Auto-Komi

huoltoa vailla

onko minkälainen pulju? kallis vai halpa? palvelu? asiantuntemus? kokemuksia ko. firmasta kuulisin mieluusti kun pitäis etsiä autolle huolto paikka. olen vasta muuttanut paikkakunnalle ja ei ole kokemusta mistään korjaamosta. komi olis suhteellisen lähellä kotia ja siksi näin aluksi kiinnostaa.

8

6678

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huollotonhuolto

Vähän kieroiliahan sekin on.Mutta jos sovit huollosta tai muusta korjauksesta niin kysy pystyykö tekemään kyseiselle automerkille ko toimenpiteet . Itse jouduin pettymään kun sovittua ei oltukkaan tehty olisi ollut reilumpaa sanoa se jo huoltoa tilattaessa,minua asia jäi kyllä harmittamaan. Nyrkkipajaksi arvioisin

• huoltoa vailla

oliko kyse minkälaisesta työstä? eikö tuo kuitenkin ole ihan yleiskorjaamo joten olettaisin että joitakin merkkiliikkeiden erikoistyökaluja vaativia korjauksia eivät pystyisi tekemään.

• hullotonhuolto

Oli kyseessä mikätyö vain se pitää osata sanoa työtä tilattaessa ettei pysty/halua tehdä. Melestäni tämä huoltotoimenpide ei vaatinut erkoisia välineitä, ihan teesseitsemies tekee saman huollon hiekka pihalla.Halu tehdä puuttui mutta rahastus onnistui kyllä vajaaksi jääneestä työstä.

• kohta-menee-hermo
        hullotonhuolto kirjoitti:

Oli kyseessä mikätyö vain se pitää osata sanoa työtä tilattaessa ettei pysty/halua tehdä. Melestäni tämä huoltotoimenpide ei vaatinut erkoisia välineitä, ihan teesseitsemies tekee saman huollon hiekka pihalla.Halu tehdä puuttui mutta rahastus onnistui kyllä vajaaksi jääneestä työstä.

Kaikella kunnioituksella, mie uskallan kyseenalaistaa tämän siun kirjoituksen, luuletko että joku firma olisi niin typerä että kieltäytyy maksavan asiakkaan työstä vain koska halu puuttuu? voisitko ystävällisesti kertoa mikä auto on kyseessä ja mikä vika siinä oli että voimme sitten yhdessä nauraa sinun tyhmyydelle!! epäilen vahvasti ettei se tee-se-itse-mies korjaa sitä vikaa jos ei pitkään alalla olleet autoasentajatkaan eivät mahtaneet sille, tai toinen vaihtoehto että voi tehdä mutta ilman minkäänlaista ammattitaitoa ja vastuuntuntoa!
        Voin kertoa, itse olen autoalalla, en tosin korjaajana, vaikka tulee minkälainen romu pihaan, ei ketään käännytetä sen takia kun ei huvita/halua.
        Kohta voisi vakavasti harkita muuttaa johonkin toiseen kaupunkiin, tällaiset idiootit kun kirjoittaa tänne mitä sattuu. Kyllä on helppoa muiden kaupungin asukkailla, jos iskee tylsyys, tulee lukemaan mitä jotkut imatran idiootit on tänne kirjoittaneet, mahtaa samalla nousta itsetunto.

• hollotonhuolto
        kohta-menee-hermo kirjoitti:

Kaikella kunnioituksella, mie uskallan kyseenalaistaa tämän siun kirjoituksen, luuletko että joku firma olisi niin typerä että kieltäytyy maksavan asiakkaan työstä vain koska halu puuttuu? voisitko ystävällisesti kertoa mikä auto on kyseessä ja mikä vika siinä oli että voimme sitten yhdessä nauraa sinun tyhmyydelle!! epäilen vahvasti ettei se tee-se-itse-mies korjaa sitä vikaa jos ei pitkään alalla olleet autoasentajatkaan eivät mahtaneet sille, tai toinen vaihtoehto että voi tehdä mutta ilman minkäänlaista ammattitaitoa ja vastuuntuntoa!
        Voin kertoa, itse olen autoalalla, en tosin korjaajana, vaikka tulee minkälainen romu pihaan, ei ketään käännytetä sen takia kun ei huvita/halua.
        Kohta voisi vakavasti harkita muuttaa johonkin toiseen kaupunkiin, tällaiset idiootit kun kirjoittaa tänne mitä sattuu. Kyllä on helppoa muiden kaupungin asukkailla, jos iskee tylsyys, tulee lukemaan mitä jotkut imatran idiootit on tänne kirjoittaneet, mahtaa samalla nousta itsetunto.

Noh noh pyyhippävaahto suunpielistä.Osaaminen tai haluhan siitä puuttui vaihdelaatikon öljynvaihto kyllä pitäisi onnistua autokorjaamoksi itseään kutsuvalta .Senhän minä tilasin, tässä yhteydessähän oli sitten mahdollisuus tunnustaa osaamattomuus/halukkuus ko työhön, työnhän tilasin noin 2 viikkoa etukäteen paikanpäällä
        Mitä sitten tulee kohta-menee-hermon kirjoitukseen niin eipä ole pelkoa että idiotismi katoaa kaupungistamme

• huoltoa vailla
        hollotonhuolto kirjoitti:

Noh noh pyyhippävaahto suunpielistä.Osaaminen tai haluhan siitä puuttui vaihdelaatikon öljynvaihto kyllä pitäisi onnistua autokorjaamoksi itseään kutsuvalta .Senhän minä tilasin, tässä yhteydessähän oli sitten mahdollisuus tunnustaa osaamattomuus/halukkuus ko työhön, työnhän tilasin noin 2 viikkoa etukäteen paikanpäällä
        Mitä sitten tulee kohta-menee-hermon kirjoitukseen niin eipä ole pelkoa että idiotismi katoaa kaupungistamme

eikö muilla tosiaan ole mitään kerrottavaa kyseisestä korjaamosta??? olisin niin mielelläni kuullut lisää kokemuksia niin hyvässä kuin pahassakin ja etenkin siitä että mikä on paikkakunnalla vallitseva tuntiveloitus ja hinta/laatu suhde korjaamoilla. merkkiliikkeethän nyt harrastavat sitä laillistettua ryöstöä ja niihin en mene jos ei ole aivan pakko. mitä nyt olen ohikulkiessa seurannut niin ei tuo komi nyt ihan huono/ kallis paikka varmaan ole. autoja on koko ajan pihassa ja ne vielä vaihtuvatkin että ei ole vaan ostanut jotain romuja siihen näytille.

• hyvä se on

Onhan toi Komi jo vanha korjaamo imatralla.
      Käsittääkseni jo toisessa polvessa

On pysynyt pystyssä pari-kolmekymmentä vuotta joten ei se ihan paska voi olla.
      Aina on joku jonka remontti ei onnistu ja siitähän se sota syttyy, mutta toi sama pätee kaikkiin palveluihin (pankit,vakuutusyhtiöt,parturit, rakennusliikkeet jne jne)

• pösökö

kyllä sinne kannattaamennä.varsinkin jos sulla on ranskalainen auto!.ja vaihtu ne iskarit sakemanniinkin tuossa taannoin. ei voi valittaa. ..no ehkä jonotus aika oli lian pitkä,mut kertoohan sekin jottain

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6114
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4802
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      98
      3055
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      29
      2873
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2125
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1077
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      86
      1039
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      126
      981
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe