Jos nurkan takaa tulee eteesi alaston nuori mies, mitä katsot ensimmäisenä ja miksi? Tämä kysymys tytöille.....
nurkan takaa alasti
20
952
Vastaukset
- -silleen-
Haarusia, koska jotenkin se vaan tapahtuu vaikkei sitä itse tajua
Katson SÄÄLIEN tuon idiootin naamaa ja vedädän täysillä lättyyn ja kusen päälle!
- Vallukalle
Jalmari47 Nyt meni kuule,jalmari aika överiksi. Puhut rumasti suorastaan hävyttömästi. Pese suusi mäntysuovalla. Kantaa saa ottaa ja rivakastikin, mutta älä ole itse idiootti (sanaa, jota viljelet). Sinun uskonnollisuutesi joutuu ihan uuteen valoon sinun kielenkäyttösi perusteella.
Enemmänkin sanoisin, mutta jääköön. Vallukalle kirjoitti:
Jalmari47 Nyt meni kuule,jalmari aika överiksi. Puhut rumasti suorastaan hävyttömästi. Pese suusi mäntysuovalla. Kantaa saa ottaa ja rivakastikin, mutta älä ole itse idiootti (sanaa, jota viljelet). Sinun uskonnollisuutesi joutuu ihan uuteen valoon sinun kielenkäyttösi perusteella.
Enemmänkin sanoisin, mutta jääköön."Vallukallu" Otan vastaan ojennusta.. Mutta minua suunnattomasti suututtaa kun tällä keskustelu palstalla on niin paljon SEKSUAALISESTI SAIRAITA kakaroita!!
Ykkösajatus tuntuu useimmilla ns. "miehillä" olevan paskaisen peräsuolen ronkkiminen.. Minua oikeasti hävettää suomalainen nyky "mies!!
Terveisin Jallu- Vallukalle
jalmari47 kirjoitti:
"Vallukallu" Otan vastaan ojennusta.. Mutta minua suunnattomasti suututtaa kun tällä keskustelu palstalla on niin paljon SEKSUAALISESTI SAIRAITA kakaroita!!
Ykkösajatus tuntuu useimmilla ns. "miehillä" olevan paskaisen peräsuolen ronkkiminen.. Minua oikeasti hävettää suomalainen nyky "mies!!
Terveisin JalluJepjep, Jalmari47. Älä nyt vaan loukkaannu, mutta minua risoo, että Sinä sanavalmis mies. pilaat itsesi noilla alatyylin sanonnoilla. Kenties luet paljon ja tiedät paljon mutta ne kaikki tulee huomioitua.
Tavataan näillä foorumeilla ja rattoisaa kesää toivottelee Kallevallu-Vallukalle - Vallukalle
Vallukalle kirjoitti:
Jepjep, Jalmari47. Älä nyt vaan loukkaannu, mutta minua risoo, että Sinä sanavalmis mies. pilaat itsesi noilla alatyylin sanonnoilla. Kenties luet paljon ja tiedät paljon mutta ne kaikki tulee huomioitua.
Tavataan näillä foorumeilla ja rattoisaa kesää toivottelee Kallevallu-Vallukallevielä Jalmari47. Olin niin tohinoissani, että unohdin asian ytimen.
Nykyajan trendi on nämä homottelijat. En minäkään pidä että siitä on tullut maailman tärkein asia. Niitten kanssa on ennen tultu toimeen ja asiallisesti hissuksiin.
Mutta nyt näyttää olevan ainoa ja tärkein asia eduskunnassa. Tuntuu että jos ei ole homomielinen ,ei ole mitään. Tekevät hallaa jopa itselleen.
Aatamin ei pidä naida Eeroa! - ValluKallu
Erehtyväinen jallu.
Siirrän itseni lomille ilman näitä kaikenmaailman keksijöitten kapistyksia.
Pidä maailmaa pystyssä, nauti ja ulkoile.
Syö hyvin ja ole kiltti pienille.
ValluKallu - aatu4
jalmari47 kirjoitti:
"Vallukallu" Otan vastaan ojennusta.. Mutta minua suunnattomasti suututtaa kun tällä keskustelu palstalla on niin paljon SEKSUAALISESTI SAIRAITA kakaroita!!
Terveisin JalluHähhäääääääääääääääääääääääääääää
Jallu-mollu, oletko pannissa kun ei ole raapusteltu, väännetty kieltä?
- gyjdyettwhgfewqhr'
Jalkoväliin luulisin
- leleleleellee
tykkään tytöistä
- jaaaaaaaaaaaaaaaha
voi herranjumala oikeesti pittääkö tämmöstä tietää D: äbsejä
- misuliii
haaremii ;;)
- teinniiihh pissiiixx
no pippeliii OFC.
- dasdasddsassdssadc
katson ensiksi nurkkaa ja sitten lähden pois
- tytsy__
Penistä tulee automaattisesti katsottua ensimmäiseksi, vaikka ei olisi tarkoituskaan :Dd
- oyk mh lo
Penistä tulee automaattisesti katsottua ensimmäiseksi, vaikka ei olisi tarkoituskaan :Dd
- mclfe
Luultavasti ihan ekaks kasvoja sitten vasta katse siirtyis alemmas : D
- WoWwitus
Joo.. haaraväli ja sitte ehkä naama!!!
- hehee
ekana naamaa, onko ihminen vai mikä olio :o XD sitten käy kyllä haaravälissä....
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1151926SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2341234En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä331208Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.36905Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v6881- 49848
Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33804It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9792+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais236772Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen29733