Kokeilin univaikeuksiin sininen uni -melatoniinia pakkauksen keston ajan (2kk). Loppuvaiheessa aloin huomata että unohtelen ihan perusasioita (mm. työkaveri nimi) ja että ajatukset ei kulkeneet ihan terävästi. Esim. otin hyllystä tavaran ja sitten etsin kuumeisesti että missä se on - no siinähän se pöydällä jonne sen olin äsken laskenut! Oletteko muut huomanneet että ko. aine saa hajamieliseksi? Pelkäsin meinaan että on dementia iskenyt ihan äkkiä, mitään tällaista mulla ei nimittäin ole aiemmin ollut enkä mikään ikäloppu ole.
Ihan hyvin melatoniini kyllä tehosi, nukutti heti klo 21 jälkeen ja 07 ei meinannut jaksaa nousta ylös. Mutta nyt olen kuullut että ko. tuotetta ei saisikaan käyttää pitempiä aikoja, vain esim. jetlagiin matkustaessa tms. Harmi että myyjä ei tästä maininnut mitään, sanoi vain että ihan turvallista on käyttää koko ajan. No, senhän piti saada myytyä sitä tavaraa..
Sinänsä outo juttu, tuo melatoniinihan on hormoni jota löytyy ihmisestä itsestäänkin, mutta esim. pimeään vuodenaikaan sitä ei erity riittävästi. Mutta ihan outo juttu että sai pään noin sekaisin. Mitään muita luontaistuote- tai lääkeaineita en tuona aikana käyttänyt.
Melatoniini
10
321
Vastaukset
- unimaijanen
No voi voi... Kyllä niitä tabletteja voi aivan hyvin puolittaakin, jos noin tötterölle menee. Sulle olis kato varmaan riittänyt vähempikin.
- vakisyöjä
Onn syönyt jo 6 vuotta ja suurta annosta. Syön sairauteen. Minulla ei erity melatoniinia.
Mitään haittavaikutuksia ei ole tullut.
Syön Yliopiston apteekin valmistetta. - ei ymmärrä?
Mistä tätä "Sinistä Unta" saa? Ennen oli luontaistuote kaupasta vaan myynti on lopetettu, nimenomaan melatoniinin takia.
- makeat unet
Itse tilasin Meltoninia i-herp:stä,eikä maksanut paljon,5mg 180 kpl toistakymmentä euroa..ja toimii.
Mikäli tilaat ko.firmasta..mitä vaan,kun sieltä voi tilata paljon tuotteita edullisesti...laittamalla zip-koodiin tunnuksen,SEP412,saat viiden dollarin alennuksen..eikun tilaamaan. - Mikä toi
"i-herp" on ? Mistä löytyy, nettiosoite ?
- Iherb.com
Iherb.com. siellä ne edulliset vitamiinit on. koodilla RET331 saat ensitilauksesta 15$ alennuksen. KIITOS!
- Thanks.
Noihan on pirun halpoja. saako melatoniinia tilata Suomeen, vai kähmiikö tulli ne ja laittaa vielä sakon ?
Onko myyjästä/ tuotteista tietoa, mitä ovat ?
- unetonna
Tilaaminen ulkomailta on laitonta, mutta jos ei jää kiinni, niin siitä vaan tilaamaan. Tuote on aivan sama mitä YA myy kalliilla monopolihinnalla.
http://www.tietoaunettomuudesta.fi/melatoniini/
http://www.iltalehti.fi/terveys/2011072214001810_tr.shtml
http://www.iherb.com/Melatonin- Faktaa vai fiktiota?
Joidenkin tietojen mukaan myös melatoniiniin tulee toleranssi ? Faktaa vai fiktiota ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202343Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2381746Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3071277- 65959
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53925- 39844
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53825J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e35747Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273683Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh35671