Vanhempieni kuoltua pitäisi asunto tyhjentää ja siellä on mm. seuraavat taulut, joiden arvosta ei ole tietoa, kun en ole asiantuntija.
Ts. mitä niillä tehdä:
- D. J. Pesu öljyväri maisemataulu Karjalasta (Tolvajärvi) koko n. 80x50.
- S. Kotasari -73 öljyväri talvinen maisema koko n. 50x80
- J. Mollberg(?) -83 öljyv. valkoisia ruusuja koko n. 50 x 50
- A. Peltonen rantamaisema öljyväri koko n. 60x 50
- E.Auer öljyväri suopursuja koko n.50 x50
- Liisa Aaltonen akvarelli kukkataulu koko n. 50 x 70
Pesun taulusta löysin netistä jotain tietoa, mutta muut ovat täysin tuntemattomia, enkä tiedä mitä tauluilla tekisin. Olisi kiitollinen kaikesta vinkistä. Kaikista tauluista minulla on valokuva, mutta koon muistan vain suurinpiirtein.
VANHEMPIENI TAULUT, MITÄ TEHDÄ NIILLÄ ?
10
6788
Vastaukset
- Artcom
Bukowski tai Hagelstam voisi antaa luotettavan arvion! Löytyvvät netistä!
- aki
Hei!
Nyt vasta huomasin keskustelupalstalta Ilmoituksesi!
Minua kiinnostaa D J Pesun taulu!
Ilmoita sähköpostilla hinta ja kuva!!
anja.kurvinen@pp.inet.fi - pekka mononen
kiinnostunut Daniel Pesun taulusta, otatko yhteyttä
pekka mononen
pekmon@gmail.com
p 0443406313 - Tauluja
A.Peltonen on 1978 kuollut taulumaalari, jonka töitä Tauski Peltosen isä Paavo Peltonen (Aino oli Paavo Peltosen ensimäinen vaimo) kävi kauppaamassa pitkin maita ja mantuja.
Maalasi paljon meriaiheisia ja rantamaisemia, tunnista helposti hyvin ohuella maalilla maatuista tauluista. Maalasi myös muilla nimillä, ainakin A Karjalainen.- sippe 1
Olen vanhemmiltani saanut lahjaksi kauan sitten A.Peltosen kukkataulun. Mahtaakohan kyseessä olla sama taiteilija?
- Anonyymi
Mulla ois myös nurkissa pyörimässä yks pesun taulu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ois myös nurkissa pyörimässä yks pesun taulu
Kiinnostaisi kovasti. Millä hinnalla myisit? Laita kuva ja viesti osoitteeseen mina.vaanolen@outlook.com
- Anonyymi
Onko tietoo e.auer taiteilijasta? Onko oikea nimi? T: Janne
- Anonyymi
Meillä on suvus daniel pesun tauluja hänen hautansa on oulun raksilassa kävin veljeni kanssa ei vain se että elätti perheensä tauluilla oli hyvät nuo taulunsa...mutta se määräkin 15000 -18000 taulua arvostan enemmän kuin mitään taiteilijaa näiden asioiden tähden.
- Anonyymi
Mulla iso Pesun maisemataulu, myyn tonnilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.726368- 1415834
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4923693Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1202109- 391371
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4041360- 741185
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471044Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110962Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan56960