Magneetto rikki?

magn

MIstä tietää onko magneetto rikki jotenki?

17

19461

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • magneetonsäätöä

      Jos se kolisee pyöriessään, minä korjasin sellaista kerran, pitää mitata ne väljyydet magneettien välissä, jotta se magneetto saa mahdollisimman hyvän virran sitten..

      PITÄÄ sitten kiristää todella lujaa ne kiinnitykset säädön jälkeen, jotta eivät irtoa.

    • magn

      Eli mitkä väljyydety? :D En oo magneeton kanssa puuhastellu ennen niin..

    • derqwesdgfsdgsd

      Eieieieie, helpoin tapa tietenki: akku vittuun moposta ja käyntiin, esim lampun pitäisi VÄHINTÄÄN välähtää kun polkasee perkele oppikaa saatana peruskeinot vitun derpibarbit

    • Hur dur

      Noita magneettoja vaihdetaan korkeintaan kerran kaks mopon elinikänä joten jos on juuri saanut mopon jonkun käytetyn siis niin on kyllä vähän vaikea tietää siitä varsinkin jos se on ensimmäinen.

    • 666derbi

      vit uu t imitä paskea vastkaa ny vihhu

    • jöööeikf22

      jos toimii kylmällä koneella hyvin mutta heti sammuu kun kone lämpiää ni ei saa kipinää enää

    • Mankimies11

      Mul on sillee et toimii tosi hyvin kylmällä ku lämpiää alkaa pätki tosi paljo ja kostealla kelillä vielä enemmä sitku kone lämpiää.

      • Maukkaaa

        Siellä on varmaan jo käämit sulaneet tai väljää poski onteloissa!


    • MoskwitchElite

      siitä ettei se toimi

      • Anonyymi

        Mikä vikana? Mulla just toimii tosi hyvi kylmäl koneel, mut pari minsaa kerkee ajaa ku lämpenee ja alkaa pätkimää ja ei ota kierroksia 8000 eteenpäi. Mopo yamaha dt 2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä vikana? Mulla just toimii tosi hyvi kylmäl koneel, mut pari minsaa kerkee ajaa ku lämpenee ja alkaa pätkimää ja ei ota kierroksia 8000 eteenpäi. Mopo yamaha dt 2010

        Selvisikö vikaa? Itellä tällä hetkellä sama. Mopona malaguti xsm 50


    • Anonyymi

      Elikkäs vaihdoin omasta batiskasta koneen ku nokka ketju oli niin väljä että irtosi polkaisusta no minä ostin käytetyn koneen ja huomasin että staattorin sähköt ei käy sähköihin minä otin vanhasta koneesta staattorin ja laitoin uuteen koneeseen sähköt käy mutta kipinää ei tule olen avannut sen monta kertaa ja laittanut takaisin mutta ei löydy kipinää kokeilin sormella tulisko iskua staattorin johdoista mutta ei tule KERTOKAAPA MIKÄ VIKANA

    • Elikkäs vaihdoin minun batiskasta koneen ku oli nokkaketju niin väljä että se irtosi polkaisusta no minä ostin käytetyn koneen ja huomasin että staattorin johdot ei käy minun sähköihin no minä otin vanhasta koneesta staattorin uuteen koneeseen sähköt käy mutta kipinää ei anna olen irrottanut sen ja laittanut takaisin olen kokeilut sormella tuleeko iskua staattorin johdoista mutta tapahdu mitää KERTOKAAPA MIKÄ VIKANA

    • Anonyymi

      Niin sieltä tulee vain 12 volttia virtakynän pitäis vilahtaa ku polkase?🤩

    • Anonyymi

      Ok moro

    • Anonyymi

      Sytky kaapelit iskee luultavasti maihin siullkii

    • Anonyymi

      Tähän on tultu: Ei osata edes kirjoittaa sitä, mistä haluaa tietoja. Ei ihme, että PISA kaatuu!
      Olisiko näille peruskpoulun pudokkaille mitään apukoulua, että onnistuisivat sen avulla saavuttamaan edes sen peruskoulutuksen minimitason? Eli ilmaisemaan tavoitteensa kirjallisesti, selkeästi ja ymmärrettävästi? Lisänä vielä bonuksena neljä peruslaskutapaa plus prosenttilasku? Ja jos vielä oikein ponnistelisi, niin oppisi kirjoittamaan kynällä paperille, vaikka sitä ei enää peruskoulussa vaaditakaan. Työelämässä se vaaditaan silti yhä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe