Mika Ääritalo joka loi balanssin hyökkäyspeliin vai

juha82222

mitä sanotte, näinkö oikein sen että Ääritalo oli ainoita valopilkkuja Huuhkajissa??

Forssell, A.Ring ja hän oli parhaat hyökkääjät, Eremenkot voi katsoa kyllä peiliin ja kaikki muut mut Forssell ja Ääritalo sentään tekivät jotain, eritoten mun suosikki Ääritalo.
Näyttäisi siltä että mun suosikit eli Ääritalo ja R.Riski onnistuvat hyvin kun heille antaa paikan joukkueessa, olen iloinen siitä.

Mulla on myös muitakin suosikkeja Suomalaisista toki kuten mm;
Timo Furuholm, Sebastian Mannström, Mikko Manninen, Teemu Pukki, Juho Mäkelä jne...

Kyllä Suomesta löytyy taitavia futaajia mut häviö Ruotsille meni huonon keskittymiskyvyn piikkiin, mentaalisesti hävittiin peli.
jos oltaisiin oltu henkisesti vahvempia ja vähän itsevarmempia niin Ruotsi olisi saanut kovan vastuksen Suomesta, USKOKAA MINUA!!!!!!!
Saatana!!!, ja mua vituttaa tuo epäisänmaallisuus kun nauretaan vain Suomalaisille jne.

Kyllä Suomi on ihan hyvä jalkapallossa, meillä ollut huonoa tuuriakin vuosien saatossa, mm epäonninen korijako jne.
Lähellä ollaan oltu paikkaa EM-tai MM-kisoihin, mut jostain syystä henkisellä puolella ollaan hävitty noi ratkaisumatsit.
Lähihistoria ja kaukaisempikin historia osoittaa että Huuhkajat ovat antaneet aika-ajoin kovan vastuksen jollekin kovemmalle maalle, eli kyllä me osataan.
Meidän pitää vaan olla vahvoja henkisesti ja itsevarmoja.

Studiossa olevan Juha Reini on hieno mies, koska ei ole mikään "luuseri".

2

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • just joo

      Ne ottelut on voitettu, joilla Litti on ollut kentällä. Nyt kun ei uutta Littiä ole löytynyt niin häviöitä tulee. Tälläiseen maahan kuin Suomi syntyy ehkä kerran kolmessakymmenessä vuodessa vuodessa superlahjakkuuksia, koska geeniperimä on soveliaampi noihin kyntöhommiin.

      Oma osansa onn tuolla tasapäistävällä medialla ja suomaliset eivät yksinkertaisesti kestä menestetystä. Huippu-urheilija on järestään oman tiensä kulkija ja me kestetä sitä, että joku on muita parempi. Hyvä esimerkki on tuo jäkismaajoukkue. Kukkahattu tädit ja pari setää pahoitti valittömästi mielensä, kun joukkue saapui Suomeen. Ei sitten millään tahdottu ymmärtää, että oli tapahtunut jotakin ainutlaatuista.

      Sanompa vaan, että Suomi on edelleen Sarvikuonojen maa ja Euroopassa ei varmasti ymmärretä miten voi media ja politrukit halveerata omaa joukkuetta, kun se voittaa maailmanmestaruuden. Ja samaa vainoa ovat joutuneet kokemaan kaikki tähdet täällä. Kaljapelle kansa lymyilee nurkissa ja soittelee 112:teen kun tähti lähtee Luodolta mesettämään, niin että jospa olisi ollut pikkasen vihneessä. Itse ajelevat ympäripäissään fillareillaan missä sattuu ja kuseskelevat nurkkiin. Siis en hyväksy alkoholin käyttöä noiden menopelien yhteydessä. Colan saa myös ihan raakana, kun pyytää.

      Ja tuurin kanssa ei ole mitään tekemistä. Kun osaa niin pärjää.

    • juha82222

      Yksi Litmanen ei voi pelastaa Suomea, tarvitaan muitakin laadukkaita pelaajia
      mutta näkisin Suomessa tietyn määrän lahjakkaita pelaajia jotka voisivat korvata mm Alexei Yeremenko Juniorin tai jopa Forsselin kärjessä, heidänkin aika alkaa olla jo ohi, mut toki Forssell on kova lyömäase kärjessä jos hänelle pelataan hyviä palloja, kovanluokan maalintekijästä kyse joka kärsinyt vain paljon loukkaantumisista.
      Mutta uutta verta tarvitaan, ja onneksi mm Riku Riski, Mika Ääritalo saavat nyt matskuja, odotan myös Lauri Dalla Vallen saapuvan Suomeen, Alexander Ring vakuutti minut(potentiaalia on!!) jne...Teemu Pukki on hyvin lahjakas nuori futaaja myös jota ei sovi unohtaa, sama pätee oikeastaan Timo Furuholmiin.

      Suomalaiset sokeasti tahtoo vain uskoa nöyriin duunareihin ja täällä halveksitaan jopa näitä taiteilijaluonteisia taitopelaajia kuten Petteri Forssell joka myös iso lupaus Suomi-futikselle.
      Suomalaiset eivät voi sulattaa isoja persoonia, se on havaittu mm P.Forssell jalkapallo, Pasi Rautiainen jalkapallo ja Hannes Hyvönen jääkiekko.

      Persoonia tarvitaan ja lisää vielä lahjakkuuksia.
      Pelkkä nöyristely ja kova puurtaminen ei enään riitä mihinkään, tarvitaan ennenkaikkea TAITOA ja ÄLYÄ.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 155
      4557
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      117
      4165
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2750
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      93
      1596
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe