Mitä voin tehdä?

hottiz tyttö<3

Moikkis! Oon siis 14v tyttö, jolla on pieni pulma. Seurustelen nyt 16v pojun kans, ja meil on sujunu hienosti. Ainoo vaa on se, että se ei osaa pussata, vaikka ollaan koitettu yhessä harjotella, ja mä oon aika taitava siinä. Silloin ku on esileikki ja tykkää pussata, nii en saa siitä mitään nautintoa enkä kiihotu, vaikka juurikin pitäis, jos haluu harrastaa seksiä ja nauttii siit. Mitä voin tehdä tälle nololle asialle? Mä rakastan mun poikkista, se on niin ihana muuten enkä haluu sille mtn sellasta et se luokkaantus tai jtai. Kertokaa mielipiteitä, kokemuksia... Iha mitä vaa, mut pliis auttakaa mua!

30

642

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä vielä luovuta

Otat ittees niskasta kiinni ja sanot sille, että se on kaikesta huolimatta söpö. Ja sähän voit vielä rohkaistua yrittämään sitä sen kaa. Sanot vain sille, että se ei ole mikään huono poikaystävä vaikka ei heti osaiskaan sitä jaloa suutelemisen taitoa. Kyllä se sen siitä vielä oppii.

• HI-virus

Seurustelu kuuluu aloittaa vasta täysi-ikäisenä, mieluummin yli parikymppisenä. Seksisuhteet liian nuorena ovat suorastaan vaarallisia.

• Tunteet peliin

Ei siinä ole mitään nolostuttavaa, vaikka toinen ei osaisi pussata. Se on jokaisen oma asia, voihan olla, että tällä sinun poikaystävälläsi ei ole aikaisempaa kokemusta seurustelusta, saatika sitten suutelemisesta. Ja muista: tärkeintä ei ole se, osaako suudella, tärkeintä on se, että osaa ilmaista välittämisen ja hellyyden, vaikka se ei parhaiten suutelulla onnistuisikaan. Uskon, että kyllä poikaystävälläsi tuota kokemusta karttuu, kun opitte tuntemaan toisianne entistä paremmin. Seksi ja suutelu ei todellakaan ole seurustelun tärkein asia. Osoita aitoja tunteita häntä kohtaan.

• seurustelevatyttö

Joo, mullakin on vähä samanlaine poikaystävä, se on sillee tosi söpö, vaikka ei aluks osannukaa pussata. Mut meillä menee nykyään kyl tosi hyvin, ja voin sanoo, että älä murehdi tuota, mulleki on käyny samoin.. :''D Onhan se totta et pussaaminen tuntuu tosi hyvältä, joillaki kiihottavaltakin, mut sä voit sanoo sille sun poikkikselle et se on kaikesta huolimatta söpö, ei sen eikä sun tarvi häpee sitä. Osottakaa vaikka hellyytenne aluks muulla tavoin, kokeilkaa sit vaikka sitä pusuttelua... ;)

• hottiz tyttö<3

Juu, kiitti vastauksista. Itekin vähä ajattelin sillee et omg kuin noloa, mut sit mä hoksasin, et tärkeempää on tykätä toisist ja olla sillai yhes, enkä mä tekis mitää pahaa ikinä mun poikkikselle

• hyvii vinkkei!

Moro kokeileppa vaik sellast et kun pussaatte, nii keskittykää pussaa vaa huulilla eka. älkää kokeilko heti ekana kielareita, koska ne voi tuntuu aika ällöltä jos niitä ei osaa. kyl se siit harjaantuu, usko mua :P

• monni_17

hyvii juttui on sanottu, yhdyn edellisiin.. ei se yhden taidon hallitsemattomuus siitä teidä jutusta mitenkää noloo tee, so what, luonne on tärkein. jos se on vaik halannu sua ja sanonu, kuinka se tykkää susta, nii

• hunajablondityttö

siis mitä..??? ei osaa pussata ollekaa sua?! joo moro, vitu noloo oikeesti, mä en kyl kauaa kattelis sellasta poikaystävää, jos se ei perus juttui osaa seukates ees pussailla.. ei oo kivaa jos muut näkis et mun poikakaveri ei osaa pussata mun kaa.. mä jättäisin sen kyl taatusti jossai vaihees! -.-

• 621661616

vedä turpaan

• teenage brats

missähä teidätki on kasvatettu, kun ei taida tunteita noilla kahella paljo olla.. mun mielest ei oo mitää pahaa jos tykkää jostai pojasta joka ei osaa pussata. mun mielest on vaa tosi söpöö jo se et se tulee viereen, pitää kädestä ja juttelee tosi ihania, awww

• blondimuija

vittu mua ei vois vähempää kiinnostaa joku vitu kersa joka ei osaa pussata, daaa.. vittu jos kaverit näkis ettei mun poikaystävä osais pussata yhtää nii mä jätän sen luuserin kyl samantien! mulle kelpaa vaa sellaset pojat jotka on normaaleita eikä tollaset säälittävät ruipelot jotka ei osaa osottaa tunteita ees pussaamalla, siis vitun noloo oikeesti!!

• sdfsdfsdggfs

hei toi ei oo yhtää reiluu poikaystävää kohtaa, et sä vaa jätät sen ton takii. luuletsä vitun ämmä tosissas et poikii kohdeltas noin ala-arvosesti niinku sä teet!? mieti, sillä olis varmaa aitoja tunteitaki sua kohtaa, ja sä vaa jätät sen.. voit painuu muualle täältä kovistelemasta huora!

• 53444
    • hellokitty621

mul on sellane kokemus mun boyfrendist, et mä tapasin sen kerran diskos

• blondimuija

JA VITUT!!! mä en tosiaankaa ala kenenkää sellase rääpäleen kaa joka ei osaa yhtää pussata, siis hyi saatana! -.-' sellaset pojat jotka ei osaa pussata ja on vittu muutenki ujoja eikä tee mitää, nii mun mielest ne on vaa jotai nii säälittävii luusereita et ei voi ees tajuta..

• sulla jtn ongelmii??
        blondimuija kirjoitti:

JA VITUT!!! mä en tosiaankaa ala kenenkää sellase rääpäleen kaa joka ei osaa yhtää pussata, siis hyi saatana! -.-' sellaset pojat jotka ei osaa pussata ja on vittu muutenki ujoja eikä tee mitää, nii mun mielest ne on vaa jotai nii säälittävii luusereita et ei voi ees tajuta..

Oikeesti pakko tulla tänne haukkuu kaikkia sellasia, jotka ei sua kauheesti miellytä? mun mielestä on ihan normaalia, vaikka kovin moni tän ikäinen ei osaiskaan suudella oikeeoppisesti, ei kaikilla voi olla edes mitään kokemuksia tollasesta..

Opettele elämään eri ihmisten kanssa äläkä tuu tänne dissaa ketään ton takii.

• juhuu10
        blondimuija kirjoitti:

et ite osaa pussata !! hihihi

• Tuliluikku

Niin aloittaja, se sun poikaystävä ei osaa siis lainkaan pussata, vai..? ymmärrän. Onks ne menny sillä tavalla pilalle, että ne on ollu jotain ällöttäviä märkäpusuja ja pelkääkö se, ettei se oppisi sitä, koska se ei sen mielestä hallitse sitä nytkään oikeaoppisesti?

Mun mielestä teidän kannattaa harjoitella kunnolla sitä, kattokaa netistä vaikka searchilla miten suudella oikeaoppisesti. Mikään ei ole mahdotonta, jos muut on pystyny samaan ja jos vain viitsii yrittää...

• etovaa..

Nimimerkki 'blondimuija', ku tuut tänne kovistelemaan, oot ilmeisesti kai joku lissu jolla ei oo parempaakaan tekemistä ko tulla tänne suomi24:een aukomaan päätäs. Oot vitun ärsyttävä suoraan sanottuna, et tajuu että pojatki on vaa ihmisii eikä todellakaan voi osata heti kaikkea!

• blondimuija

HAISTAKAA VITTU

vittu te ootte noloi.. mulla on kyl miesmaku kohdallaan, ja mä tiedän saletisti mitä odottaa mun poitsulta! en mä voi oikeesti ku nauraa teille, ootte vaa kateellisii nynnyi ku ette saa ketää hyvii kundei.. :DD HAH! mä sentään saan, liikun kattokaas vähä eri paikoissa ja tiedän kyl mistä tosimiehet löytää.. ja ne osaa takuulla pussata!!

• kova amis

Nörtit on kateellisii blondimuijalle. Selvä juttu: blondimuija on ainut hyvännäkönen ja tissit omaava nainen, joka on kirjottanu tähä hikiseen ketjuun, muut on jotai sotanorsuja varmaa ;D

Onneks tosielämässä arvojärjestys menee vähän toisin, kuin Suomi24:sen rakkauspalstalla, joka pääasiassa koostuu huonosta itsetunnosta kärsivien lukiolaisnörttien(ja muuten vaan nörttien) rakkausmurheviesteistä. Siis oikeesti, melkee jokainen täällä valittaa jotai tyylii: "tosimiesamis vei mun naisen", "miks naiset tykkää amiksista/pahiksista" tai "miks pojat tykkää röökaavista ja muodokkaista pissiksistä" jne.

No miksköhä, koska me amikset ollaa just normaaleja ja parempia. Sit kun me viimeinki tullaa tänne kertomaa totuus, nii kaikki nörtit huutaa kauhusta ja alkaa protestoimaan pää sauhuten. Mut itehän jo te noissa valitusviesteissänne suorastaan myönnätte amisten paremmuuden. Turha siis valittaa, kun tiedätte totuuden ja kerrotte sen aina kun ei oo amista näkyvissä.

• gjbgjjddfhujdaghujdh

kova amis = blondimuija.

Lopeta teeskentely ja nimimerkkien vaihtelu.

• poke man

''kova amis = blondimuija.

Lopeta teeskentely ja nimimerkkien vaihtelu. ''

En jaksa kovin paljoo ottaa kantaa tähän keskusteluun, mutta sanonpa muutaman faktan. Todistapa kuule ite, kun datanomi oot, että nää ei oo samoja ihmisiä. Mikä järkytys paljastuukin, kun viimein tajuat, että nuo viestit on kirjoittanut useampi kuin yksi henkilö. Mä, blondimuija ja kova jäbä ollaan kirjoitettu nimittäin välillä aivan eri aikaan, ja viestejä ja vastauksia on tullut jo niin paljon eri ketjuihin, ettei niitä hullukaan ihminen pystyisi eikä jaksaisi kirjoittaa pitkin yötä päivää, vieläpä useina päivinä ja viikkoina. Sellainen tuntuu mun mielestä mahdottomalta, eikö teistä muistakin? Mainittakoon vielä että eri murteista aksenttia on sitä paitsi aika vaikea jäljitellä, eikä hullukaan sellaista yritä.

No, mäpä oon amiksessa aidosti, raksapuolella ja mä voin puolustaa muitakin amiksii täällä, ettei niitä haukuta, koska meille amiksille ei vittuile kukaan. Kova jäbä on ilmeisesti metallipuolella. Blondimuija on kyllä aito ihminen siinä missä muutkin ovat, uskon melko vahvasti siihen. Tulkoon ite sanomaan sanottavansa, jos asiaa on, meidän muiden ei tarvitse sanoa asioita hänen nimimerkillään eikä hänen puolestaan.

Ja jos joku haluu väitellä mun kaa, niin siitä vaan, mä oon valmis. Mulla on sen verran hyvä itsetunto, ettei se edes kärsi moisesta. Haistatan vitut kaikille, jotka yrittää tieten tahtoen pilata meidän kunnon amisten maineen, mutta se ei tule onnistumaan.

- POKE MAN

• dneehtni

"En jaksa kovin paljoo ottaa kantaa tähän keskusteluun, mutta sanonpa muutaman faktan. Todistapa kuule ite, kun datanomi oot, että nää ei oo samoja ihmisiä. Mikä järkytys paljastuukin, kun viimein tajuat, että nuo viestit on kirjoittanut useampi kuin yksi henkilö. Mä, blondimuija ja kova jäbä ollaan kirjoitettu nimittäin välillä aivan eri aikaan, ja viestejä ja vastauksia on tullut jo niin paljon eri ketjuihin, ettei niitä hullukaan ihminen pystyisi eikä jaksaisi kirjoittaa pitkin yötä päivää, vieläpä useina päivinä ja viikkoina. Sellainen tuntuu mun mielestä mahdottomalta, eikö teistä muistakin? Mainittakoon vielä että eri murteista aksenttia on sitä paitsi aika vaikea jäljitellä, eikä hullukaan sellaista yritä."

Mistä päättelit minun olevan datanomi? Saatan olla yhtä hyvin lukiolainen. Tai korkeasti koulutettu simpanssi. Pahimmillani voin olla vain sinun viinanhuuruistasi syntynyt harha.

Mitä eri "murteita" te muka edustatte - kaikki kirjoitatte samaa puhekielistä mössöä. Lisäksi aksentti tarkoittaa puhutun tekstin lausepainoa tai jonkun sanan korostamista, senkin infantiili paskahammas.

