Elikkäs, etsin jotakuta jonka kanssa aloittaa jonkun hyvän roolipelin pelaaminen. Ainut hyvä/pelattava nettiroolipeli (MMORPG) minkä olen löytänyt on Runes of Magic, tai Forsaken World (tosin laitevaatimukset ovat aika korkeat tuohon jälkinmäiseen). Olen pelannut WoWia siitä lähtien kun se alkoi (en ollut kuitenkaan mikään "Hardcore" pelaaja, oli sitä silloin tällöin hauska aina pari palkkia EXpaa kehittää.) Jos haluaisit alkaa pelata vaikka Runes of Magiciä niin voisitko kysäistä minut mukaan :) paljon hauskempaa pelata kahdestaan kuin itsekseen. Mielummin semmoinen tyyppi joka ei ennen ole tätä kyseistä peliä pelannut... koska se saa itseni tuntemaan avuttomaksi xD. Toki, jos tiedät jonkun muun hyvän MMORPGn niin sano pois :D eniten kiinnostaa ne missä on kääpiöitä (Dwarf) ;)
Roolipeli Kaveri.
7
294
Vastaukset
- adgwserqa
Hei. oon tämmönen 18v likka. itekkin tykkäilen pelailla noit MMORPG pelejä. innostus loppuu aina kuitenkin siihen kun ei ole ketään kaveria siinä pelailemassa. Jos oot viel halukas tai oot jo alottanut jonkun pelin niin kerro mikä niin katon jos rupeisin itekkin sit pelaileen. :)
- BolHammerX
En oo vielä mitään hyvää pelattavaa löytäny :) ehkä MapleStory... kun siihen on tuo suuri päivitys tulossa... mutta katotaan nytten.
Jos tiiät jotain niin ois kiva kuulla :) - Pwi/Fw
Moi ;) Pwi (perfect wolrd) on kyllä 5 tähden arvonen peli! itse olen sitä pelannut ja pääsin vain 47levuiseksi :( siis en pelaa sitä enään.. mutta latailen tässä juuri forsaken world peliä,, Olis kiva jos joku osais neuvoa mua sitte siinä ;)
- Maple own
OMG alota maplestory big bang tullu jo aikoi sitte helveti hyvä itte mätänny kohta vuosikymmene XD okei oke ei se oo ollu ees nii kauaa mut oon pelannu enne ku europee olikaa nyt o 72 dual blade kandee alottaa oikeesti
- maplefa
maple own, mikä olisi hyvä "ukko" maplessa(aran,resistance,nightwalker...)?
- Apua D:
Hei, auttakaa mua kun siihe tulee sellane task data error ja vaik lataisin sen uusiks, ei auta ja jos yritän sitä järjestelmän valvojana ni ei..... Mitä pitäs tehä??:( AUTTAKAA
- pelailija
täs tulee jotai dungeons and dragons online lord of the rings online assassin`s creedit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031665
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271442En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k851284- 621163
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101038Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111009Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213806Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122743
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20718