Moi, mulla oli yksi tosi hyvä kaveri (paraskaveri) joka jätti mut.. olimme olleet kavereita päiväkerhosta asti nytten menen jo seiskalle, mutta asiaan: Olin ollut aluksi pienessä kyläkoulussa joka oli noin 13km päässä mun kodista (eli asun tosiaankin kaukana) Koulun nimi oli Kangasaho, ja tunnelma siellä oli kun kotonaan..kunnes kaikki kuuli jo siitä että rakaskoulumme lakkautettaisiin..joten oli silloin nelosluokalla kun koulu Kangasaholla päättyi..noh mutta mulla oli paraskamu jonka nimi oli Emmi ja mun nimi on kattokaas Emma niin se kävikin tosi kivasti;) Lopulta siiryimme toiseen kouluun aika iloisissa merkeissä kun olihan se aika jännää:) (ottaen huomioon siinä Kangasahon koulussa oli oppilaita 22 ja Tolppilassa on 150..ainakin..) Menimme Tolppilaan syksyllä 2009 ja olimme Emmin kanssa parhaita kavereita ja olimme siinä alkusyksystä viellä kavereita kunnes yks ällö tyttö pienluokasta pilas kaiken..:( Sen "ällön tytön" avustaja kehotti meitä ottamaan se mukaan meijä jutskiin noh me mentiin sen juttusille ja se olikin sitte musta "muka" jotekki kiva.. (sen tytön nimi oli Mirja) ja oltiin Emmin kans aina sen Mirjan seurassa..noh nimittäin mää lähdin Kanadaan melkein 3 viikoksi joten emmi jäi tietty sinne Tolppilaan mun mielestä "yksin" mutta noh mää aattelinki et kyllä se varmaa on sen mirjan kans "onneks" on.. noh kun tulin lomalta takaisin huomasin että ne on ihan parhaita kamuja..:ooo ja kukas jäi yksin noh..määää!! kyllä mä olin niitten kanssa mutta kolmantena pyöränä (en olisi silloin voinu uskoa että emmi heitte meidän vuosien kestävän ystävyytemme hukkaan) mutta olinpahan yksin koko 5:lk loppuun asti ja kutosluokka kun alko niin siitä jouluun asti olin yksin..kunnes valo tuli! Olin yhden välkän yhe Viivin kanssa ja olimme sitte seuraavan välkän kahestaa seuraavan päivän seuraavaan viikon seuraavaan kuukauden (oli niin hauskaa meillä:D) ja lopulta menin käymään Viivillä ja se sano että mää oon se paras kamu!:p ja näin se kaveri suhde syntyi:)) Mun serkku sieltä Kanadasta tuli meille töihin (meillä on iso karjatila) niin mun serkun nimi on Joshua mutta meillä oli tulossa tenerihfan reissu tossa helmikuussa joten juuri siihen aikaan Joshualle tuli kotiin tarvelähteä joten Joshua ei voinut lähteä sinne reissuun..joten heitimpähän vaa läpällä hei Viivi lähe vaa mukaa tonne tenerihfalle..niin se oli jo kysynyt vanhemmiltaan ja (sillä on lentopelko) niin sen vanhemmat oli sitä mieltä että Viivi pääsisi lentopelostaan sillä tavoin:) joten seuraavana päivänä mun äiti kysy hei Emma se Viivihän vois lähteä vaikka mukaan ja sanoin äidille et me ollaa jo puhuttu siitä niin äiti soitti sitten Viivin vanhemmille ja kysyi Viiviä mukaan ja se ihme kyllä kävi! (tämmöistä sattuu harvoin) (oltii 2viikkoa vähän päälle) ja lähettiin yks kaunis perjantai päivä ajaa hesaan ja sieltä aamulla aikasin lento Tenerihfalle parhaan kamun kanssa..ps...iskettii yks rantavahti sieltä jonka nimi oli Jaime..:DDDD mutta kun tulimme takasi niin eiköhän se Emmi halua olla mun yhtä hyvä kamu!!:ooo mut ei onnistunut!:D valitsi Viivin ja olemme ihan best freds!:D
Joo masentunut kans ollu..
montgomery.sam
1
55
Vastaukset
- ____________________
Kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2905459- 705026
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484136- 513840
- 413458
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo883116Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv692972- 402154
- 442081
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272078