Roolipeli Kaveri.

BolHammerX

Elikkäs, etsin jotakuta jonka kanssa aloittaa jonkun hyvän roolipelin pelaaminen. Ainut hyvä/pelattava nettiroolipeli (MMORPG) minkä olen löytänyt on Runes of Magic, tai Forsaken World (tosin laitevaatimukset ovat aika korkeat tuohon jälkinmäiseen). Olen pelannut WoWia siitä lähtien kun se alkoi (en ollut kuitenkaan mikään "Hardcore" pelaaja, oli sitä silloin tällöin hauska aina pari palkkia EXpaa kehittää.) Jos haluaisit alkaa pelata vaikka Runes of Magiciä niin voisitko kysäistä minut mukaan :) paljon hauskempaa pelata kahdestaan kuin itsekseen. Mielummin semmoinen tyyppi joka ei ennen ole tätä kyseistä peliä pelannut... koska se saa itseni tuntemaan avuttomaksi xD. Toki, jos tiedät jonkun muun hyvän MMORPGn niin sano pois :D eniten kiinnostaa ne missä on kääpiöitä (Dwarf) ;)

7

349

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • adgwserqa

Hei. oon tämmönen 18v likka. itekkin tykkäilen pelailla noit MMORPG pelejä. innostus loppuu aina kuitenkin siihen kun ei ole ketään kaveria siinä pelailemassa. Jos oot viel halukas tai oot jo alottanut jonkun pelin niin kerro mikä niin katon jos rupeisin itekkin sit pelaileen. :)

• BolHammerX

En oo vielä mitään hyvää pelattavaa löytäny :) ehkä MapleStory... kun siihen on tuo suuri päivitys tulossa... mutta katotaan nytten.
      Jos tiiät jotain niin ois kiva kuulla :)

• Pwi/Fw

Moi ;) Pwi (perfect wolrd) on kyllä 5 tähden arvonen peli! itse olen sitä pelannut ja pääsin vain 47levuiseksi :( siis en pelaa sitä enään.. mutta latailen tässä juuri forsaken world peliä,, Olis kiva jos joku osais neuvoa mua sitte siinä ;)

• Maple own

OMG alota maplestory big bang tullu jo aikoi sitte helveti hyvä itte mätänny kohta vuosikymmene XD okei oke ei se oo ollu ees nii kauaa mut oon pelannu enne ku europee olikaa nyt o 72 dual blade kandee alottaa oikeesti

• maplefa

maple own, mikä olisi hyvä "ukko" maplessa(aran,resistance,nightwalker...)?

• Apua D:

Hei, auttakaa mua kun siihe tulee sellane task data error ja vaik lataisin sen uusiks, ei auta ja jos yritän sitä järjestelmän valvojana ni ei..... Mitä pitäs tehä??:( AUTTAKAA

• pelailija

täs tulee jotai dungeons and dragons online lord of the rings online assassin`s creedit

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      68
      6081
    2. Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois

Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul
      Maailman menoa
      116
      5341
    3. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      434
      4291
    4. Aleksei Miltsakov - venäläinen uusnatsi antaa oppitunteja lapsille

34-vuotias Miltsakov palvelee Le Monden mukaan yhä Ukrainassa tiedusteluun ja sabotaasiin erikoistuneen Russitš-yksikön
      Maailman menoa
      58
      3567
    5. Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen

haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota
      Maailman menoa
      149
      3362
    6. Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota

Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma
      Maailman menoa
      61
      2860
    7. 29
      2226
    8. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      135
      2215
    9. Pyydän anteeksi etten osannut ratkaista

Mitään muuta kuin lähtemällä. Et oikein tullut vastaan etkä kuunnellut. Tuntui että minun piti koittaa sopia ja sovitell
      Ikävä
      85
      2019
    10. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      89
      1981
    Aihe