Kun yritän lähettää eräälle tyypillä Outlookilla mailia niin kun painan "lähetä" niin ok, viesti lähtee. Sitten kun n. tunnin päästä avaan Outlookin niin minulle on tullut mailia joltakin ihmeen "[email protected]" systeemiltä. Viestissä lukee näin:
-
This is an automatically generated Delivery Status Notification.
Delivery to the following recipients failed.
mattimeikälä[email protected]
-
Eli lähettämäni viestit ei mene perille tälle "matti meikäläiselle" kelle alunperin yritin viesti lähettää. Mikähän tässä nyt on vikana? Kuka/mikä ihme tuo "postmaster" on?
[email protected]
5
6074
Vastaukset
- PS:
Olen myös yrittänyt lähettää luukulla mailia tälle tyypille mutta silti tulee tuo sama viesti "postmasterilta"
- norman
vastaanottajalle epäonnistui.
Syynä kenties,ettei kyseistä osoitetta enää ole heidän rekistereissään. Tuo oli rohkea arvaus.- Nimetön
Täälläkin painittiin paripäivää samaisen ongelman parissa ensin kaikki hotmailin osat lisää/poista valikosta kuutamolle, sitten uutta koneelle ja nyt pitää ottaa windows live toolbar asennukseen mukaan sieltä tulee ne tarvittavat palikat jotta homma rupeaa pelittämään sen jälkeen ei ole ongelmaa ilmennyt eikä sitä postimestarii ole senkoommin näkynyt.
- Rami
Moi!
Sulla on väärä osoite tai kaverin sähköposti on täynä?
Nämä tulis nyt ensin mieleen. - kingi3
Just joo, eli löysin samoja henkilöitä, joille on käyny näin. En tiedä, mutta mulle joku " Adriana " yrittää koko ajan lähettää viestiä ja roskapostissa oli tänäänkin 10-20 viestiä kyseisistä osoitteista :D Mietin vaan, et mitenköhän sais ilmotettua jonnekkin outlook.com asiakaspalvelu yms juttuun, et jos he sais ton loppumaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2221537- 291393
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691207- 781194
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18942Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855