Elikkäs, etsin jotakuta jonka kanssa aloittaa jonkun hyvän roolipelin pelaaminen. Ainut hyvä/pelattava nettiroolipeli (MMORPG) minkä olen löytänyt on Runes of Magic, tai Forsaken World (tosin laitevaatimukset ovat aika korkeat tuohon jälkinmäiseen). Olen pelannut WoWia siitä lähtien kun se alkoi (en ollut kuitenkaan mikään "Hardcore" pelaaja, oli sitä silloin tällöin hauska aina pari palkkia EXpaa kehittää.) Jos haluaisit alkaa pelata vaikka Runes of Magiciä niin voisitko kysäistä minut mukaan :) paljon hauskempaa pelata kahdestaan kuin itsekseen. Mielummin semmoinen tyyppi joka ei ennen ole tätä kyseistä peliä pelannut... koska se saa itseni tuntemaan avuttomaksi xD. Toki, jos tiedät jonkun muun hyvän MMORPGn niin sano pois :D eniten kiinnostaa ne missä on kääpiöitä (Dwarf) ;)
Roolipeli Kaveri.
7
359
Vastaukset
- adgwserqa
Hei. oon tämmönen 18v likka. itekkin tykkäilen pelailla noit MMORPG pelejä. innostus loppuu aina kuitenkin siihen kun ei ole ketään kaveria siinä pelailemassa. Jos oot viel halukas tai oot jo alottanut jonkun pelin niin kerro mikä niin katon jos rupeisin itekkin sit pelaileen. :)
- BolHammerX
En oo vielä mitään hyvää pelattavaa löytäny :) ehkä MapleStory... kun siihen on tuo suuri päivitys tulossa... mutta katotaan nytten.
Jos tiiät jotain niin ois kiva kuulla :) - Pwi/Fw
Moi ;) Pwi (perfect wolrd) on kyllä 5 tähden arvonen peli! itse olen sitä pelannut ja pääsin vain 47levuiseksi :( siis en pelaa sitä enään.. mutta latailen tässä juuri forsaken world peliä,, Olis kiva jos joku osais neuvoa mua sitte siinä ;)
- Maple own
OMG alota maplestory big bang tullu jo aikoi sitte helveti hyvä itte mätänny kohta vuosikymmene XD okei oke ei se oo ollu ees nii kauaa mut oon pelannu enne ku europee olikaa nyt o 72 dual blade kandee alottaa oikeesti
- maplefa
maple own, mikä olisi hyvä "ukko" maplessa(aran,resistance,nightwalker...)?
- Apua D:
Hei, auttakaa mua kun siihe tulee sellane task data error ja vaik lataisin sen uusiks, ei auta ja jos yritän sitä järjestelmän valvojana ni ei..... Mitä pitäs tehä??:( AUTTAKAA
- pelailija
täs tulee jotai dungeons and dragons online lord of the rings online assassin`s creedit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään18116790Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen903775Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu271834Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2791514Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?551471Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1601417Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151314Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141284- 811101
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin2091043