sydänsuruja

bebe-71

Maailma on ongelmia täynnä ja tää yksi niiden joukossa.
Olen tutustunut vihdoinkin aivan ihanaan naiseen. En vain tiedä tunteeko kukaan niinkuin minä.

Olen onnellinen; että olen kohdannut naisen; joka ymmärtää minut täysin sellaisena kuin olen... mutta en vain ymmärrä; miksi näin on. Miksi hän minua siis ymmärtää ja sietää?

Kokoajan on tunne etten riitä hänelle. Tässä ei tilannetta paranna yhtään, et hän on sidoksissa toiseen naiseen taloudellisten seikkojen johdosta; eikä siksi asu tai voi elää kanssani. Must tuntuu; et pikku pikku hiljaa tulen vain hulluksi. En voi elää ilman häntä enkä hänen kanssaan.
Puhumattakaan; että oma moraalinen minäni puhuu täysin vastaan sitä mitä teen. Vaikkaikin naiseni väittää; ettei avioliitossa ole mitään pariin vuoteen tapahtunut. Mikä ei oikeastaan helpota oloa juuri yhtään.

Onhan tässä vielä toinenkin ongelma; jos ei suurin.
(Mitä ei tietenkään täss` sais sanoa); mutta meill`on sängyssä sellainen ongelma, et hän saa mut tulemaan mut mä en häntä. Eikähän toi äskeinen ole ongelma muualla kuin mun päässäni. Ainakin naiseni näin mulle väittää.
Mulla on vain todella paha olla kokoajan kun kelaan näitä asioita (ehkä liikaa).
Tämä tässä on pahinta (tässä vasta itsesääli pukkaa päälle); mutta miksi pitää olla niin; et nainen on ollut ilman rakkautta kokonaiset 40 vuotta; ja sit päätyy selaiseen rakkauteen joka tekee aika pahasti pahaa. Ainakin sydämelleni.... ja järjelleni....
PS.. siis sanomattakin on selvää; ettei kultani ole tässä rinnallani.
PSS. jos te ihanat naiset voitte; niin laittakaa omia kokemuksia; vinkkejä tai neuvoja..
saa toki huumorillakin heittää.):)

7

491

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erotkaa

no minä en ymmärrä tuollaista että ollaan yhdessä taloudellisen tilanteen takia, joko hän huijaa sinua, tai sitten hän käyttää hyväksi sitä toista, jolloin hän on aivan jotain muuta kuin hirveän ihana ihminen. Et sinä tule koskaan häntä saamaan siitä vanhasta tilanteesta ulos, ja jos häön olisi kanssasi tosissaan, niin keksisi kyllä keinot lähteä sen toisen luota. Plus etten usko myöskään siihen, että suoraan vanhasta suhteesta kannattaa siirtyä seuraavaan.
      Vaikea tilanne, mutta yleensähän asiat ratkeaa aina jotenkin. Sinä voit pahoin, joten todennäköisesti alat vaatia häntä jättämään vanhan, ja todennäköisesti hän ei sitä tee, koska olet hänelle vain sivusuhde täysin kuivahtaneeseeen omaan parisuhteeseensa.
      En usko että hän rakastaa sinua oikeasti, tai ainakaan halua jakaa elämäänsä sinun kanssasi, olisihan hän muuten jo pyrkimässä siihen suuntaan.

• ...

Pahaa teet vain itsellesi kun olet lähtenyt sellaisen varatun naisen mukaan..

Miksi ihmeessä varatun naisen mukaan ..(??)

• bebe-71

En tiennyt sitä heti alussa; että on varattu nainen. Kaikki tieto valuu jotenkin vähän pikku hiljaa. Pikkuisina paloina; kuin mikäkin paras suklaajäätelö.
      Niin en tiedä katsoitko proffiiliania; niin en ole ehkä se ihannenainen minäkään. Olen ikävöinyt ja ollut ilman naista tähän 40 kympin ikään asti. Nyt täältä löysin sen oman kultani: mut en voi sanoa että ois mun omani.

• kevät_elämän

Kasvahan jo aikuiseksi bebe! Sä itket netissä kuin teinit. Oot kuiteski nelikymppinen.

• bebe-71
        kevät_elämän kirjoitti:

Kasvahan jo aikuiseksi bebe! Sä itket netissä kuin teinit. Oot kuiteski nelikymppinen.

Oon ihan varma; että tässä kaiken sen jälkeen mit' itselleni oon aiemmin tehnyt; niin tää on ainakin se harmittomin::)
        Ja niinkuin aiemmin sanoin; haluan vain tietää; jos joillain on samanlaisia kokemuksia ja tuntemuksia. En siis sen enempää enkä vähempää. Ja ikäni ei auta kyllä mun tuskaan mitenkään; ei varmaan sinuunkaan; jos oisit kokenut vähänkään samaa.

• _kevät_
        kevät_elämän kirjoitti:

Samaa mieltä =)

• k- r- s- a

Tää on järkyttävä, ihana Nainen jota olen 2 v rakastanu kertoi hiljattain, että tää oli tässä. Mikään ei enään maistu ja olo on surullinen. Tapailimme ja matkustimme yhdessä jne... kai tälläkin on jokin merkitys.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      67
      4421
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      68
      4271
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2947
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      66
      2835
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      2119
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      2002
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1689
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1513
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      111
      1373
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      182
      1286
    Aihe