En todellakaan ymmärrä, miksi 11.6. on ollut jo pariin otteeseen minulle hämmästyttävä päivämäärä. Pahan ilman lintu on lennellyt näköjään niinä päivinä, n. 10 vuoden välein. Sain mustelmia ja lääkärinhoitoa. Sitten vaarini vuosipäivä on silloin (kreik.kat.) ja joka nukkui pois itsenäisyyspäivänä kauan sitten. Tällä viikolla on taas 11. päivä. Jotenkin tuntuu taikauskolta, mutta en voinut olla mainitsematta outoja yhteensattumia. Viikonloppu sitten on sellainen kuin on. Kohdallani: ''minkä ei olisi pitänyt mennä pieleen, meni'', toteutui.
Se oli sitten Murphy:ä.
Ihmeellistä, mutta totta
3
114
Vastaukset
- ........
Minulle se taas on elämäni tärkeimmän ihmisen syntymäpäivä.
- Teemuna
Horoskoopit, homeopatiat ja taikauskot on siellä omien korvien välissä prosessoituneita kuvitelmia, joilla ei ole reaalielämän kanssa mitään tekemistä.
Sattumia ja mielleyhtymiä itse kukin kokee silloin tällöin ja ne ovat normaaleja niin kauan kunnes niitä ei ala pienessä mielessään muuksi muuttamaan. - Tuijakka
Vaarini vuosipäivä on sitten huomenna. Huomisen arvoa sitten mitataan vasta huomenna, kuka milläkin mitalla mittaa. En sitten tiedä olenko sukua arvon Snellmanneille, ehkä puolisoitten kautta vaan, jos sitäkään. Ehkä heilläkin on lakinsa, en tosin tiedä pieleen menemisiä muitten kuin itseni kohdalla Murphy:n suhteen. Huomenna sitten nähdään miten tai mitä satasella saa ja hevosella pääsee, jos pääsee tai saa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725370- 684757
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234345Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest473871- 513780
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363687- 403227
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo793063Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv552906Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu222656