Kyseessä valmistalo, jossa on mm. katon purkamisen vaativa virhe yms. paikkojen avaamista vaativia juttuja. Talotehdas välillä lupaa ja sitten ei taas kuulu mitään. Välillä kieltäydytään ja taas lupaillaan. Tätä on jatkunut jo toista vuotta.
Alkaa suoraan sanottuna ottamaan aivoon tällainen toimimattomuus. Pelottaa helvetisti, että tulee vielä tehtyä jotain tyhmää.
Kauanko tuollaista jahkailua ja venkoilua pitää sietää ennen kuin on hyväksyttyä viedä asia oikeuteen?
Asuntokaupat menivät vituiksi - nyt on pinna kireällä
Kohta lähtee aselupa
1
401
Vastaukset
- Et ole ainoa
Ilmoitat kirjallisesti päivämäärän, johon mennessä korjaukset on tehtävä hyväksytysti tai teetät korjauksen kolmannella osapuolella ja vähennät korjauksesta syntyvät kustannukset loppulaskusta.
Tämä siis onnistuu, jos et kaikkea ole vielä maksanut. Korjauksille on annettava kohtuullinen aika, sellainen jossa sen pystyy tekemään.
Jos olet koko kauppasumman jo maksanut, ei taida olla muuta keinoa kun alkaa oikeusteitse selvittämään tätä. Ensiksi vaatimus lakimiehen kautta ja uhkaus kanteen nostamisesta, jos eivät virheitään korjaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549