Neuleblogit

Blogiton

Mitä neuleblogeja seuraat? Ihan itsekkäistä syistä kyselen, sillä haluaisin kuulla vinkkejä hyvistä blogeista. Tarjontaa on niin valtavasti, ettei jaksa kaikkia kahlata läpi.

Aloitan kertomalla omat suosikkini, ehkä joku toinenkin tykkää näistä! Seuraan itse aktiivisesti seuraavia: Susun Silmukat, Ihalaiskan Ihanuudet ja Viivastolla.

11

1958

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seurantaa
    • Tämän

tiesinkin jo, kiitos vaan! Siksi kyselinkin, onko kenelläkään vinkkejä hyvistä blogeista, jotka erottuvat tarjonnallaan joukosta. Kriteereinä voisi toimia innovatiiviset neuleet/virkkaukset, mukavan rento tapa kertoilla asioista yms. Edelleenkin otan mielelläni vinkkejä vastaan.

• lankailija

50 villapeikkoa ja made by myself kuuluu omiin suosikkeihini, upeita neuleita ja hyviä kuvia, tosin viimeaikoina vähän hiljaiseloa kirjaprojektin takia.

• Blogiton
        lankailija kirjoitti:

50 villapeikkoa ja made by myself kuuluu omiin suosikkeihini, upeita neuleita ja hyviä kuvia, tosin viimeaikoina vähän hiljaiseloa kirjaprojektin takia.

Kiitti vinkeistä! Made by myself onkin tuttu, mutta täytyy käydä tsekkaamassa 50 villapeikkoa.

• Maarihan

Olen itsekin ilman blogia. Mutta sekkailen siellä täällä ristiin rastiin. On mulla lempi blogeja enemmänkin mutta tässä pari. Hetkiä Heimolasta ihan kiva seurattava. Sitten KnitLob n Lair-Louhittaren Luola aivan ihana blogi ja mielenkiintoinen. Siis kun ei jaksa koko ajan neuloa niin selailee näitä ja monia muitakin. Blogilista.fi sieltä selailuun. Sitä se on minun blogittoman touhuilu.

• video-opastusta kaip

Hei ja kiitos tuosta youtuben videoesitysblogista. Kysynkin, onko suomalaista video-opasta neuleisiin? Englantini on huono.

• nettineulontaa
    • bk577
    • Apua5

Apua olisiko kenelläkään ohjeita kirjoneule pöllösukkiin.En löytänyt blogeista tai muualtakaan ohjetta.kiitos jo etukäteen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      59
      1728
    2. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      134
      1411
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      70
      1241
    4. La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta

La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt
      Tv-sarjat
      10
      836
    5. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      64
      811
    6. Paljonko meidän ikäero on?

Ois kiva tietää.
      Ikävä
      69
      701
    7. Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa

Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko
      Ikävä
      39
      531
    8. Mies onko sinulla

Kaikki hyvin? 🌞 -nainen
      Ikävä
      38
      494
    9. Nainen onko kaikki

Onko sinulla nainen kaikki hyvin? mies
      Ikävä
      45