Ei yhtään periksi EU-tuissa ja Portugali-asiassa. Tehköön hallituksen ne, jotka
suostuvat kääntämään takin. Luuleeko Katainen olevansa joku määräilijä.
Märkäkorva poika, sanon minä.
Pidä pintasi, Timo!
3
146
Vastaukset
- .....b
Lol. Pitäisikö sun mielestä sitten Suomen erota EU:sta? :D Miten Suomi sitten pärjäisi? Soini se suurin takinkääntäjä on. Pari vuotta sitten hän sanoi, että on epäonnistunut ja eroaa perussuomalaisista ja aloittaa uuden puolueen. Suoni on myös kaikkien aikojen laiskin mebbi, mitä on ollut :D Hän oli tasan 2 äänestyksessä mukana, ja molemmissa hän äänesti naisten oikeuksia vastaan. Suomi on hänelle maksanut palkkaa vain brysselin beerissa istuskelusta.
- jahuu u u
Nauran Soinin mukana Urpilaiselle ja Kataiselle. Menkööt miljardit minne menevätkin. Luottoluokittajat ja euroopan pikkuvaltiot pistävät urpilaisen polvilleen merkelin avustuksella. :)
- <cxbb<cxb<cb
MItä oikein sepität? Perussuomalaisia he ovat pistämässä polvilleen. Soino olisi varmaan iloinen, jos Suomi joutuisi talouskriisiin. Onneksi Katainen on niin älykäs, että hän pelastaa suomen kokoomuksen kanssa. Eihän persut ees uskaltaneet hallitukseen tulla, ku pelkäsivät vastuuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233073- 412704
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381523- 841350
- 631261
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä411016Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.126922- 33839
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi29673Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621