Moikka!
Minäkin voisin botata ilmaiseksi sinulle skillejä. Lähetä accounttisi nimi ja salasana skilli mitä haluat minun kehittävän. Voin kehittää myös maksullisilla boteillani, niin sinun ei tarvitse maksaa niistä. Voin kehittää _kaikkia_ skillejä, mutta tässä ovat helpoiten kehitettävät:
Firemaking
Woodcutting
Magic
Str
Attack
Fletching
Hunter
Dungeoneering!
Fishing
Cooking
monia muita (kaikkia skillejä voin siis kehittää, mutta näitä nopeiten)
Osoitteeni on: [email protected]
Ilmaista luotettavaa bottausta sinulle.
6
60
Vastaukset
- Nopeest plzz
Voisitko kehata fletchingini 60-70?
Nimen ja salasanan lähetin sähköpostiisi. - fr3e3eee b00tt3e3rrr
matkit mua...
- Bownedi
Nopeest plzz: Aloitin kehittämisen, illalla fletchingisi on 70 :)
fr3e3eee b00tt3e3rr: Ajattelin, ettei sinua haittaa, koska omassa ketjussasi puhuit, ettei tietokoneesi meinaa riittää kaikille :) Eli nyt saadaan skillejä nopeammin kehitettyä, kun on kaksi bottaajaa ;) - Ty@@@@
Kiitti!!!! Toi Bownedi kehas mun huntterin 10-30 eikä ees scammannu vaik oli 300k rahaa pankis : D Voix kehas huntterin viel 60? Plzz
- facepalmm
Kuka on niin evo ettei itse osaa botata.
Ei näin, ei näin... - Bownedi
Nopeest plzz: fletchingisi on 70 :)
Ty@@@: Ole hyvä ;) Juu voinhan minä.
facepalmm: Kaikilla ei ole mahdollisuutta botata, ja on myös helpompaa antaa toisen botata, niin ei tarvitse itse ladata ja ostaa botteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110935- 408227
- 1265247
- 1433646
- 693568
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353524- 333157
- 552519
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352021- 281786