Olen kahden vaiheilla, jompaan kumpaan pitäisi päästä.
Pyytäisin siis vertailua näiden kahden kaupungin välillä.
Ovatko ne kuin yö ja päivä, vai löytyykö samankaltaisuuksia.
Eroaako hintataso(ruoka ja juoma), yöelämä ja yleinen meininki toisista radikaalisti.
Kävijät, kumpaa suosittelette nuorelle pariskunnalle?
Kiitos
Milano VS Rooma
4
401
Vastaukset
- Castellareso
Ovat kuin yö ja päivä. Ei muuta yhteistä kuin, että molemmat Italiassa. Nuorelle pariskunnalle suosittelen Roomaa, joka on Euroopan upein kaupunki.
- tjutju
Olipa kerran kaksi naista, Paola ja Antonella.
Paola oli ylemmässä keskiluokkaisessa perheessä hyvän kotikasvatuksen saanut urasuuntautunut nainen. Paola ei niinkään ollut luonnonkaunis, mutta pettämättömällä tyylitajullaan hän osasi korostaa parhaita piirteitään ja peittää ulkonäkönsä heikkouksia. Paola oli suora mutta vetäytyväinen ja koppava mutta kuitenkin tarvittaessa korrektiakin korrektimpi. Antonella ei missään nimessä ollut syvällinen. Ennemminkin hän oli korostetun pinnallinen, koska ympäristö oli opettanut, että vain ylväs ensivaikutelma merkitsee kiireisessä arjessa, jonka keskiössä on työ ja siinä menestyminen. Sen myötä kaikki muutkin asiat mukautuvat itselle sopiviksi. Itsehän sitä kuitenkin on maailman napa, hän oli tottunut ajattelemaan.
Antonella oli tavallinen naapurintyttö, joskin luonnollisesti poikkeuksellisen kaunis. Hän oli avoin ja kiihkeä. Antonella kasvoi sisarustensa kanssa perheessä, joka piti viimeiseen asti huolta omistaan. Ehkä tällä saatoi olla vaikutusta siihen, ettei vallitseva ympäristö saanut otetta Antonellasta, joka kulki omia polkujaan kumartelematta jokaista vastaantulijaa. Kuitenkin Antonellasta myös huokui ympärilleen se lämpö ja intohimo, jonka rakastava perhe oli häneen istuttanut. Kumartelemattomuuskaan ei tarkoittanut kiinnostuksen puutetta ympäröivää maailmaa kohtaa. Itse asiassa Antonella oli jopa korostuneen kiinnostunut jokaisesta, jonka kanssa hän sattui keskustelemaan. Tämä siitäkin huolimatta, että Antonella antoi muille aina enemmän kuin otti vastaan. Hän ei siitä välittänyt, koska se oli vain elämää, joka itsessään oli Antonellan mielestä kaikkein arvokkain asia.
Riippumatta siitä, oletko mies vai nainen: Kumman kanssa viettäisit lomasi? - italia fani
Vuosituhantinen yltäkylläinen Rooma hakkaa Milanon kalsan bisnesilmapiirin kevyesti 10-0!! Molemmissa käyty viime kesänä, joten helppo verrata. Hintataso on samaa luokkaa molemmissa, ja molemmista löytyy tosi edullisiakin vaihtoehtoja, kunhan ne osaa poimia turistirysien joukosta.
- ehdottomasti rooma
Milano voisi olla minkä tahaansa maan kaupunki mutta Rooman tapaista kaupunkia ei löydy muualta. Helppo valinta siis, Rooma ehdottomasti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882