Elikkäs, etsin jotakuta jonka kanssa aloittaa jonkun hyvän roolipelin pelaaminen. Ainut hyvä/pelattava nettiroolipeli (MMORPG) minkä olen löytänyt on Runes of Magic, tai Forsaken World (tosin laitevaatimukset ovat aika korkeat tuohon jälkinmäiseen). Olen pelannut WoWia siitä lähtien kun se alkoi (en ollut kuitenkaan mikään "Hardcore" pelaaja, oli sitä silloin tällöin hauska aina pari palkkia EXpaa kehittää.) Jos haluaisit alkaa pelata vaikka Runes of Magiciä niin voisitko kysäistä minut mukaan :) paljon hauskempaa pelata kahdestaan kuin itsekseen. Mielummin semmoinen tyyppi joka ei ennen ole tätä kyseistä peliä pelannut... koska se saa itseni tuntemaan avuttomaksi xD. Toki, jos tiedät jonkun muun hyvän MMORPGn niin sano pois :D eniten kiinnostaa ne missä on kääpiöitä (Dwarf) ;)
Roolipeli Kaveri.
7
402
Vastaukset
- adgwserqa
Hei. oon tämmönen 18v likka. itekkin tykkäilen pelailla noit MMORPG pelejä. innostus loppuu aina kuitenkin siihen kun ei ole ketään kaveria siinä pelailemassa. Jos oot viel halukas tai oot jo alottanut jonkun pelin niin kerro mikä niin katon jos rupeisin itekkin sit pelaileen. :)
- BolHammerX
En oo vielä mitään hyvää pelattavaa löytäny :) ehkä MapleStory... kun siihen on tuo suuri päivitys tulossa... mutta katotaan nytten.
Jos tiiät jotain niin ois kiva kuulla :) - Pwi/Fw
Moi ;) Pwi (perfect wolrd) on kyllä 5 tähden arvonen peli! itse olen sitä pelannut ja pääsin vain 47levuiseksi :( siis en pelaa sitä enään.. mutta latailen tässä juuri forsaken world peliä,, Olis kiva jos joku osais neuvoa mua sitte siinä ;)
- Maple own
OMG alota maplestory big bang tullu jo aikoi sitte helveti hyvä itte mätänny kohta vuosikymmene XD okei oke ei se oo ollu ees nii kauaa mut oon pelannu enne ku europee olikaa nyt o 72 dual blade kandee alottaa oikeesti
- maplefa
maple own, mikä olisi hyvä "ukko" maplessa(aran,resistance,nightwalker...)?
- Apua D:
Hei, auttakaa mua kun siihe tulee sellane task data error ja vaik lataisin sen uusiks, ei auta ja jos yritän sitä järjestelmän valvojana ni ei..... Mitä pitäs tehä??:( AUTTAKAA
- pelailija
täs tulee jotai dungeons and dragons online lord of the rings online assassin`s creedit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251248
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94884
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede22818Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat283723- 93717
- 109636
- 33617
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet125540