sähköyhtiötä vaihtamassa

pihi sähkönmaksaja

Kannattaako tehdä 2. vuoden sähkösopimus, jossa energiahintana 7,26 snt/kWh, eikä kuukausimaksua ole?

Onko KWh-hinta hyvä? vai voiko tulla vielä eteen parempia sähkötarjouksia tämän kesän tai syksyn aikana vai onko sähkönhinta varmuudella kallistumaan päin?

8

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vähennä kulutusta

Jos on pihi ja sentit on noin tarkkoja, niin kannatta vähentää sitä turhaa sähkönkulutusta. sillä säästää niitä senttejä!!!!!

Ja vielä noista halvoista hinnoista senverran että yleensä halvin on huonoin. esimerkkinä market energia. luvaataan halpoja hintoja mut kun pitäis maksaa niin hinnat ovat huipussaan!! että se siitä edullisuudesta.

• sähkönmaksaja

Mutta yhden tai kahden vuoden määräaikaisella sopimuksella tietääkseni hinta pysyy samana? En harrasta holtitonta sähkönkulutusta, etsin vain edullisinta sähköyhtiötä yhden tai kahden vuoden sopimuksella

• nofortum6

Niin mekin etsitään halpaa/halvinta 2v sopparia, ehkä halvimmillaan heinäkuussa ? Kutosella sais hinta alkaa.

• tyiuoop

6,80 kWh.Otin energiapisteestä.

• inssi'

Onpa hinnat nousseet. Minun 2-vuotisessani on yleistariffin hinta 4,9 snt/kWh 2,35 €/kk ja osuuskaupan bonukset pois. Sopimus loppuu tämän vuoden lopussa. Taitaa hinta vähän pompsahtaa.

Sen verran voin sanoa kokemuksesta, että olen kilpailuttanut sähköni niin kauan kuin se on ollut mahdollista eli yli 10 vuotta. Aina olen tehnyt määräaikaisen joko 1- tai 2-vuotisen, useimmin 2-vuotisen. Ja koskaan en ole jäänyt tappiolle. Nytkin tulee säästöä luultavasti satasia.

• ostetaan koivua...

Meillä nyt 4.80 ja 5.60 kausisähkö, sopimus loppuu, näyttää että tulee 1-2 sentin korotus vaikka mistä sähkön ostaa.

• Juhannussauna

Hinnat ovat nousseet rajusti. Kannattaa verrata vähän. Suosittelen itse tätä palvelua: http://www.ekoenergia.fi/vaihda-ekoenergiaan

Tuo ei ota mitään välittäjämaksuja, sähkö on aina ympäristömerkittyä (ei siis yrityksen itse väittämästi "vihreää" vaan todennettua) ja palvelun kautta on aina jotain tarjouksia, jotka menevät jopa normaalisähkön hintojen alle. Hyvästä toki voi maksaa vähän enemmänkin, eli välttämättä ei kannata valita halvinta.

• 230V

just joo ja hyvää juhannusta, mutta ekoenergia-sivuston sähkönmyyjien hinnat oli aivan törkytasoa. Parhaimmillaan yli sentin normitasoa kalliimpia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      194
      4952
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      112
      4032
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3589
    4. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      57
      3515
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3420
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      37
      2907
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2569
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2316
    9. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      28
      2056
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      21
      1949
    Aihe