mitä se pitää sisällään sinun mielestäsi?
Sana on vapaa.
Hyvä nainen, hyvä mies
9
73
Vastaukset
- k/k
Koska omaansa ei passaa kehua niin enkeli ja lejanna,ne ymmärtää mun sisintä.
- lejanna.
Käänteisesti, kahdella voltilla, minullakin on universumin paras, minulle.
Onneksi on kaltaisesi, jolla on sydämen syvyyden hyvyyttä ja kykyä kasvattaa huumorin kukkia, lisäkyvykkyyksiä en palstalla kerro.
Muita en osaa täällä mainita, jos on tarpeenkaan, koska sinä olet huomioinut ja katsonut minuun pieneeseenkin.
Lopetetaan, ettei kukaan tule pahoinvoivaksi, luulevat vielä, että olemme perustaneet keskinäisen kehun kerhon. ;)
Eipä liene muottia, johon mahtuva vain on hyvä.
. Eikö omaansa saa kehua, sitten mun täytyy peesata leannaa, hän sanoi kaiken olennaisen. :)
Kyllä hyvän ihmisen tunnistaa, kun häneen tutustuu, ei sitä muuten voi tietääkään.Anceli kirjoitti:
Eikö omaansa saa kehua, sitten mun täytyy peesata leannaa, hän sanoi kaiken olennaisen. :)
Kyllä hyvän ihmisen tunnistaa, kun häneen tutustuu, ei sitä muuten voi tietääkään.Paitsi että tietysti hän on lejanna, mutta tunnistaahan hänet. :)
- bessie*
Kaksi sydäntä, kaksi päätä, neljä kättä, neljä jalkaa, 1 pimpero, 1 mulkero, 20 varvasta, sydämen sivistystä yllin kyllin jne. jne.
- vattuman-.-.,--
Liian hyvä ei pidä olla, ainakaan vanhoille naisille (vuoralaisille) vain harmia siitä oli ja vaimon naurua.
- meeriamanda
Fiksu vaimo sinulla :)))
- nainen ja mies
minä ja mieheni
Hyvä nainen === se olen minä katsokaa, hyvä mies ===== se on mieheni, katsokaa TÄSSÄ ME OLEMME !- lejanna-
Lähes hyviä ollaan kaikki, jotkut vielä parempia. Meikäläiselle riittää 'pieni taivas'.
Onni on olla onnellinen oman kumppaninsa kanssa, ei sitä muiden tarvitsekaan tunnustaa, saati tunnistaa, kai.
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3225616- 745129
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484196- 523871
- 433534
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1223229Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv923095- 432229
- 492158
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272118