Nyt kun seksi on tullut ajankohtaiseksi tyttöystäväni kanssa, itseäni on alkanut ahdistamaan oma kokemattomuus. Ensinnäkin en osaa olla vertailematta itseäni tyttöystäväni exään, joka on laiha, kaunis, naisellinen ja rohkea nainen - minä olen vain ruma, ylipainoinen "rekkalesbo". Tyttöystäväni ja hänen exänsä suhteesta ei ole kauaa aikaa, ja he ovat yhä todella läheisiä ystäviä. Luotan tyttöystävääni täysin, mutta silti pelkään että hänkin mielessään vertailisi meitä kahta ja päätyisi takaisin exänsä luo, vaikka ajatus onkin typerä, ottaen huomioon että hän itse jätti tämän upean naisen minun vuokseni.
Minulla on enemmän kokemusta seurustelusta naisten kanssa, mutta ei seksistä (vaikka jo täysi-ikäinen olenkin, kuten tyttikseni) - tyttöystävälläni on ollut minua ennen vain tämä yksi lyhyt suhde, mutta seksiä jonkin verran. Pelottaa, etten olisikaan niin hyvä kuin entinen, ja ahdistaa juuri se oma kokemattomuus. Itse kun olen meistä kahdesta se rohkeampi persoona, tuntuu tyhmältä hermoilla tästä asiasta. Tyttöystäväni taas on paljon minua ujompi, ja vaikka hänellä olisikin kokemusta, tuntuu mahdottomalta että hän voisi ottaa ohjat käsiinsä sängyssä ja "näyttää" minulle miten homma toimii.
Sanotaan, että kun tietää itse mistä pitää, on seksikin helpompaa ja voi helpommin kokeilla pitääkö toinen samoista asioista, jne. lähteä siitä soveltamaan. Tässä on myös yksi ongelma; en pärjää sängyssä edes itseni kanssa. En osaa masturboida. En ole koskaan saanut orgasmia edes itseni kanssa. En tiedä mistä naiset yleensä pitävät, en edes mistä itse pidän. Hmn.
Joku voisi tähän todeta, ettei ole mikään kiire minnekään eikä kannata tehdä mitään ennen kuin on aivan varma siitä mistä pitää ja mitä haluaa.. onhan se kyllä totta. Mutta sitä kuitenkin itse haluaisi niin kovasti, mutta on vain vaikea rentoutua ja antaa mennä.
Miten teillä muilla on on mennyt ensimmäisien kertojen kanssa - tuliko mokattua pahasti, vai oliko kuin unelmaa? Miten päädyitte tilanteeseen, oliko suunniteltu juttu vai tuliko tilanne ihan puun takaa? Tiedän ettei seksi naisen kanssa ole sitä että voisi vain neuvoa että "tee näin, niin tapahtuu näin", mutta ottaisin silti mielelläni ohjeita vastaan, jos jollakulla on sellaisia mielessä. Koska jokainen nainen pitää eri asioista, on vaikea sanoa että "kannattaa tehdä näin", mutta ehkä olisi helpompi kertoa niitä asioita, jotka ovat ehdottomia turn-offeja jne..?
Ihan yleisesti keskustelua seksistä kahden naisen välillä (mielellään pysyen aiheessa kokemattomuus, ensimmäiset kerrat, itsensä ja toisen tuntemisen opettelu, jne); lava on teidän! (:
Kokemattomuus
6
622
Vastaukset
- tätitäti
Sellaista sähläystähän se alkuun oli. Onneksi kumppanini oli niin ihana, että se ei haitannut, ensimmäisellä kerralla luulin että kumppanini tuli, vaikka ei sitä todellakaan tehnyt, kaukana siitä. Tulkitsin nautinnolliset äännähdykset vähän väärin, luultavasti hän vasta oli kiihoittunut kun jo kuvittelin hänen tulleen. Näin jälkeenpäin koko juttu jo vähän naurattaakin, mutta silloin kyllä nolotti!
Vaikka tietäisi tasan tarkkaan mistä itse pitää, en usko että sillä ihan hirveän pitkälle pötkitään. Kaikki naiset ovat niin erilaisia ja kiihottuvat ihan eri asioista. Ole läsnä ja lähellä, silittele ja koskettele. Katso mihin kädet vievät. Ei kannata heti kiirehtiä ja tunkea kättä housuihin, ei seksi ole pelkästään klitoriksen hieromista. Tee mitä mieleen tulee, minkä ajattelet että voisi tuntua toisesta hyvältä, jos saat toiminnalle vastakaikua, jatka sitä, jos et, kokeile jotain muuta. Useimmat pitävät rintojen koskettelusta, siitä on vaikkapa hyvä lähteä liikkeelle. Läheinen tunnelma on tärkeämpää kuin tekniikka!
