EasyCleaner----RegCleaner?

aivansekaisinnyt

mitä eroa noitten kahden välillä oikein on?

Kumpi on parempi ja miksi?
Vai täydentävätkö ne toisiansa?

9

1085

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rd27

EasyCleaneriin ite päätyisin nyt, koska siitä on uudempi versio ku RegCleanerista.

Tietääkseni RegCleaneria ei enää tueta, vaan JV16 powertools on korvannut sen, huono puoli on se, et JV16 on maksullinen:(

EasyCleaneria tuetaan edelleen ja sen uusin versio on hyvä. Siinä on paljon muutakin kuin vaan rekisterin siivous.

Kannattaa myös tsekata RegSeeker ohjelma.

Toivottavasti oli apua?

• toni

itse latasin tuon jv16 ja oli ilmanen siitä tosin on aikaa jo jonkun verran.ei laskua ainakaan ole tullut vaikka kovassa käytössä on välillä.

• Mimmu

Registry Cleaner on hyvä. Se näyttää punaisella ne kohdat jotkat voi poistaa, Ei tarvitse itse miettiä mitä poistan ja mitä ei.

• Make

• Make

Mulla on koneella EasyCleaner v.2.0.369 ja
      JV16PowerTools v. 1.3.0.195 sekä RegCleaner v.4.3.0.780 ohjelmat.
      Pääasiassa käytän kahta ensimmäistä. Joskus
      pyöräytän myös RegCleanerin (joskus jopa löytyy poistettavaa).
      Kyllä ne täydentävät toisiaan, koska olen huomannut että toinen ohjelma löytää toisen ohjelman ajon jälkeen joskus vielä jotain.

Kaikki mainitut ohjelmat ovat ilmaisia ja niissä on suomen kieli mukana.
      Itse pidän eniten Jv16PowerTools-ohjelmasta, on minusta monipuolisempi käyttää.
      Sillä on helppo esim. poistaa rekisterimerkinnät määrätystä ohjelmasta (kun ohjelma poistetaan koneesta, yleensä siitä jää kuitenkin merkintöjä rekisteriin).

HUOM! Jos käytät EasyCleaner-ohjelmaa niin
      tarkista että versio on 2.0.369 (uusin), koska vanhemmat versiot aiheuttavat ongelmia WinXP:ssä.

Ohjelma: EasyCleaner v.2.0.369

Löytyy tuolta:

http://koti.mbnet.fi/pattaya1/muut_ilmaisohjelmat.htm

http://personal.inet.fi/business/toniarts/ecleane.htm

Ohjelma: Jv16PowerTools v.1.3.0.195 (tämä versio on ilmainen):

http://puntocr.softriz.it/jv16pt.html

http://www.oldstory.org/ravintolat/modules.php?name=Downloads&d_op=MostPopular

RegCleaner v.4.3.0.780:

http://koti.mbnet.fi/chakram/rekisteri.php

• maija

Mulla on versio 2.0.338. Päivitystoiminto ilmoittaa ettei päivityksiä ole. Tuon version joutuu ilmeisesti siis poistamaan ja lataamaan koko ohjelman uudestaa saadakseen uudemman.

Onko ohjelmassa muita muutoksia kuin tuo XP:lle ongelmia aihuettanut kohta? Windowsini ei ole xp, joten sen vuoksi on turha päivittää.

• Make
        maija kirjoitti:

Mulla on versio 2.0.338. Päivitystoiminto ilmoittaa ettei päivityksiä ole. Tuon version joutuu ilmeisesti siis poistamaan ja lataamaan koko ohjelman uudestaa saadakseen uudemman.

Onko ohjelmassa muita muutoksia kuin tuo XP:lle ongelmia aihuettanut kohta? Windowsini ei ole xp, joten sen vuoksi on turha päivittää.

EasyCleaner v.2.0.369:n ohjeessa on tämä
        tieto:

Korjaukset:

·Surullisen kuuluisa bugi Windows XP/ME järjestelmissä, rekisterin puhdistuksen seurauksena Windowsin apu & tuki (help & support) ei suostunut toimimaan
        ·EasyCleaner hajoitti Office XPn poistaessa kaikki turhat tiedostot

Itselläni on WinXP Home Edition ja ainakin
        Ohje ja tuki -valikko toimii.
        Mitään "näkyvää" muutosta en kyllä ole
        huomannut edelliseen versioon verrattuna.

Kyllä minä kuitenkin sinuna poistaisin ja
        asentaisin uusimman version ohjelmasta.
        Eihän se iso homma ole.
        Saisit ainakin päivitykset pelaamaan, koska
        voihan niissä päivityksissä olla parannuksia
        myös vanhemmille käyttöjärjestelmille.

• Maija
        Make kirjoitti:

EasyCleaner v.2.0.369:n ohjeessa on tämä
        tieto:

Korjaukset:

·Surullisen kuuluisa bugi Windows XP/ME järjestelmissä, rekisterin puhdistuksen seurauksena Windowsin apu & tuki (help & support) ei suostunut toimimaan
        ·EasyCleaner hajoitti Office XPn poistaessa kaikki turhat tiedostot

Itselläni on WinXP Home Edition ja ainakin
        Ohje ja tuki -valikko toimii.
        Mitään "näkyvää" muutosta en kyllä ole
        huomannut edelliseen versioon verrattuna.

Kyllä minä kuitenkin sinuna poistaisin ja
        asentaisin uusimman version ohjelmasta.
        Eihän se iso homma ole.
        Saisit ainakin päivitykset pelaamaan, koska
        voihan niissä päivityksissä olla parannuksia
        myös vanhemmille käyttöjärjestelmille.

Taidanpa tehdä noin eli poistan vanhan ja haen uuden. Olisin voinut itsekin käydä sivuilla katsomassa, mutta ajattelin just että saisin muiden kommentteja asiasta, kun olen tällainen rivikäyttäjä, joka ei niin hirveästi ymmärrä tekniikkaa. Kiitos!

• Make
        Maija kirjoitti:

Taidanpa tehdä noin eli poistan vanhan ja haen uuden. Olisin voinut itsekin käydä sivuilla katsomassa, mutta ajattelin just että saisin muiden kommentteja asiasta, kun olen tällainen rivikäyttäjä, joka ei niin hirveästi ymmärrä tekniikkaa. Kiitos!

Toivottavasti muutkin pistävät omia
        mielipiteitään tulemaan.
        Moikka :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2274
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      26
      1117
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      992
    4. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      55
      902
    6. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      883
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      127
      867
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      783
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      783
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      759
    Aihe