Eli meillä on 2.v sakemanni narttu & nyt alan pikkuhiljaa huolestua kun koira on lihonnut todella paljon, eikä kyse voi olla liika syötöstä, koska meillä on toinenkin koira ja annetaan aina saman verran ruokaa, eikä niin paljon anneta että koira lihoisi niin paljon.
Asumme siis omakotitalossa ja pieni mahdollisuus on se että rotan kiinni saatuaan koira söisi sen, mutta pidän sitä epätodennäköisenä, koska saanut rotan kiinni niin että näin tilanteen, eikä se edes tavoittanut syödä sitä.
Tytöllä on nyt viimeisillä päivillä juoksut,, siispä kysyn vaikuttaako se jotain?
Tyttö on ollut vapaasti pihalla juoksemassa ja joskus tuttujen koira on tullut kylään, mutta en usko että mitään olisi ''tapahtunut'' sillä tyttö heti alkoi ärhennellä.
Nyt meillä ollut abaut viikon perheen uusi poikakoira, eikä ole mitään näyttänyt käyneen ja vaikka olisikin, niin ei voisi näkyä masussa vielä.
Onko ehdotuksia??
Viivucka
3
75
Vastaukset
- viivka
Asia jo hoidossa,, hyvää kesää
- MM
Jos koira on lihonut pitkän ajan kuluessa uusiin mittoihinsa, epäilisin kuitenkin ruoan määrää. Varsinkin jos koira on muuten pirteä, terveen oloinen ja oma itsensä. Pienikin liiallinen ruoan määrä (ja mahdollisesti liian vähäinen liikunta) lihottavat kyllä koiran ajan kanssa. Jos taas koira on lihonut nopeasti, niin veisin sen varmuuden vuoksi eläinlääkäriin tarkistettavaksi, koska kyseessä voi olla jokin sairaus.
- viivucka
Kiitos kuitenkin , mutta asia on jo hoidettu.. :)
Hyvää kesäää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734549Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021386
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos201237- 741178
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1251010Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi257905- 65886