VANHEMPIENI TAULUT, MITÄ TEHDÄ NIILLÄ ?

Vanhempieni kuoltua pitäisi asunto tyhjentää ja siellä on mm. seuraavat taulut, joiden arvosta ei ole tietoa, kun en ole asiantuntija.
Ts. mitä niillä tehdä:
- D. J. Pesu öljyväri maisemataulu Karjalasta (Tolvajärvi) koko n. 80x50.
- S. Kotasari -73 öljyväri talvinen maisema koko n. 50x80
- J. Mollberg(?) -83 öljyv. valkoisia ruusuja koko n. 50 x 50
- A. Peltonen rantamaisema öljyväri koko n. 60x 50
- E.Auer öljyväri suopursuja koko n.50 x50
- Liisa Aaltonen akvarelli kukkataulu koko n. 50 x 70

Pesun taulusta löysin netistä jotain tietoa, mutta muut ovat täysin tuntemattomia, enkä tiedä mitä tauluilla tekisin. Olisi kiitollinen kaikesta vinkistä. Kaikista tauluista minulla on valokuva, mutta koon muistan vain suurinpiirtein.

10

5987

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Artcom

      Bukowski tai Hagelstam voisi antaa luotettavan arvion! Löytyvvät netistä!

    • aki

      Hei!
      Nyt vasta huomasin keskustelupalstalta Ilmoituksesi!
      Minua kiinnostaa D J Pesun taulu!
      Ilmoita sähköpostilla hinta ja kuva!!
      [email protected]

    • pekka mononen

      kiinnostunut Daniel Pesun taulusta, otatko yhteyttä
      pekka mononen
      [email protected]
      p 0443406313

    • Tauluja

      A.Peltonen on 1978 kuollut taulumaalari, jonka töitä Tauski Peltosen isä Paavo Peltonen (Aino oli Paavo Peltosen ensimäinen vaimo) kävi kauppaamassa pitkin maita ja mantuja.
      Maalasi paljon meriaiheisia ja rantamaisemia, tunnista helposti hyvin ohuella maalilla maatuista tauluista. Maalasi myös muilla nimillä, ainakin A Karjalainen.

      • sippe 1

        Olen vanhemmiltani saanut lahjaksi kauan sitten A.Peltosen kukkataulun. Mahtaakohan kyseessä olla sama taiteilija?


      • Anonyymi

        Mulla ois myös nurkissa pyörimässä yks pesun taulu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ois myös nurkissa pyörimässä yks pesun taulu

        Kiinnostaisi kovasti. Millä hinnalla myisit? Laita kuva ja viesti osoitteeseen [email protected]


    • Anonyymi

      Onko tietoo e.auer taiteilijasta? Onko oikea nimi? T: Janne

    • Anonyymi

      Meillä on suvus daniel pesun tauluja hänen hautansa on oulun raksilassa kävin veljeni kanssa ei vain se että elätti perheensä tauluilla oli hyvät nuo taulunsa...mutta se määräkin 15000 -18000 taulua arvostan enemmän kuin mitään taiteilijaa näiden asioiden tähden.

    • Anonyymi

      Mulla iso Pesun maisemataulu, myyn tonnilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5480
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3507
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1632
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      203
      1579
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1048
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe