Elikkäs, etsin jotakuta jonka kanssa aloittaa jonkun hyvän roolipelin pelaaminen. Ainut hyvä/pelattava nettiroolipeli (MMORPG) minkä olen löytänyt on Runes of Magic, tai Forsaken World (tosin laitevaatimukset ovat aika korkeat tuohon jälkinmäiseen). Olen pelannut WoWia siitä lähtien kun se alkoi (en ollut kuitenkaan mikään "Hardcore" pelaaja, oli sitä silloin tällöin hauska aina pari palkkia EXpaa kehittää.) Jos haluaisit alkaa pelata vaikka Runes of Magiciä niin voisitko kysäistä minut mukaan :) paljon hauskempaa pelata kahdestaan kuin itsekseen. Mielummin semmoinen tyyppi joka ei ennen ole tätä kyseistä peliä pelannut... koska se saa itseni tuntemaan avuttomaksi xD. Toki, jos tiedät jonkun muun hyvän MMORPGn niin sano pois :D eniten kiinnostaa ne missä on kääpiöitä (Dwarf) ;)
Roolipeli Kaveri.
7
382
Vastaukset
- adgwserqa
Hei. oon tämmönen 18v likka. itekkin tykkäilen pelailla noit MMORPG pelejä. innostus loppuu aina kuitenkin siihen kun ei ole ketään kaveria siinä pelailemassa. Jos oot viel halukas tai oot jo alottanut jonkun pelin niin kerro mikä niin katon jos rupeisin itekkin sit pelaileen. :)
- BolHammerX
En oo vielä mitään hyvää pelattavaa löytäny :) ehkä MapleStory... kun siihen on tuo suuri päivitys tulossa... mutta katotaan nytten.
Jos tiiät jotain niin ois kiva kuulla :) - Pwi/Fw
Moi ;) Pwi (perfect wolrd) on kyllä 5 tähden arvonen peli! itse olen sitä pelannut ja pääsin vain 47levuiseksi :( siis en pelaa sitä enään.. mutta latailen tässä juuri forsaken world peliä,, Olis kiva jos joku osais neuvoa mua sitte siinä ;)
- Maple own
OMG alota maplestory big bang tullu jo aikoi sitte helveti hyvä itte mätänny kohta vuosikymmene XD okei oke ei se oo ollu ees nii kauaa mut oon pelannu enne ku europee olikaa nyt o 72 dual blade kandee alottaa oikeesti
- maplefa
maple own, mikä olisi hyvä "ukko" maplessa(aran,resistance,nightwalker...)?
- Apua D:
Hei, auttakaa mua kun siihe tulee sellane task data error ja vaik lataisin sen uusiks, ei auta ja jos yritän sitä järjestelmän valvojana ni ei..... Mitä pitäs tehä??:( AUTTAKAA
- pelailija
täs tulee jotai dungeons and dragons online lord of the rings online assassin`s creedit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi933504Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä562478Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla142384Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi632244Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "162128Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen
Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.771111Kaste pelastaa ihmisen
Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm5671077Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko
Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K400995Uskon todistus
Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik261986Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla
Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday142939