Nokkakivi huvipuisto, kokemuksia?

Hurvittelemaan

Minkälainen puisto on, kokemuksia ? Haluaisin vähän rauhallisemman huvikohteen kun lintsi, särkkä ym.

13

5235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vähän vai paljon

      Vähän rauhallisempi voisi olla Tykkimäki tai Powerpark? Nokkakivi lienee enempi aivan snadeille.

      • siesmure

        On muuten kaikenikäisille ja sitäpaitsi edullisempi, kuin muut.


      • Anonyymi

        Ootko ite sitten joku 30-vuotias Pertti p


    • lievestuore

      Nokkakivi on tosi pieni, mutta omalla tavallaan viihtyisä ja rauhallinen, erilainen kuin muut! Laitteet vanhoja mutta ihan kivoja. Aikaa siellä saa kulumaan max 2h, ala on tosi pieni, mutta käymisen arvoinen paikka kyllä :)

    • =)

      mitä saat... mikä on nokka kivi
      ?????

    • vvsss

      Itse en menisi, mutta riippuu tietenkin esimerkiksi siitä, minkä ikäisiä lapsia on mukana. Mielestäni muistuttaa aivan tivolia, eivätkä laitteet minun mielestäni ole kovin ihmeellisiä. Suosittelisin mieluummin esimerkiksi Tykkimäkeä; sieltä kun löytyy laitetta moneen makuun ja ei ole kovin ruuhkainen.

      • Sari B

        Nokkakivi on mielestäni perintinen huvipuisto, missä on keskitytty viihtymiseen.
        Laitevalikoimassa on vähän kaikkea jokaiselle, ei nyt mitään hirmulaitteita, mutta sopiva valikoima kaikille.
        Lisänä se Sirkusmaailma, missä pelejä yms käytettävissä ihan peruslipun hinnalla / rannekkeella, mikä käy huvipuistoonkin.
        Ilmapiiri on rauhallinen ja hinnat kohtuulliset.
        Alueelle pääsee ilmaiseksi ja siellä voi jopa leiriytyä omalle viltille, omin eväinkin.
        Jos aikuinen ei uskalla mennä laitteeseen lapsen kanssa, niin hetken odottelulla yleensä henkilökunnasta joku lähtee "saattajaksi".
        Itse koin viimekesänä tuon hyväksi, kun ei maha oikein kieputusta kestä.


    • Tero Lah

      Mikäli rauhallista huvipuistoa kaipaat, niin Nokkakivi on silloin tarkoitukseesi sopiva

    • Juzzx

      Joo joo. En oo käyny enkä lähde täältä Helsingistä mihinkään.

    • Anonyymi

      Käytiin 8 v pojan kans. Muuten ok, mutta jäi mietityttämään kummitusjunan lopussa oleva peikko!!!! Mitähän se mahtaa touhuta pyyhkeensä alla???? Uskomatonta laittaa tuommoista lasten leikkipuistoon!!!!! Saisivat hävetä.

    • Anonyymi

      Olin nokkakivessä tänään
      Muutama ystävällisiä nuoria työntekijöitä.
      Muutamat eivät tervehdi asiakkaita ja tuntui että pakkopullaa. Tietty hyvä kokemus nuorille ja eikai kaikille mieleinen. Jäi vähän huono maku vaikka lapset tykkää. Mumma

    • Anonyymi

      Nokkakivi sopii kaikille ja todella viihtyisä paikka mutta yli 12v eivät välttämättä enää nii paljoa siellä viihdyy riippuu tietenkin omsta mieltymyksistä laitteisiin mutta todella hyvä paikka

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7488
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2812
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2402
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2113
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1799
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1379
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe