Olisi kiva tutustua muihin suomalaisiin täällä alicantessa? Oon 23 vuotias tyttö :)
Suomalaisia alicantessa??
5
876
Vastaukset
- Sebe
Moi! Alicantesta en tieda mutta Torreviejaan jos lahdet niin varmasti loytyy suomalaisia joihin tutustua.Ja asuupa taalla nuoriakin :)
- fdghj
Moi!
Meitä muuttaa Alicanteen 5 suomalaista nuorta töihin, - ipsu88
Moikka mar!
Oon myös 23v tyttö ja olen jo kauan etsinyt aupairperhettä alicantesta, mutten ole vieläkään löytänyt täydellistä! :(
yksi perhe minulla on todennäköinen vaihtoehto ja tulisin alicanteen noin vuodeksi elokuun lopussa :)
mistä päin suomea olet? Olis aivan mahtavaa tutustua ja viettää aikaa yhdessä!
laitan mun mailin tähän niin olis kiva jos kirjottelet jotain tai sitte vastailisit tänne mahd pian!
[email protected] - ipsu88
Moikka mar!
Oon myös 23v tyttö ja olen jo kauan etsinyt aupairperhettä alicantesta, mutten ole vieläkään löytänyt täydellistä! :(
yksi perhe minulla on todennäköinen vaihtoehto ja tulisin alicanteen noin vuodeksi elokuun lopussa :)
mistä päin suomea olet? Olis aivan mahtavaa tutustua ja viettää aikaa yhdessä!
laitan mun mailin tähän niin olis kiva jos kirjottelet jotain tai sitte vastailisit tänne mahd pian!
[email protected] - minnaaa__
MItä työtä meette tekeen alicanteen?? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467635
- 334213
- 573715
- 503190
- 172876
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652561- 542398
- 512388
- 402339
- 162286