Seksi on aina jännittävää, luulisin että intiimyiden takia. Harvaa ei hermostuta yhtään. Veikkaanpa että tyttistäsikin saattaa hermostuttaa. Ei kannata tuoda entisiä makuuhuoneeseen, on ihan turhaa ajatella edellistä ja vertailla siihen. Seksi voi olla hyvää ja huonoa monella tapaa, tuskin se koskaan on pelkästään jompaa kumpaa. Etkä sinä voi koskaan tietää millainen seksielämä tyttöystävälläsi ja tämän exällä on ollut, se saattaa olla aivan kamalan huonoa verrattuna siihen mitä teillä tulee yhdessä olemaan! - Lucario
Ensiksi: kerro tyttikselle rohkeasti kokemattomuudestasi. Edellinen säätöni kaatui osittain huonoon seksiin, koska olin itse kokematon, enkä kertonut asiasta toiselle osapuolelle, koska häpesin sitä, että minulla oli ollut vain yksi känninen yhden yön juttu, ja hänellä oli ollut jo ties kuinka monta naista ja suhdetta takana... Siksi uskottelin omaavani jo jonkin verran kokemusta, mitä ei todellakaan ollut. Jos hän olisi tiennyt kokemattomuudestani, olisi hän varmasti paremmin tajunnut kömpelyyteni sängyssä ja osannut neuvoa asian suhteen...
Toiseksi: älä mene ainakaan kännissä sänkyyn. Minä menetin neitsyyteni kännissä eräälle puolirandomille tuttavuudelle, ja näin jälkikäteen se kaduttaa. Halusin vain päästä nopeasti kokemattomuudestani eroon ennen kuin täytän 20, ja niinpä menin ensimmäisen mahdollisen ehdokkaan kanssa sänkyyn, ja seksi oli aivan hirveää! Alkoholi teki koko tapahtumasta entistä kamalampaa sähläämistä, ja lopulta jopa sammuin. Aamulla odottikin kivasti darra ja kamala morkkis....- 12+8
Ehdottomasti samaa mieltä. Tuo alkuosa voisi olla suoraan minun kynästä, paitsi että minulle se oli ihan ensimmäinen kerta. Nyt jälkikäteen en ymmärrä miksi en kehdannut kertoa kokemattomuudestani, hän sitten varmasti luuli että olin muuten vaan huono sängyssä. Harmittaa kovasti, etukäteen tuntui että siitä jutusta olisi voinut kehittyä jotain vakavaakin, mutta siihen yhteen seksikertaan se sitten jäi.
- Ilmatatar
Voisit tutustua itseesi oikeen ajatuksen kanssa, eli mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei.
Niin ja nou hätä on paljon ihmisiä, jotka eivät itsekseen ole saaneet.
Siihen auttaa sinnikäs opettelu.
Ja erityisesti halu oppia.
Voi mennä muutama viikko , mutta sanoisin, että se on sen arvoista ;D.
http://femme.helmiblogit.mtv3.fi/ - 20+6
Tärkeintä on, että teillä muodostuu luottamuksellinen suhde, jolloin on turvallista ja rentoa olla toisen seurassa, ilman paineita. Sitten ei haittaa vaikka tapahtuisi epäröintiä, kömpelyyttä ja haparointia. Eihän hänkään ole kovinkaan kokenut itsekään. Opettelette yhdessä tuntemaan toisianne ja muistakaa rehellisyys ja avoin keskusteluyhteys alusta lähtien. Ei kannata perustaa suhdetta valheille tai teeskentelylle. Unohda suorittaminen kokonaan ja ole ja nauti olostasi, kommunikoi mikä toisesta tuntuu hyvältä ja kerro myös itse mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei. Älä kauheesti etukäteen suunnittele tai analysoi ja luo turhia jännitteitä itsellesi sen vuoksi, että pelkäät miten käy. Jos rakastatte toisianne niin kaikki menee hyvin. Jos hän haluaisi olla eksänsä kanssa niin hän ei olisi sinun kanssasi. Puhukaa epävarmuuksistanne.
- Taktiikka
Ohjeeksi antaisin: älä haukkaa liian isoa palaa kerralla. Eli etene hitaasti. Ei sinun tarvitse päättää, että tänään se tapahtuu. Sen sijaan esimerkiksi sohvalla sylikkäin istuessa on helppo pitää toista hyvänä, silitellä ja suukotella. Samalla voi kokeilla mennä koskettelussa hiukan pidemmälle. Se, että silitettään tai kosketellaan, ei tarkoita, että pitäisi harrastaa varsinaista seksiä tai kaikenmaailman asentoja saman yön tai päivän aikana.
Uudessa suhteessa olen yleensä lähtenyt kiusaamis-anelu-taktiikalla liikkeelle. Eli pidän hyvänä ja kiusaan niin kauan, että nainen anelee itse enemmän (ei toimi, jos toinen on kamalan ujo, esimerkiksi niin ujo, ettei uskalla sanoa, mitä haluaa) tai osoittaa erittäin selvästi haluavansa enemmän. Suutelen niin kauan, että nainen haluaa kosketella, koskettelen niin kauan, että nainen haluaa riisua paidan, sitten rintaliivit, housut, alushousut... Haluan nähdä, että nainen haluaa minua, ja mikäli hän suorastaan rukoilee, sitä parempi... :D
Ensimmäinen kertani oli ihana, se tapahtui ensimmäisen tyttöystäväni kanssa 19-vuotiaana. Molemmat olimme kokemattomia, ja syystä tai toisesta minä sain ohjat käsiini. Otin sen kunniana ja mahdollisuutenani näyttää, kuinka paljon toista rakastan. Eteneminen oli erittäin hidasta, taktiikka sama ja rakastelu kesti tunteja. Näin tähtiä, ja olen erittäin onnellinen edelleenkin, etten mokannut, enkä sählännyt ensimmäistä kertaani. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996013
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282823Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764