• poke man
        dneehtni kirjoitti:

"En jaksa kovin paljoo ottaa kantaa tähän keskusteluun, mutta sanonpa muutaman faktan. Todistapa kuule ite, kun datanomi oot, että nää ei oo samoja ihmisiä. Mikä järkytys paljastuukin, kun viimein tajuat, että nuo viestit on kirjoittanut useampi kuin yksi henkilö. Mä, blondimuija ja kova jäbä ollaan kirjoitettu nimittäin välillä aivan eri aikaan, ja viestejä ja vastauksia on tullut jo niin paljon eri ketjuihin, ettei niitä hullukaan ihminen pystyisi eikä jaksaisi kirjoittaa pitkin yötä päivää, vieläpä useina päivinä ja viikkoina. Sellainen tuntuu mun mielestä mahdottomalta, eikö teistä muistakin? Mainittakoon vielä että eri murteista aksenttia on sitä paitsi aika vaikea jäljitellä, eikä hullukaan sellaista yritä."

Mistä päättelit minun olevan datanomi? Saatan olla yhtä hyvin lukiolainen. Tai korkeasti koulutettu simpanssi. Pahimmillani voin olla vain sinun viinanhuuruistasi syntynyt harha.

Mitä eri "murteita" te muka edustatte - kaikki kirjoitatte samaa puhekielistä mössöä. Lisäksi aksentti tarkoittaa puhutun tekstin lausepainoa tai jonkun sanan korostamista, senkin infantiili paskahammas.

''Mistä päättelit minun olevan datanomi? Saatan olla yhtä hyvin lukiolainen. Tai korkeasti koulutettu simpanssi. Pahimmillani voin olla vain sinun viinanhuuruistasi syntynyt harha.''

Päättelin sen siitä, koska kun sanoin sua viisvuotiaaksi lukiolaiseksi, niin myönsit olevasi datanomi, jonka uskon seuraavan lauseesi perusteella (uskon kuitenkin sun kirjoittaneen sen).

''En ole lukiolainen. Olen datanomi, eli amis. HAA HAA. ''

• fdjbdgjdsljgljbsdbjl
        poke man kirjoitti:

''Mistä päättelit minun olevan datanomi? Saatan olla yhtä hyvin lukiolainen. Tai korkeasti koulutettu simpanssi. Pahimmillani voin olla vain sinun viinanhuuruistasi syntynyt harha.''

Päättelin sen siitä, koska kun sanoin sua viisvuotiaaksi lukiolaiseksi, niin myönsit olevasi datanomi, jonka uskon seuraavan lauseesi perusteella (uskon kuitenkin sun kirjoittaneen sen).

''En ole lukiolainen. Olen datanomi, eli amis. HAA HAA. ''

En ole sama henkilö.

• poke man
        fdjbdgjdsljgljbsdbjl kirjoitti:

En ole sama henkilö.

Olit sitten lukiolainen tai datanomi, ihan sama. Noi viestit tuli kuitenkin peräkkäin yöllä, joten kukapa muukaan niitä olisi voinut kirjoittaa kuin sinä itse. Ei näin yksinkertaisen asian hoksaamiseen paljoa vaadita.

• aszdxfjhblkmö,aszdxf
        poke man kirjoitti:

Olit sitten lukiolainen tai datanomi, ihan sama. Noi viestit tuli kuitenkin peräkkäin yöllä, joten kukapa muukaan niitä olisi voinut kirjoittaa kuin sinä itse. Ei näin yksinkertaisen asian hoksaamiseen paljoa vaadita.

Koska tietenkään ei ole olemassa organisoitua trolliyhteisöä muualla netissä, joka haluaisi ottaa tälläisen jo valmiiksi trollien infestoiman sivuston silmätikukseen...

• Heyeyaaa

Oon iha kateelline kaikille kenel on poikaystävä, ite oon jo 15 v enkä oo seurustellu kertaankaa :( Toivon et löytäisin jonku kivan ja kilttiluonteisen pojan :D

• hillo1231

siinä vaiheessa kun tyttöystävä sanois että jätän ku et osaa pussata nii pumppaisin tytön keuhkot täytee rikkihappoa nii kattoo sitte paljonko suutelee.
      no mikäs siinä vaikeeta vois muka olla muuteskaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      104
      7324
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      98
      5243
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3496
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3422
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2534
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1856
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1511
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      341
      1465
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1346
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      50
      1298
    Aihe