Minä haen mallin töitä ja olen 34-vuotias nainen.Ja kyllä muutkin työt käy mutta valokuvausmallintyö kiinnostaisi ja ylipäätänsä kaikki mallin tekevät työt että ottakaa yhteyttä jos mallia tarvitsette.
haen mallin töitä
11
775
Vastaukset
- Valokuvaaja66
Mistä päin olet ?
Mitkä ovat mittasi ?
Onko aikaisempaa kokemusta ?
Millaisia kuvauksia tekisit ?
Paljonko haluaisit palkkiota ?
Kannattaisi ehkä kertoa enemmän itsestä niin voisi tulla parempia vastauksia.
Valokuvaajia löytyy www.model.fi kautta, laita sieltä kysely valokuvaajille.Olen etelä suomesta ja mitat ovat:160/63 ja minulla on keskiruskeat hiukset ja puoli pitkät ja silmälasit on myös.
aikaisempaa kokemusta ei ole.
Ulkona ja sisällä kuvattavia mallin kuvauksia ja nude kuviin en suostu tulemaan.
Pienikin palkkaus riittäisi kun en oikein osaa sanoa että mitä mallin töistä pyydetään palkkaa?
Miten minä pääsisin mallin kuvaus töihin?
- Työtä tarjoan
Hei otatko yhteyttä [email protected] minulla olisi työtä tarjolla :)
- Kuvaajaksiko
Hei,
Ota yhteys: [email protected] , niin katsotaan, mitä saadaan aikaan. no se on hyvä että olisi minulle töitä.
- Studiokuvaaja
Millaisia kuvauksia olisit valmis tekemään ?
Paljonko haluat palkkaa ?Mainosmallin kuvauksia voisin tehdä ja en kyllä suostu enkä halua tehdä mitään alaston mallin töitä .
Ja mitä haluaisit maksaa minulle palkkaa?
Hyvä jos palkkaa vähänkin saisin.
- Vieraileva tähtönen
Hae mainosmalliksi johonkin toimistoon äläkä täällä kysele töitä epämääräisiltä. Kaikki kunnon töiden (katalogit,mainoskuvat,muotikuvat jne.)kuvauksien mallit otetaan toimistojen kautta. Asiakkaat tietävät minkänäköistä mallia tarvitsevat kuvaukseen milloin mihinkin kuvaukseen ja kyselevät toimistoilta niiden mukaan sopivia malleja. Jos lähettelet kuvia vaan ventovieraille et tule saamaan mitään palkkaa etkä oikeita mallin töitä. Toimistoon kävelemään!!!
- ronski ja reilu
Heippa,
Nude-kuvauksia olisi tarjolla, ronskeja ja roiseja kuvia. Maksu käteisellä ja reilusti.- terhi tytsy
pellejä runnkareita ette muuten saa naista. olette varmaan rumia ukkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770