Onko kukaan mennyt junalla pisasta Fucecchioon,San Miniaton asemalle?
pisa-firenze
3
335
Vastaukset
- Aika helppoa
Muutamavuosi sitten mentiin, tosin mukana oli tuttu joka osti liput automaatista eikä siinä minusta mitään muuta ongelmaa olisi ollut ilman apu kun jäärä sillä oikealla asemalla pois.
Eli kannattaa minusta seurata tarkkaan koska kyseinen asema tulee.
Juna oli jokseenkin samanmoinen kun täällä kotisuomessa.
Lipun hintakin taisi olla siinä 20eken luokkaa tosin en muista tarkkaan mutta ei se kallis ollut. - Unkkis
^Aika kallis lippu sulla. Yhdensuuntainen matka Pisasta San Miniatoon maksaa nimittain alle 4 euroa. :)
- junaa
Juu, kyllä se halpaa on. Minä olen mennyt junalla pisasta Firenzeen asti, juna meni ohitse tuon San Miniaton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774482Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112443- 1721615
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431486- 1241380
- 1211285
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721209Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81186- 661115
- 35966