ja tulos vain 2-0 tai 2-1 ruotsille. Hyvä päivä ja 4-0 tai 5-0.
Suomalaisittain odotettavissa on karmaiseva oppitunti taso erosta. Eipä voi paljoa odottaa porukalta joka on koottu tusinajoukkueiden vaihtopenkeiltä.
"Pojat on iskussa ja mulla levollinen olo"
Tärkein uudistus maajoukkueella oli se et Mixu kirjoitetaan vain ja ainoastaan X:llä.
Voi visva! Ehkä vois panostaa enemmän treeneihin ja muuttaa nimeensä seXymmäks siin vaihees kun saavutukset on ees 10% Leijonien meriiteistä.
Suomi nyt ei vaan oo futismaa. Kundit kankeita,teknisesti keskitasoa ja lumi maas kuukausia. Mut asennetta edes pitäis löytyy???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933441
- 1043101
- 542324
- 221872
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201725Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61688Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111670Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein231509Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381394